צפו בתיעוד: פגיעה ישירה בחולון, פצוע בזירה

10 שיגורים זוהו ממרכז הרצועה לעבר גוש דן, 8 יורטו ו2 נפלו בשטחים פתוחים. צפו בסרטונים

אזעקות צבע אדום נשמעו לפני זמן קצר בתל אביב, ראשון לציון, חולון ויישובים נוספים. 10 שיגורים זוהו ממרכז הרצועה לעבר גוש דן, 8 יורטו ו-2 נפלו בשטחים פתוחים.

ממד”א נמסר: חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח וולפסון, גבר כבן 45 במצב קל-בינוני עם פגיעה מרסיס ברגל.

פראמדיק מד”א אלעד סלמה וחובש רפואת חירום במד”א ליאור הראל סיפרו:

“הגענו למקום במהירות עם כוחות גדולים וראינו הרס רב, גבר כבן 45 התהלך ברחוב כשהוא בהכרה וסובל מפציעה ברגלו מרסיסים. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קל עד בינוני. אנחנו סורקים בבניינים הסמוכים על מנת לוודא שאין נפגעים נוספים.”

בתוך כך, המשטרה מטפלת כעת במספר זירות נפילה של פריטי רקטה בחולון, כתוצאה מהנפילה נגרם נזק לרכוש ונפגע אזרח באורח קל (עפ”י גורמי הרפואה).

חבלני המשטרה של מחוז ת״א ושוטרים מבודדים כעת את זירת הנפילה וסורקים אחר שרידים נוספים, לשם הסרת סיכון נוסף לציבור. הציבור מתבקש לא להגיע למקום, הדבר מפריע לכוחות ההצלה בפעולותיהם.

משמעת אזרחית – מצילה חיים. אנו קוראים לתושבים להימנע מהגעה לזירות ולא להתקרב או לגעת בשרידי רקטות העשויים להכיל חומר נפץ ולדווח על כך ללא דיחוי למוקד 100 של משטרת ישראל .

◼️ לרשימת קבוצות הפייסבוק השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות ראשון לציון בווטסאפ לחצו כאן

צפו בסרטונים מהזירה:

צילום: כבאות והצלה ארצי | תיעוד מבצעי מד"א | חדשות ישראל בטלגרם

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן