קונצרט מרגש התקיים לזיכרו של המנצח סם זבה, מייסד תזמורת "קלאסיקה רחובות"

סם זבה 2

ערב מרגש נערך לזיכרו של המנצח סם זבה, אשר ייסד את תזמורת "קלאסיקה רחובות". האירוע התקיים באשכול פיס, במעמד ראש העיר לשעבר, שוקי פורר ומנכ"לית החברה העירונית לתרבות ספורט ונופש, יוספה חליבה ועם 30 נגני התזמורת, מקצוענים וחובבים ברמות שונות של נגינה, אשר נפגשים לחזרה שבועית קבועה עם המנצח הבינלאומי דורון סלומון.

הערב נפתח במצגת בה חשפה ריטה וינוקור תמונות מן הקונצרט הראשון של התזמורת המופיעה בקביעות בכנסי תזמורות, קונצרטים ובערב שירי לוחמים. לאחר מכן סיפר פורר כיצד קם רעיון הקמת התזמורת. זבה היה ידוע כמקים תזמורות קהילתיות, ומי שפנתה אל זבה בכדי שיקים ברחובות תזמורת קהילתית בניצוחו היא בתיה כפיר שגוללה אף היא אודות ההקמה, מנקודת מבטה. זבה ששם לעצמו למטרה לקדם מוזיקאים בתחילת דרכם ומוזיקאים עולים נרתם מיד למשימה, פורר אישר את המהלך ומאז חלפו כבר 17 שנים.

הקונצרט עצמו נפתח באופרה "האיטלקייה באלג'יר" מאת רוסיני, שנוגנה בקונצרט הראשון של התזמורת. ליצירה הבאה הצטרף הסולן המפורסם, נגן הצ'לו הילל צורי בנגינת הקונצ'רטו בלה מינור לצ'לו ותזמורת מאת שומאן. לתשואות הקהל הרב צורי הוסיף יצירה להדרן. הסימפוניה מס' 1 של מנדלסון נעלה את האירוע המוצלח.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של "רחובות היום" מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן