פסטיבל הבירה הרביעי יתקיים באור יהודה

ביום חמישי הקרוב: אירועי הקיץ יגיעו לשיאם עם אירוע מיוחד שבו יימכרו בירות מהארץ ומהעולם, כל זאת לצד מופעים מהשורה הראשונה של שרית חדד, ריקי גל, גל ג’ומה ולהקת אקרופוליס חמישי, 19.9 החל מהשעה 19:00

רגעי השיא של אירועי הקיץ באור יהודה יגיעו לשיאם ביום חמישי הקרוב (19 בספטמבר) כאשר אלפי תושבים ואורחים מהאיזור יחגגו בפעם הרביעית בפסטיבל הבירה שמתקיים באמצעות העירייה בשיתוף החברה הכלכלית לפיתוח אור יהודה. החל מהשעה 19:00 בחניון אבי ואביב יתקיימו מופעים לצד מכירת בירות מהארץ ומחו”ל וכמובן אוכל משובח. האירוע מתקיים בתמיכת משרד התרבות והספורט.

המופע המרכזי בפסטיבל יהיה של הזמרת שרית חדד, אחת הזמרות המצליחות ביותר בכל הזמנים ולאחרונה הוציאה את אלבומה החדש “8”. בימים אלו מככבת חדד על הבמה בהיכל מנורה וכעת היא מגיעה לאור יהודה כדי לבצע את מיטב הלהיטים האהובים.

אבל זה לא הכול מכיוון שבפסטיבל אפשר יהיה ליהנות מהופעתה של הזמרת ריקי גל, שבגיל 74 ממשיכה להיות נערת הרוק הנצחית של ישראל. בראיון שהתקיים עימה לאחרונה היא סיפרה ש”ב-8 באוקטובר איבדתי את קולי וחשבתי שלא אשיר יותר”. ריקי גל ידועה בזכות הלהיטים שלה “לגור איתו”, “היי שקטה”, “ילד רע”, “מקום לדאגה” אותו ביצעה עם מתי כספי, “מערבה מכאן” ועוד.

גם להקת אקרופוליס, הרכב קאברים של רוק ישראלי/לעוזי הקיים מזה חמש שנים, תופיע בפסטיבל וכן תושבת העיר, גל ג’ומה, שהתמודדה בעבר בתכנית “הכוכב הבא לאירוויזיון” וידועה בזכות הלהיט שלה “סנטימנטים”.

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, מציינת: “פסטיבל הבירה הפך בשנים האחרונות לאחד האירועים המובילים ויש לנו את הזכות לארח אמנים מהשורה הראשונה שיעניקו לנו רגעים של שמחה לצד כל הכאב שכולנו חווים בשנה האחרונה. אני מזמינה את תושבי אור יהודה להגיע בהמוניהם וליהנות מאירוע איכותי ומשובח”.

הכניסה לפסטיבל מיועדת לכל מי שמלאו לו 18 והיא מתקיימת ללא עלות.

 

◼️ לחדשות אור יהודה  לחצו כאן

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: סטודיו ישראל (מתוך הפסטיבל בשנה שעברה)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן