פתיחת שנת 2024: צבע אדום ברחבי השפלה

דיווח בעזה: 100% מי שבחר את עיתוי הפיגוע.. הוא האיש האהוב והמכובד שלנו, אבו איברהים כאשר הכוונה היא למוחמד סנוואר

מטח גדול נורה לפני זמן קצר, בדיוק בחצות הליל – עם פתיחת השנה האזרחית החדשה, לעבר יישובי השפלה כולל רחובות, גדרה, קרית עקרון ראשון לציון, נס ציונה, לוד, רמלה, באר יעקב, מודיעין, בת ים.

אזרחים מבוהלים מכל קצוות השפלה התעוררו ללילה בלתי צפוי – וחיפשו את המרחבים המוגנים. עשרות השיגורים לכיוון ישראל הצליחו להכניס לחרדה את חלקם לאחר שזמן רב לא נשמעה אזעקת צבע אדום. “היו אצלנו בומים מטורפים ושמענו את היירוטים”, דיווח אחד הגולשים לחדשות 08. הבומים נשמעו כבר באשדוד כאשר נראה כי כיפת ברזל יירטה את כל השיגורים בהצלחה.

בכלי התקשורת הערבים פורסם: זכרו היטב את התאריך…בשעה 12 בלילה פותחות גדודי אלקסאם את שנת 2024 בהפצצת תל אביב. 100% מי שבחר את עיתוי הפיגוע.. הוא האיש האהוב והמכובד שלנו, אבו איברהים כאשר הכוונה היא למוחמד סנוואר.

בתוך כך, ארגון הטרור חמאס נטל את האחריות על ירי רקטות מסוג M90 למרחק 90 קילומטרים כשהיעד המרכזי היה ירי תל אביב.

מד”א: בהמשך לאזעקות שנשמעו בדקות האחרונות בשפלה ובמרכז: בשלב זה לא התקבלו בקוי החרום 101 של מד”א קריאות על נפגעים. צוותי מד”א יצאו לסרוק במספר מקומות.

ראש עיריית באר יעקב ניסים גוזלן היה הראשון לעדכן את ציבור התושבים: “אין נפילות, היו יירוטים”, ציין.

עיריית רחובות נמסר: לפני זמן קצר נשמעה אזעקה ברחבי העיר. אין נפילות, אין נפגעים ואין נזק. צוותי הביטחון והשיטור העירוני ממשיכים בביצוע סריקות ברחבי העיר. אנא הימנעו מהגעה לזירות, ואין להתקרב או לגעת בשרידי רקטות העשויים להכיל חומרי נפץ- יש לדווח על כך ללא דיחוי למוקד 100 של משטרת ישראל.

מעיריית נס ציונה נמסר: לפני זמן קצר אזעקה בנס ציונה. ללא נפילות בשטח העיר. רסיסים במספר נקודות בעיר. שיטור ופיקוח מטפלים ומסלקים מפגעים ושומרים על הסדר והביטחון. במידה ונתקלתם ברסיסים, דווחו מיידית למוקד 106 הזמין עבורכם 24/7.

מהמועצה המקומית קרית עקרון נמסר: לפני מספר דקות נשמעה אזעקה בקריית עקרון. אין דיווחים על נפילה. אנו מבקשים מכם להמשיך לנהוג בזהירות ולהישמע להנחיות פיקוד העורף המצילות חיים

מעיריית מודיעין מכבים רעות נמסר: לפני זמן קצר נשמעה אזעקה באזורנו. כוחות הביטחון מבצעים בדקות אלה בדיקות לוודא שלא היו נפילות באיזור העיר. אנו שבים ומזכירים כי יש להמשיך ולשמור על עירנות ולפעול בהתאם להנחיות פיקוד העורף. הן מצילות חיים!! נכון לעכשיו, אין כל שינוי בהנחיות פיקוד העורף והלימודים יתקיימו מחר כסדרם. אנו נעדכן על כל שינוי במידת הצורך. שיהיה לנו המשך לילה טוב ושקט.

מעיריית ראשון לציון נמסר: לפני זמן קצר, נשמעה אזעקה בראשון לציון (מזרח ומערב). בסריקות שביצענו בדקות האחרונות – אין דיווח על נפילה ישירה בשטח העיר. נכון לרגע זה ישנם דיווחים על רסיסים בלבד מהיירוט ואנו ממשיכים בסריקות. ללא פגיעות בגוף

ככל שיהיו עדכונים נוספים – נוסיף ונעדכן. לילה שקט ושנה אזרחית טובה יותר לכל גולשי חדשות 08

◼️ לקבוצת חדשות גדרה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות קרית עקרון בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️  לקבוצת חדשות נס ציונה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות באר יעקב בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות ראשון לציון בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מודיעין-מכבים-רעות בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: רשתות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן