פיקוד המרכז האמריקאי השמיד מערכת טילים שבשליטת החות’ים

בנוסף, הלילה מאשר פיקוד המרכז האמריקאי (CENTCOM) כי יחד עם כוחות הביטחון העיראקים בוצעה תקיפה משותפת במערב עיראק שהביאה למותם של 14 פעילי דאעש בסוף חודש אוגוסט

פיקוד המרכז האמריקני מעדכן:

ב-24 השעות האחרונות, כוחות הפיקוד המרכזי של ארה”ב (USCENTCOM) השמידו בהצלחה מערכת טילים אחת באזור שבשליטת החות’ים בתימן.

נקבע שמערכת זו מהווה איום ברור ומיידי על כוחות ארה”ב והקואליציה וכלי השיט המסחריים באזור.

פעולה זו ננקטה כדי להגן על חופש הניווט ולהפוך את המים הבינלאומיים לבטוחים ובטוחים יותר עבור ספינות ארה”ב, קואליציה וכלי מסחר.

בנוסף, פיקוד המרכז האמריקאי (CENTCOM) וכוחות הביטחון העיראקים ערכו תקיפה משותפת במערב עיראק שהביאה למותם של 14 פעילי דאעש ב-29 באוגוסט.

מבצע זה כוון למנהיגי דאעש ושימש לסכל ולשבש את יכולתו של דאעש לתכנן, לארגן ולנהל תקיפות נגד אזרחים עיראקיים, כמו גם נגד אינטרסים אמריקניים בעיראק ומחוצה לה.

סנטקום מאשרת הלילה, כי ארבעה מנהיגי דאעש חוסלו במצבע, ביניהם: אחמד חמיד חוסיין עבד-אל-ג’ליל אל-איתאווי – מפקד הראשי לכלל הפעולות בעיראק, אבו חמאם – מפקד המבצעים במערב עיראק, אבו-עלי אל-טוניסי – מפקד הפיתוח הטכני הכללי, ושאקיר אבו אחמד אל-עיסאווי – סגן מפקד המבצעים במערב עיראק.

 

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מייקל קורילה CENTCOM ויקיפדיה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן