פסק זמן של עובדי אגף הספורט בעיריית לוד

טיול גיבוש בלתי נשכח: עובדי אגף הספורט לקחו “פסק זמן” עם שייט אקסטרים, פינוקים וסיורי ג’יפים בטבע

ועד עובדי עיריית לוד, בהובלתו של דני כהן – האיש והאגדה, ערך בשבוע שעבר טיול גיבוש חווייתי ומהנה במיוחד לאגף הספורט, בראשותו של מאיר אליהו, לצידם של עובדי אגף הביטחון, בניהולו של אלי דיין. הטיול נועד לחזק את הקשרים האישיים והמקצועיים בין העובדים, תוך שילוב בין אדרנלין, טבע ופינוקים.

הבוקר החל במצב רוח טוב ועם המון התרגשות, כשהמשתתפים יצאו עם אוטובוס מלוד לכיוון המרינה של הרצליה. לאחר קפה ומאפה של בוקר באחת ממסעדות המרינה, חיכו למשתתפים סירות טורנדו לשייט אקסטרים בים התיכון. האווירה הייתה מחשמלת, כשהאקשן בים העלה את רמות האדרנלין לגבהים חדשים והכין את כולם להמשך היום המהנה.

בהמשך עברו המשתתפים למצב רגוע יותר – הפלגה בסירת קטמרן עם בופה צהריים עשיר, אשר כלל המבורגרים טעימים, פירות, נשנושים, שתייה ושפע פינוקים נוספים. והכל, בליווי מוזיקה מקפיצה בניצוחו של תקליטן מקצועי. האווירה הייתה פשוט מושלמת, והשיט נמשך שלוש שעות של נחת, עם נופים עוצרי נשימה. במהלך ההפלגה ניתנה למשתתפים ההזדמנות לקפוץ למים ולשחות במי הים התיכון, הרחק מהחוף. חוויית אקסטרים, נדירה ומרגשת, שרוב המשתתפים לא ויתרו עליה.

לאחר סיום השייט, הקבוצה הגיעה למלון המפואר “ורט לגון” בנתניה, שם חיכו להם חדרים מפנקים. בערב התקיימה ארוחת ערב עשירה, ומיד לאחריה פעילות ערב מהנה, אשר כללה שירה וקריוקי, שחתמה את היום הראשון.

הבוקר השני החל בארוחת בוקר מפנקת במלון. לאחר מכן נהנו המשתתפים ממתקני המלון, כולל בריכה, ספא, חמאם טורקי, סאונה וחוף ים הצמוד. השהות במלון נמשכה עד השעה 13:00, עם זמן בבריכה להירגע ולהתמלא באנרגיות לקראת המשך היום.

החלק המסעיר של היום השני היה סיור ברייזרים (ג’יפוני שטח) בין הפרדסים והבוסתנים של השרון, באזור אגם פולג והנופים הפסטורליים של השרון הצפוני. נהיגת השטח המרגשת הוסיפה רובד נוסף לחוויה, כשהמשתתפים חוו את הטבע במלוא הדרו.

הטיול נחתם בארוחת צהריים כשרה במסעדת צ’צ’ו בנתניה, בה מגישים אוכל ביתי, עם מבחר בשרים כיד המלך, שהשאירו את כולם מרוצים ושבעים. לקראת ערב שבו העובדים לבסיס האם בלוד, עם תחושת סיפוק על גיבוש מוצלח וזיכרונות מתוקים. טיול הגיבוש הזה הוכיח שוב, שעם הנהגה מוצלחת, צוותים מחוברים וחוויות משותפות, אפשר להמריא לגבהים חדשים גם מחוץ למסגרת העבודה.

 

◼️ לחדשות לוד והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ירון זרד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן