פני בני הנוער באילת, גרסת פסח 2023

מה עושים בני הנוער המקומיים בחופשה? עוזרים לזולת וקופצים לחיים זהבי, לארוז ולחלק מצרכים לקראת החג. כמה מרגש!

בני הנוער האילתים יצאו לחופשת פסח – וחלקם אינם עסוקים בעוד שוטטות בקניון. תנועת הנוער המשטרתית מסייעת ברגעים אלו לחיים זהבי – האיש עם הכי הרבה נתינה בעיר והלב הכי ענק שיש כאן – בחלוקת מזון.

בני הנוער מתנועת הנוער המשטרתית “שחקים” במשטרת מרחב אילת, יחד עם השוטרים הקהילתיים רס”ב רוני אוקנין ורס”מ תומר מרציאנו, הצטרפו לחיים זהבי, במסגרת ההכנות לחלוקת סלי מזון לחג הפסח, וסייעו בסידור ומיון סוגי המזון.

זהבי אמר השבוע כי “10 שנים של נתינה וגם השנה בפסח הרשימות ארוכות והרבה אנשים מתביישים לבקש עקב המצב הקשה. אנחנו לא משאירים אנשים ללא סל מזון לחג נשמח לתרומות של מצרכים”.

נציין כי אל זהבי הגיעו לפני שישה ימים גם שוטרי היס”מ המקומיים. לדברי זהבי, זהו רגע “מרגש מאוד.. שוטרי יס”מ מרחב אילת הגיעו אליי עם תרומה של מצרכים לחג פסח למען אנשים מיעוטי יכולת. הרבה כבוד וגאווה על הנתינה המבורכת”.

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן