פסטיבל יבנה לנגנים צעירים יוצא לדרך

העיר יבנה תארח השבוע פסטיבל מוזיקה ייחודי, "Vivace: פסטיבל יבנה לנגנים צעירים", שיביא את מיטב הכישרונות הצעירים בתחום המוזיקה מכל רחבי הארץ

"Vivace" – פסטיבל יבנה לנגנים צעירים יוצא לדרך

העיר יבנה תארח השבוע פסטיבל מוזיקה ייחודי, "Vivace: פסטיבל יבנה לנגנים צעירים", שיביא את מיטב הכישרונות הצעירים בתחום המוזיקה מכל רחבי הארץ. הפסטיבל, המאורגן על ידי הקונסרבטוריון העירוני של יבנה בשיתוף עם "עמותת קשרי תרבות", שואף לבסס את עצמו כתחרות ארצית מובילה לנגנים צעירים בגילאי 8 עד 18, תוך הענקת פרסים והכרה לכישרונות מבטיחים.

התחרות תתקיים בימים שלישי עד חמישי, 8-10 באוקטובר 2024 ויתמקד בכלי קשת (כינור, ויולה, צ'לו) ופסנתר במהדורתו הראשונה, עם תכנון להרחיב לקטגוריות נוספות בשנים הבאות. האירוע יעניק למשתתפים במה יוצאת דופן להציג את כישוריהם, לצבור ניסיון יקר ערך ולהתחרות ברמה גבוהה, במטרה לקדם את מעמד הקונסרבטוריון העירוני ביבנה ולהעמידו בשורה אחת עם מוסדות המוזיקה המובילים בארץ.

בעיריית יבנה ובקונסברטוריון העירוני נרגשים להשיק את הפסטיבל ולספק לנגנים הצעירים הזדמנות לבטא את כשרונם. "המטרה היא ליצור אירוע ייחודי שיעזור לטפח מצוינות מוזיקלית ביבנה ומעבר לה", אומרים בעירייה.

ראובן גוטמן, מנהל הקונסרבטוריון העירוני, הוסיף: "פסטיבל Vivace הוא חלק מתוכניתנו להפוך את יבנה למרכז מצוינות בתחום המוזיקה. אנו גאים להעניק לנגנים צעירים את ההזדמנות להיחשף ולהתפתח במסגרת תחרות ברמה הלאומית".

ראש העיר, רועי גבאי, ציין: "המוזיקה והתרבות מהוות חלק בלתי נפרד מהמרקם החברתי של יבנה. אנו מחויבים להמשיך ולטפח את הכישרונות הצעירים שלנו ולספק להם את הכלים להצלחה. פסטיבל Vivace הוא דוגמה מצוינת להשקעתנו בתחום זה, אבן דרך נוספת בתרבות המוזיקלית של העיר".

 

◼️ לחדשות יבנה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית יבנה | ראשית-FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן