פסטיבל היין הרביעי של אופקים יוצא לדרך

מרימים לחיי הגיבורים: הפסטיבל השנתי יתקיים בערב יום האהבה העברי ט”ו באב ויוקדש כולו לחיי גיבורות וגיבורי העיר; עשרות יקבים מהמובילים בארץ ייקחו חלק בערב זה

למרגלות הנוף המרהיב של מצודת פטיש, בערב שכולו אהבה, חברות ואחדות יתקיים פסטיבל היין הרביעי של העיר אופקים.

השנה, החליטה עיריית אופקים באמצעות המתנ”ס להקדיש את פסטיבל היין לגיבורות ולגיבורי העיר שחרפו נפשם ויצאו להגן על תושבות ותושבי העיר ועל הבית ובהתאם לכך, הפסטיבל יצויין ‘לחיי הגיבורים’.

כאמור, הפסטיבל יתקיים בערב ט”ו באב, יום שני, 19.08.24 ובהתאם לאווירת המיקום והתזמון הייחודים הוא יחל לקראת שעת השקיעה, 18:30 ויימשך עם הופעות חיות, מוסיקת רקע ואווירה פסטורלית אל תוך הלילה.

כ-36 יקבים ישראלים מובילים ביניהם דלתון, כרמל, רקנאטי, הר ברכה, טפרברג, ברבדו, כינור דוד ועוד יגיעו לפסטיבל והמבלים ייהנו מדוכני יין לטעימות ולרכישה, דוכני מזון מגוונים, עמדת קוקטיילים של רוברטו קוואלי והופעות חיות של  להקות פריצת דיסק וג’רוזה-בלוז.

הכניסה לפסטיבל הינה מגיל 18 ומעלה. להזמנת כרטיסים מראש בעלות של 25 ש”ח בלבד היכנסו לקישור או באתר המתנ”ס.

ראש העיר, איציק דנינו:

“הגיבורות והגיבורים של העיר אופקים בפרט ושל מדינת ישראל בכלל השאירו לנו את צוואת החיים. הרצון להמשיך, לחיות, לשמוח ולצמוח במקום בו קרה לנו הנורא מכל הוא הניצחון האמיתי. בפסטיבל היין, נרים לחיי הגיבורים, נשתה לחיי הגיבורים ונודה להם שבזכותם אנו כאן. אופקים תמשיך להנציח את היקרים לנו בכל דרך ובכל זמן אפשרי. גם בזמנים הקשים וגם בזמנים השמחים. אני מזמין את כולם להגיע, ליהנות, לשמוח ולהרים לחיים.”

 

◼️ לקבוצת חדשות אופקים בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אופקים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן