פעילי “מאהל המילואימניקים” עם מיצג התינוקות השרופים במשרדי אונר”א בירושלים

“צריך לגרש באופן מיידי את כל עובדי אונר”א מישראל ולסגור בצווים מנהליים את המשרדים שלהם. אנחנו, המילואימניקים, הפסקנו לשתוק.”

המלחמה בארגון הטרור נמשכת: פעילי “מאהל המילואימניקים” השתלטו הבוקר על משרדי הנהלת אונר”א בירושלים עם מיצג התינוקות השרופים

אחרי שאתמול בבוקר השתלטו על משרדי הלוגיסטיקה של אונר”א – הבוקר הגיעו פעילי “מאהל המילואימניקים” למשרדי הנהלת ארגון הטרור הממוקם גם הוא בירושלים.

הפעילים הכריזו על כ”שטח עוין למדינת ישראל” והציגו את מיצג “התינוקות השרופים” – כסמל לכל הילדים הישראליים שעובדי ארגון הטרור אונר”א אחראים באופן ישיר לטבח שלהם ב-7 באוקטובר.

כזכור, מאז ה-7 באוקטובר ישראל חשפה עד כה הוכחות לקשר ישיר בין אונר”א לבין הטבח הכולל מעורבות ישירה של עובדי אונר”א בטבח וחטיפת אזרחים צעירים ומבוגרים ובהחזקתם בשבי.

בין מובילי ההפגנה הייתה איילת סמרנו, אמו של יונתן סמרנו, שגופתו נחטפה בידי עובד אונר”א ברכב של הארגון שאמרה:

“הבן שלי נחטף ב-7 באוקטובר על ידי אונר”א. אונר”א שווה חמאס, והוא ארגון טרור לכל דבר ועניין ולא יכול להיות שהמשרדים שלהם ישבו בירושלים בתוך מדינת ישראל. עשינו מצור על המשרדים של אונר”א ונמשיך לדאוג שהם לא ישבו בתוך המדינה ושהיא לא תהיה קיימת יותר. אני קוראת לכל הישראלים להצטרף למאבק שלנו כי זה לא רק המאבק האישי שלי אלא של המדינה כולה”.

רס”ן במיל’ גלעד אך, מיוזמי “מאהל המילואימניקים”:

“אתמול פורסם שמדינת ישראל מנעה מזכ”ל אונר”א להגיע לרצועת עזה. אנחנו שמחים שהלחץ שאנחנו מפעילים מתחיל לעבוד – אבל זה עדיין לא מספיק. צריך לגרש באופן מיידי את כל עובדי אונר”א מישראל ולסגור בצווים מנהליים את המשרדים שלהם. אנחנו, המילואימניקים, הפסקנו לשתוק. נמשיך להאבק עד להכרעה מלאה בעזה ובצפון, נמשיך להאבק עד שכל הטרור ייצא מתחומי מדינת ישראל וגם יתרחק בצורה משמעותית מהגבולות שלה”.

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן