פסטיבל “השיר הבא לצעירים” יתקיים בסוכות באשדוד

בחג הסוכות הקרוב יצולם פסטיבל השיר הבא לצעירים 2023 בניהולו האומנותי של אלי ניסמן, באשדוד. להלן הפרטים >>

בחופשת סוכות יתקיים גם השנה באשדוד פסטיבל “השיר הבא לצעירים” 2023 בניהולו האומנותי של אלי ניסמן, שהפך למסורת ובמסגתו יבוצעו 12 שירים שנבחרו מתוך השירים שהוצעו לתחרות במסגרת קול קורא ארצי ונכתבו על ידי מיטב היוצרים בארץ. את השירים יבצעו זמרים ילדים מקצועיים מרחבי הארץ שמהווים את הדור הבא של אומני ישראל.

בין היוצרים שכתבו שירים לפסטיבל: שמרית אור, קובי אשרת, חמוטל בן זאב, עברי לידר, עמוס ברזל, טובה פורת, אירית תמיר, דדי שחר, סמדר שיר, משה  דץ, שייקה פייקוב ואחרים. במעמד הפסטיבל יוענקו פרסי מפעל חיים בתחום היצירה לילדים בשנים עברו זכו בפרס המלחינה נורית הירש, הפזמונאית לאה לופנפלד, הסופרת לאה נאור והשנה נעניק פרס מפעל חיים למשפחתו של לוין קיפניס.

לֶוִין קִיפְּנִיס היה סופר ומשורר ילדים ישראלי, שכתב בעיקר בעברית וכן ביידיש. חתן פרס ישראל לספרות ילדים לשנת תשל”ח (1978). יצירתו של קיפניס משתרעת על פני כ-800 סיפורים, 600 שירים וכמאה ספרים לילדים. בין שיריו הלהיטים “ילד פלא”, “שנה הלכה , שנה באה”, “סביבון סוב סוב סוב”, “נר לי דקיק” וספרי הילדים “אליעזר והגזר” ,”נרקיס מלך הביצה” ועוד.

לדברי אלי ניסמן, “מדי שנה המורים למוזיקה,ההורים והילדים מצפים לפסטיבל השיר הבא לצעירים בגלל הניהול האומנותי היחודי שלי ותרמותו המיקצועית הרבה לקידום המיקצועי של המשתתפים בו וגם בגלל ההערכה שאנחנו מעניקים ליוצרים הוותיקים בתחום וכמו בשאר המיזמים שלי אני משתדל להוביל ולא להגרר ושמח על התגובות החמות והשגת המטרות ואני אמשיך בדרך הזאת בפסטיבל הזה וגם בפסטיבלים האחרים שלי וכבר בחודש ינואר יצא קול קורא לפסטיבל השיר הבא 2024 ליוצרים וזמרים מקצועיים. אני מאוד שמח שדווקא השנה ייצא לנו להעניק פרס מפעל חיים ליצירתו של לוין קיפניס ולארח בני משפחתו במסגרת הפסטיבל ולהוקיר את פועלו היחודי”.

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באשדוד לחצו כאן

צילום: באדיבות אלי ניסמן | שאטרסטוק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן