פריצה במעבדות המחשבים שבישיבת הדרום. שווי הנזק הכספי נאמד באלפי שקלים

פריצה נוספת בשרשרת הפריצות בעיר רחובות התרחשה במהלך השבת בישיבת בני עקיבא הדרום, בתוך מעבדות המחשבים. קברניטי הישיבה התיכונית השוכנת בצפון מזרח העיר הגישו אמש תלונה במשטרת רחובות.

המנהלים נדהמו לגלות בצאת השבת כי בזמן שהתפללו ולמרות שרבים נכחו במתחם הסמוך בו מתקיים סמינר, התקיים וונדליזם ובין היתר נגנבו חלקי מחשב ונבזזו פריטים הנאמדים באלפי שקלים. במהלך היום (ראשון) הגיע שוטר אשר גבה עדות מהמתלוננים, תיעד את מקום האירוע והעביר את חומר החקירה להמשך טיפול.

כידוע, לאחרונה נפרץ גם מרכז הנוער "מקום בלב" אשר רוקן מתכולתו – שם מנסים להשלים את הציוד שנגנב בעזרת תרומות ומקורות נוספים לרבות גורמים בעירייה, בהם סגן ראש העיר, מתן דיל, אשר לקח על עצמו לרכוש את כל הציוד מחדש, בשווי של כ-7,000 שקלים, על חשבונו.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של "רחובות היום" מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן