צפו בתיעוד: תושבי אילת תקפו באכזריות בני הישיבה הגבוהה בעיר

שני תושבי אילת, הגיעו לישיבה הגבוהה כשהם מצוידים במסור כדי ליטול בול עץ ללא רשות. כשנתקלו בהתנגדות בני הישיבה החלו לתקוף אותם באכזריות חטיבת התביעות של משטרת ישראל באילת הגישה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים של השניים צפו בתיעוד מרגעי האירוע

בול עץ. זה מה שהביא שני אחים, תושבי אילת, לתקוף יחד שני בני הישיבה הגבוהה  בעיר ולגרום להם לחבלות קשות.

אירוע חמור מאוד שייתכן והיה מסתיים אחרת, הסתיים בחבלות חמורות ופציעות קשות, שחלקן נגרמו באמצעות המסור, לבני הישיבה שרק ביקשו לשמור על ששייך להם.

ב-9.9.24 בשעות הערב, כשהם מצוידים במסור חשמלי, הגיעו השניים למתחם הישיבה יחד עם אימם, לאחר שזו הבחינה לפני מס' חודשים בבול עץ הנמצא בחצר הישיבה הגבוהה הסמוכה לביתה וביקשה משני ילדיה להכין ממנו מדפים עבורה.
בתוך כך, נכנסו השניים ללא אישור ולקחו את בול העץ מתוך תחומה של הישיבה לחנייה הסמוכה והחלו לנסר אותו באמצעות המסור שהיה ברשותם.

תלמידי הישיבה הגבוהה שהבחינו בהם, פנו לליבם של השניים וביקשו מהם לחדול ממעשיהם, משראו שלא הצליחו לשכנע את החשודים וכדי לא לעורר ויכוח עימם, הציעו בני הישיבה כי ייקחו חלק מבול העץ לעצמם ואת חלקו השני יחזירו לשטח הישיבה. שני החשודים השתכנעו, אך מי שהחלה לעורר ויכוח ופרובוקציות במקום הייתה לא אחרת מאשר אימם, "המבוגרת האחראית" שהייתה במקום.

מששמעו החשודים את אימם מתווכחת עם בני הישיבה, החלו תוקפים אותם כשהם הולמים בהם באמצעות מוטות אלומיניום ואף באמצעות הפעלת המסור החשמלי שהיה ברשותם. הם לא עצרו את מעשיהם האלימים, גם כאשר כבר הצליחו לקחת מהם את המסור ולהזעיק משטרה למקום.

כתוצאה מהאלימות הקיצונית הזו, נגרמו לשני תלמידי הישיבה פציעות וחבלות חמורות – לאחד שבר באף ולשני חתך עמוק ומדמם בידו, בעקבותיהן הובהלו לטיפול רפואי מתמשך.

כוחות משטרת מרחב אילת שהוזעקו למקום האירוע, בלב שכונת מגורים בעיר, עצרו ואת השניים והובילו אותם לחקירה בתומה נכלאו.

מעצרם של השניים הוארך מעת לעת ע"י בימ"ש השלום באילת.
בימים אלה, השלימו חוקרי המשטרה באילת את חקירת האירוע האלים, עם סיום החקירה, הגישה חטיבת התביעות המשטרתית, כתב אישום חמור נגד השניים ובקשה למעצרם עד תום ההליכים נגדם.

פקד עו"ד דרור אקלר, תובע פלילי שלוחת תביעות אילת: "השניים עשו שימוש במוטות אלומיניום ומסור חשמלי ככלי נשק רק בשל ויכוח על בול עץ, ששייך לקורבנות ואשר אותו נטלו ללא רשות מהם. התנהגותם הבריונית והאלימה של הנאשמים כנגד בני הישיבה, במקום ציבורי הומה אדם, מעידה על הלך מחשבתם האלים והמסוכן לא רק כלפי הקורבנות אלא כלפי הסביבה כולה. לאור כל זאת, לא ניתן להסתפק בחלופת מעצר, על כן ביקשנו מבית המשפט להיעתר לבקשתנו ולהורות על מעצרם של השניים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם."

 

◼️ לחדשות אילת לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אוחנה
אוחנה
3 hours ago

למה בני הישיבות לא בצהל ימח שמם

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אוחנה
אוחנה
3 hours ago

למה בני הישיבות לא בצהל ימח שמם

דילוג לתוכן