קורס ערבית מדוברת נפתח עבור תושבי לוד

שפה מחברת ומגשרת: קורס ללימוד ערבית נפתח בלוד

קורס בשפת ערבית מדוברת, תרבות ומנהגים נפתח השבוע עבור כלל תושבי לוד ע”י המרכז לגישור ודיאלוג בקהילה, שתחת האגף לשילוב חברתי בעיריית לוד. 

התושבים שנרשמו לקורס, במחיר מסובסד, ירכשו כלים לתקשורת בשפה הערבית המדוברת. כמו כן, הבנה של הדפוסים התרבותיים והשפעת התרבות על השפה הערבית.

הקורס מועבר על ידי חברת מדרסה, הנותנת סל כלים ללמידה – החל מתרגול הדיבר בשיעור ועד מרחב ללמידה מרחוק לצורך התנסות ותרגול.

משתתפי הקורס סיפרו, כי ברצונם לרכוש את השפה על מנת להבין ולתקשר בצורה טובה עם האוכלוסייה הערבית בעיר. כן הגיעו משתתפים שהשפה תורמת להם מבחינת סביבת העבודה שלהם.

מארגני הקורס סיפרו, כי התקבלו פניות רבות להרשמה לקורס והמשתתפים התקבלו על בסיס כל הקודם זוכה. הם הודו לרון גלבוע מנהל מחלקת קהילה ולאורלי דהן מנהלת האגף לשילוב חברתי על היוזמה להוצאת קורס ערבית במחיר שווה נפש לכל תושב.

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: דובורת עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן