צפו: גולש חולץ בלב מפרץ אילת

במהלך סיור שגרתי של שוטרי יחידת השיטור הימי באילת, פנה משיט סירה לשוטרים כשהוא מצביע לכיוון גולש קיט וציין בפניהם כי כשעבר לידו אמר לו שהוא צריך עזרה. השוטרים מיהרו לכיוון הגולש ששהה כ-400 מטר סמוך לגבול הימי עם ירדן. הרוח שהייתה באותו זמן בים הגיעה ל22 קשרים ונחשבת חזקה מאוד. עם הגעתם של השוטרים למקום ציין הגולש מתוך המים כי בשל הרוח הוא נסחף במהרה לכיוון הכבול וזקוק לסיוע השוטרים כי אינו מצליח לחזור חזרה לכיוון החוף.

רס"ר מתן אבוטובול, השוטר הימי שחילץ את הגולש: "עם קבלת הדיווח ממשיט הסירה שפנה אלינו, פנינו במהירות לכיוון הגולש, כשהגענו אליו פניתי אליו ושאלתי למצבו, כשהבנתי שהוא בריא ושלם וזקוק לחילוץ הנחיתי אותו מספר הנחיות בטיחות והחלנו בפעולות החילוץ שלו מהמים שכללו אותו ואת ציוד הגלישה שלו".

צפו בחילוץ:

הגולש שהה סמוך מאוד לקו הגבול הימי עם ירדן חולץ בשלום יחד עם ציודו ולא נזקק לטיפול רפואי. ללא נוכחותם של השוטרים במקום באותה העת, ייתכן והגולש היה נסחף לכיוון ירדן והאירוע היה מסתיים אחרת לגמרי. ממשטרת ישראל נמסר: אנו קוראים לציבור להישמע להמלצות משטרת ישראל הנוגעות לגלישה וקיט במפרץ אילת:
• בעוצמת רוח חלשה מידי או חזקה מידי – רצוי שלא לצאת לים.
• עדיפה היציאה לים עם שותפים מאשר באופן עצמאי.
• רצוי לדווח לשוהים בחוף על זמן היציאה וזמן משוער לחזרה.
• במידה וניתן יש לשאת מכשיר סלולרי, באמצעותו בשעת הצורך ניתן ליצור קשר עם מוקד 100 של משטרת ישראל.
• חל איסור כניסה מוחלט לשטחים אסורים, אין להתקרב לגבולות הימיים – יש לקחת מקדם ביטחון שיסייע במניעה מלהגיע סמוך לגבול.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן