קבוצת האבטחה “צוות 3” תורמת 30 אקדחים ללוחמים משוחררים

 

 

בשל המתיחות הביטחונית, והצורך בהגברת הביטחון האישי, החליטה קבוצת האבטחה “צוות 3 ” לתרום 30 אקדחים ללוחמים משוחררים מהפריפריה או מיישובי קו העימות המחזיקים באישור מותנה לרכישת נשק מטעם המשרד לביטחון פנים. 

30 בוגרי יחידות קרביות, יזכו לקבל ללא תמורה 30 אקדחים וזאת, על מנת לחזק את מערך הביטחון ולהגביר את תחושת הביטחון האישי בעת הזו. התנאי לקבלת האקדח, הוא רישיון לנשק ואישור מותנה לרכישת נשק מהמשרד לביטחון פנים. את הנשקים התקינים, תורמת קבוצת האבטחה “צוות 3”, מהגדולות בישראל בתחום האבטחה והמיגון.

ניר גלבוע מנכ”ל קבוצת “צוות 3” : “החלטנו לתרום 30 אקדחים ללוחמים משוחררים מהפריפריה, הגרים בצפון, בדרום או ביישובי קו העימות”.

בתוך כך יצוין, כי בשל הפיגועים שאירעו לאחרונה בבאר שבע ובחדרה, תגברה “צוות 3” את מערך הסיור והמוקד בכוח אדם בערים אלו כחלק מהרצון להחזיר את תחושת הביטחון. בקבוצת “צוות 3” מציינים כי חלה עליה של עשרות אחוזים בביקוש למאבטחים לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

 קישור לטופס המקוון :

https://www.facebook.com/1397385263838205/posts/3187433051500075/

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן