קריית מלאכי תתחדשו: שיפוץ ושיפור מרכזים מסחריים

חלק מחיזוק הקשר עם בעלי העסקים בקריית מלאכי, הוחלט לחדש את המרכזים המסחריים במטרה לעודד קנייה מקומית ולהחזיר את קריית מלאכי למקומה כעיר מחוז.

כחלק מחיזוק הקשר עם בעלי העסקים בקריית מלאכי, הוחלט לחדש את המרכזים המסחריים במטרה לעודד קנייה מקומית ולהחזיר את קריית מלאכי למקומה כעיר מחוז. בשנתיים האחרונות חודשו: רחבת העירייה, מרכז דוד סנטר, כיכר הבנים ורחבת מרכז הצעירים. בימים אלו מתקיימות עבודות אחרונות להשלמת העבודות במרכז המסחרי ברחוב ז’בוטינסקי. רחבת החנויות עברה מתיחת פנים משמעותית שהחלה בעבודות החלפת תשתיות מלפני עשרות שנים וכן עבודות להסדרת החשמל באזור. הריצוף הוחלף, גג חדש ואחיד נבנה מעל לעסקים, נוספו ספסלים ועמודי תאורה, לצד עצי נוי וגינון חדש. מעל לכל נוספה הצללה לשהייה נוחה הן לעסקים והן למבקרים.

בשלב הבא צפויות להסתיים העבודות במרכז ברחוב רש”י (מאחורי בנק דיסקונט). בכך יושלם כל האזור המקיף את מרכז העיר. עלות חידוש כל המרכזים נאמד בכ-13 מיליון שקלים.

במקביל מתקיימות עבודות לחידוש מרכזוני המסחר בשכונות: ברח’ מנחם בגין, בהרצל ובבר יהודה, העבודות הושלמו ובימים אלה מתקיימות עבודות במרכז בשכונת קיבוץ גלויות. העבודות כוללות בין היתר: ריצוף, גינון, מעקות בטיחות ותשתיות מים וביוב בחלקם. היעד הבא הוא המרכז בשכונת חב”ד. עלות חידוש המרכזים בשכונות עומד על כ-3 מיליון נוספים.

ראש העיר קריית מלאכי אליהו זהר: “אחד העוגנים החשובים של קריית מלאכי הוא המסחר והקשר עם בעלי העסקים ועם היו”ר ברק פורתי. במקביל לפרויקט הגדול לחידוש המרכז, אנו פועלים גם במרכזים השכונתיים במטרה לעודד את הקנייה המקומית ולהשרות אווירה נעימה לקונים ולבעלי העסקים”.

◼️ לקבוצת החדשות בקריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן 

צילום: דוברות עיריית קריית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן