קופצים למים הקרירים בקאנטרי החדש בלוד

יום חג לעיר לוד! בשעה טובה ומוצלחת, נחנכו השבוע בגני אביב 3 בריכות השחייה כשלב ראשון של “קאנטרי הולמס פלייס אביבים”

יום חג לעיר לוד! בשעה טובה ומוצלחת, נחנכו השבוע בגני אביב 3 בריכות השחייה כשלב ראשון של “קאנטרי הולמס פלייס אביבים” ההולך ונשלם בימים אלו ויכלול מלתחות מאובזרות, חדר כושר גדול עם ציוד חדש ומקצועי, אולם סטודיו עם מגוון רחב של שיעורי סטודיו וחוגים והכל בסטנדרטים הגבוהים ביותר. המתחם נפתח לאחר שהתקבלו כל האישורים הנדרשים של טופס 4, משרד הבריאות, יועץ בטיחות וביטוח, ויצא רישיון עסק כחוק.

אחרי 70 שנה עם בריכת שחייה אחת בלוד,  נפתחו השבוע בגני אביב 3 בריכות כשלב ראשון מ”קאנטרי הולמס פלייס אביבים”, בהן הבריכה המחוממת הראשונה בהיסטוריה של העיר לוד -בריכה פנימית מקורה ומחוממת חצי אולימפית עם 7 מסלולים וגג נפתח לימי קיץ שמשיים, בריכה לימודית לשיעורי שחייה ובריכת פעוטות חיצונית לקטנטנים,  ובסוף החודש ייפתח מועדון “הולמס פלייס שניר”, בהשקעה אדירה של עשרות מיליוני שקלים.

הפתיחה החגיגית התקיימה במעמד ראש העיר יאיר רביבו, הסגנים וחברי מועצת העיר, בכירי העירייה, כלכלית ו”הולמס פלייס”, ועשרות רבות של תושבים.

גבי מורדו סמנכ”ל הולמס פלייס ציין בדבריו כי “קאנטרי הולמס פלייס אביבים” עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של תכנון ובניה ויעניק חוויה איכותית לתושבי האזור, וכי המקום ישמש כמרכז פעילות לכל תושבי האזור, בכל הגילאים ובכל ימות השנה במיקום קרוב לבית.

מעיריית לוד נמסר כי היא  מקדמת את הקמת מתחמי הקאנטרי באמצעות כלכלית לוד, כחלק מפעילות רחבה שיוזמת העירייה לקידום הספורט והפנאי בעיר, וכי המדובר בקומפלקס ענק שמוקם בגני אביב שייקרא “קריית הספורט אביבים” ויכלול בנוסף לקאנטרי את הסקייטפארק, מגרשי טניס, מגרש כדורגל ומגרש ספורטק משולב, ופארק נינג’ה מקצועי עם 13 מכשירים ברמה הגבוהה ביותר, ובחינם! (פארק נינג’ה נוסף יוקם גם בשד’ ירושלים).

יצוין כי הבריכות המקורות נבנו בהתאם לתקנות ולסטנדרטים הנהוגים בבריכות שבונים כיום, בחוץ מוקמת בריכה חיצונית ועמוקה יותר שתהיה מוכנה בחודש מרץ הרוב.

מתחם בריכות השחייה ייתן מענה לפעילויות פנאי, בילוי וספורט לכל המשפחה וישדרג את איכות החיים של תושבי השכונה. המבנה המרכזי יכלול לובי כניסה ובקרה, לצד מלתחות מאובזרות, חדר כושר גדול עם ציוד חדש ומקצועי, אולם סטודיו עם מגוון רחב של שיעורי סטודיו: עיצוב, קיקבוקס, זומבה, פילאטיס, יוגה ועוד..

כך גם ייפתח בקרוב מועדון “הולמס פלייס שניר” שישמש כמרכז  לפעילויות פנאי, בילוי וספורט לכל המשפחה ויעניק חוויה איכותית לתושבי האזור.

המתחמים מוקמים תוך שימוש במיטב יועצי הספורט והפנאי, על מנת לאפשר לתושבי העיר מתקנים משוכללים ומודרניים, העומדים בתקנים החדשים ביותר.

ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו: ” 30 שנה הבטיחו, אנחנו עשינו! “תודתי לחברה הכלכלית ולאגפי ההנדסה והספורט שלנו שהובילו את הפרויקט, לשותפיי לדרך – חברת המועצה אלוירה קוליחמן, מחזיקת תיק גני אביב ותושבת השכונה, ומחזיק תיק הספורט אריה לוי, לתושבי השכונה וכן לחברי מועצת העיר שהשתתפו בפתיחה החגיגית, ממלא מקומי יוסי הרוש, סגני רפי קטאשוילי, עמיחי לנגפלד, רפי יקותיאל, וגיל חדד, ולבכירי בעירייה. מזל טוב לוד, מזל טוב גני אביב!”  ◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן