פרשת האונס בגדרה | פרויקט מימון המונים למען הנפגעת וילדיה

מחבקים את הנפגעת מגדרה בפרשת האונס המזעזע

עם ישראל מתגייס למען תמיכה באם שהייתה קורבן לאונס אכזרי בגדרה. בואו לעזור לה ולילדיה לקבל את הטיפול הנפשי והתמיכה המקצועית בשביל להשתקם.

לפי היוזמים, הפרויקט הוא עבור תמיכה בקורבן האונס בגדרה וילדיה הזקוקים לטיפול נפשי ותמיכה מקצועית בשביל להשתקם. המטרה היא לאפשר לה תמיכה רחבה ככל שאפשר על מנת שתוכל לחזור לשגרה במהירות האפשרית אחרי שרצחו לה את הנפש בנוכחות הילדים.

מעורבים בפרויקט משפחה מצומצמת וחברות קרובות, אנשי המקצוע ישולבו בהמשך. אנו בני משפחה וחברים קרובים הרוצים לעזור לה ולכן הקמנו את הפרויקט ונפיץ אותו בכל אמצעי המדיה האפשרים.. יש אירועים שיכולים להיות משמעותיים בחיים שלנו.אירועים שיהפכו את החיים שלנו, ושהמצב כבר לעולם לא יהיה אותו הדבר – לפני אותו אירוע נורא.

פריצה של בית? שוד מזויין? איומים לרצח? אונס? ומה קורה למי שחוותה את כל אלה יחד ולעייני ילדיה, בני 2,4,6? שהילד שלך, רואה אותך נאנסת. שהבן שלך – בן 4, צריך לקחת סכין מטבח כדי לשחרר את אמא שלו קשורה, בוכה, כואבת. איך מתרוממים מאירוע כזה? אולי, עם תמיכה נפשית, לך, לילדים, למשפחה. חברה שלנו, דם מדמנו, חוותה אירוע שהוא סיוט של כל אדם, של כל בן אנוש – ואנחנו רוצים לעזור לה ולילדיה לקבל עזרה.פתחנו בגיוס עבורם, ונשמח שלא תיתנו לבקשה שלנו לעבור לידכם. נשמח שתתרמו, כל סכום עוזר. כל הכספים יועברו ישירות לנפגעת.

יעד הגיוס: 300,000. אלפים התגייסו לקמפיין ותרמו עד כה כ-250 אלף שקלים.
מעוניינים לתרום? לחצו כאן

צילום: מתוך הפרויקט

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן