צפו בתמונות | תורים ארוכים במתחם ביג בקרית גת: "זה פשוט מטורף"

בשעה טובה מתחם הביג נפתח בקרית גת: לקוחות פשטו על החנויות אחרי חודשיים שבהם המרכז הפתוח היה סגור – אך נאלצו להמתין בתורים הארוכים מאחר שכל חנות יכלה להכניס רק ארבעה לקוחות.

מתחמי הביג פותחים את דלתותיהם בכפוף לתנאי "התו הסגול" – תחת הגבלה של ארבעה לקוחות בלבד בחנות במקביל, כשהפרה של תקנה זאת תהווה עבירה פלילית. אך ברקע ההתלהבות נוכח פתיחת המשק, בעלי עסקים מספרים על החששות המלווים את חזרתם לעבודה. בעלת עסק בביג סיפרה: "יש כאן מאות לקוחות שפוקדים כל חנות אפשרית וזה פשוט מטורף. אנשים פשוט היו צמאים לחזור לשגרה הזו".

כזכור, אמש אישר קבינט הקורונה את פתיחתן של מרכזי הקניות הפתוחים (כגון "ביג") והן יפעלו ובהתאם לתנאים שנקבעו לחנויות הרחוב. נציגי משרד הבריאות יחד עם נציגים ממשרדי האוצר והכלכלה, וכן נציגי הקניונים, יגבשו מתכונת לפתיחה מצומצמת ניסיונית ("פיילוט") שתאפשר פיקוח אפקטיבי על מילוי הנחיות הבריאות וצמצום מגעים והתקהלויות. הניסוי יבחן גם את השווקים. בכפוף להצלחת הפיילוט ולרמת התחלואה הכללית יוחלט על מועד פתיחת הקניונים. הקבינט ציין כי במקרה של עלייה משמעותית בתחלואה – יבוטלו הקלות.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן