קיץ מודיעיני ממשיך באוגוסט

חודש שני של אירועי קיץ מודיעיני ללא תשלום בפתח

יובל המבולבל, הראל סקעת ומסיבת מזרקות

חודש שני של אירועי קיץ מודיעיני ללא תשלום בפתח, אשר יימשכו עד סוף אוגוסט. סיומו של חודש יולי נחגג עם תושבים רבים בערב מחווה מרגש לזכרו של יהונתן גפן עם מיטב שיריו, במסגרת לילות ענבה בפארק ענבה. 

כמו תמיד, ניתן יהיה ליהנות מהאירועים הקבועים שמתקיימים מדי שבוע. יוגה בפארק מדי יום ראשון בשעה 18:30, אשר חזר למיקומו הוותיק בפארק הדגים. בימי שלישי פארק קולנוע, סרטים משפחתיים מצליחים מדובבים לעברית על מסך ענק בענבה, ויריד אומנות ואספנות בימי חמישי ושישי במרכז העיר. בימי חמישי משעה 17:00 עד 21:00 ובימי שישי משעה 10:00 עד 14:00.  

עוד בשבוע הקרוב, מופע של כוכב הילדים יובל המבולבל במסגרת ענבה קידס, יום רביעי 2.8, בשעה 19:00 בענבה. ביום חמישי 3.8, תארח תזמורת צה”ל את הזמר הראל סקעת בשעה 20:30 בענבה. ביום שישי 4.8, מסיבת מזרקות עם דיג’יי סוקו במתחם המזרקות בענבה, במקביל בשעה 16:30 סיפור לפני שבת ברחבת הדשא ליד היכל התרבות. השבוע יסתיים בריקודים לטיניים סוערים לכל הרמות, בשעה 21:00 בעמק החולה מול בית 86. 

הכניסה לכל האירועים ללא תשלום. 

◼️ חדש! לקבוצת החדשות במודיעין-מכבים-רעות לחצו כאן

צילום: רפי דלויה / מנש כהן / דוברות עיריית מודיעין

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן