קורס חדש לשימוש בסמארטפון יצא לדרך ברמלה

השבוע נפתח קורס נוסף לחברי מועדון רוטרי רמלה ביוזמת מחלקת אזרחים ותיקים

לאחר הצלחת הקורס הראשון לשימוש בסמארטפון שהתקיים ברמלה, השבוע נפתח קורס נוסף לחברי מועדון רוטרי רמלה, בהתרגשות רבה.

הקורס מתקיים ביוזמת מחלקת אזרחים ותיקים באגף הרווחה והשירותים החברתיים בעיריית רמלה, בשיתוף ארגון הג’וינט ומשרד הרווחה והביטחון החברתי, ומהווה חלק מתוכנית “רשת מקומית”.

הקורסים נועדו להקנות לאזרחים הוותיקים כלים ומיומנויות לשימוש נכון בסמארטפון, במטרה לשפר את איכות חייהם ולהעמיק את הקשרים החברתיים שלהם. ההשתתפות בקורס לא רק מספקת ידע טכנולוגי, אלא גם יוצרת חברויות חדשות ומרחיבה את תחומי העניין של המשתתפים.

לאור ההצלחה הגדולה של הקורס הראשון, שהפך למבוקש בקרב אזרחים ותיקים ברמלה, העירייה פתחה שני קורסים נוספים על מנת לעמוד בביקוש הרב. המשתתפים בקורס נהנים מתשעה מפגשים שבועיים, בהם הם לומדים בהדרכה צמודה כיצד להשתמש בסמארטפון לשימושים יומיומיים כמו צילום, שיחות וידאו, אפליקציות ועוד.

ראש העיר, מיכאל וידל, הביע את שביעות רצונו מהיוזמה המוצלחת ואמר: “הקורסים הללו הם חלק מהחזון שלנו לחבר את האזרחים הוותיקים לעולם הדיגיטלי, מתוך רצון לשפר את איכות חייהם ולהעמיק את הקשרים הקהילתיים. אני מאחל הצלחה רבה לכל המשתתפים ומזמין אזרחים ותיקים נוספים להצטרף ליוזמה וללמוד כלים חדשים שיכולים לשנות את חיי היומיום שלהם.” הקורסים ממשיכים לקבל היענות גבוהה, והעירייה כבר מתכננת לפתוח קורסים נוספים בעתיד הקרוב.

 

◼️ לחדשות רמלה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת אזרחים וותיקים – הגיל השלישי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן