קיץ משפחתי בחוויות: מופעים ואירועים ביולי-אוגוסט במרכזים הקהילתיים

רשת חוויות רחובות מציעה תכנים ייחודים בחינם או בעלות סמלית, במטרה לספק פעילויות למשפחות עם ילדים במרכזים הקהילתיים, ביניהן מופעי רחוב, הקרנת סרטי ילדים, שעות סיפור ויצירה לילדים והפנינג לכל המשפחה. לראשונה הקיץ תפעיל רשת חוויות רחובות מערך אירועים המיועדים לילדים, בכניסה חופשית או בעלות סימלית בסך 10 שקל כאשר התוכנית כוללת מופעי רחוב מדהימים בשיתוף "מדיטק" חולון, שעות סיפור ויצירה, הפנינג משפחות והכל בתוך המרכזים הקהילתיים וקרוב לבית.

עו"ד יניב מרקוביץ', המשנה לראש העיר ויו"ר רשת חוויות אמר כי "השנה לראשונה החלטנו לייחד את הפעילות במרכזים הקהילתיים בשכונות לטובת משפחות צעירות וילדיהם. שעות הפנאי בחופש הגדול מרובות ואנחנו מציעים מסגרות חינוך בלתי פורמליות, המאפשרות לצרוך תרבות איכותית קרוב לבית ופעילות בונה ומשותפת לבני המשפחה. עוד הוחלט, כי הכניסה לאירועים תהיה חופשית, על מנת להקל על ההורים ולאפשר לכולם להשתתף. פעילויות יצירה יתקיימו בהרשמה מראש ובעלות סמלית של עשרה שקלים. אני מזמין את כולם לבוא וליהנות מבילוי איכותי עם הילדים ומודה לראש העיר על שיתוף הפעולה למען התושבים". ראש העיר, רחמים מלול, הוסיף: "מתוך כל אירועי הקיץ שנערוך לתושבים, החלטנו לייחד שלל פעילויות המיועדות לילדי העיר, קרוב לבית, בתוך מרכזי השכונות. התכנית מתאפשרת אודות ליוזמתו של יו"ר הרשת יניב מרקוביץ' וצוות רשת חוויות ואני מודה לכל השותפים לעשייה הענפה שאנחנו מובילים בעיר ומאחל חופשה נעימה ומהנה לילדים".

מופעי רחוב מרהיבים – הכניסה חופשית!

שש הופעות מרהיבות ואיכותיות המיועדות לכל המשפחה של תיאטרון מדיטק חולון יתקיימו במתכונת מופעי רחוב עם כל התפאורה הנלווית. האירועים יתקיימו בשעה 18:00 בתאריכים הבאים:

18.7 בחוויות ההולנדית במופע "לא סתם סיפור"

5.8 בחוויות אושיות במופע "מלך הטבע"

6.8 בבית לגדול טוב במופע "נסיך מפח"

7.8 בחוויות קריית משה במופע "סיפורים מתוך השקט"

12.8 בחוויות שוויץ רחובות החדשה במופע "מהומה על הבמה"

13.8 בשוויץ המדע במופע "דודי שמחה".

שעת סיפור ארצית ופעילות יצירה – הכניסה חופשית!

2.7 – שעת סיפור ארצית בכ-100 ספריות בארץ, מתוכם 4 ספריות בעיר רחובות, בספרייה המרכזית, בספרייה ברחובות החדשה, בספריית קריית משה ובספריית כפר גבירול. מיועד לגילאי 4-8.

סדנאות יצירה: הילדים יכינו יצירה בעקבות ספר מוכר ואהוב בספרייה המרכזית, בספריה ברחובות החדשה, בכפר גבירול וקריית משה. הכניסה לאירועים בעלות של 10 שקל בלבד. מספר המקומות מוגבל!

10.7 בספריית קריית משה

12.7 בספרייה המרכזית

17.7 בספריית רחובות החדשה

19.7 בספריית כפר גבירול

24.7 בספריית רחובות החדשה.

הקרנת סרטים ברחבות מרכזי הרשת. הכניסה חופשית!

19.7 הסרט "אימוג'י הסרט" בחוויות ההולנדית

23.7 הסרט "לגו נינג'גו" בחוויות אושיות

24.7 הסרט "דרדסים הכפר האבוד" בחוויות קריית משה

7.8 הסרט "באטמן לגו" בשוויץ רחובות החדשה

21.8 הסרט "שודדי הפיצוחים 2", שוויץ המדע.

*הצופים ייהנו מדוכני פופקורן.

הפנינג קיץ בשכונות לכל המשפחה

בנוסף לכל האירועים, ייהנו התושבים מהפנינג ססגוני במרכזי רשת חוויות, אשר יכלול אטרקציות לילדים, מתקני מתנפחים, מגוון הפעלות ועוד.

22.8 בחוויות שוויץ רחובות החדשה ובקריית משה

23.8 בחוויות ההולנדית ובאושיות

29.8 בחוויות שוויץ המדע

30.8 בחוויות גבירול, בביה"ס בגין.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן