פורום תמרצ’ בחרו במשה שטה פה אחד, כראש מערך ההסברה לקדנציה נוספת

שטה: “אמשיך לפעול במקצועיות ובנחישות תוך איגום משאבים לקדם את האינטרסים של בני הקהילה והחברה כולה ולייצג את הפורום מעל כל במה ופלטפורמה אפשרית”.

חבר מועצת העיר רמלה, משה שטה, השתתף בכינוס ראשון של פורום תמרצ’ – איגוד חברי המועצות יוצאי אתיופיה בישראל. בכינוס נדונו אפיקי הפעילות המרכזיים לקדנציה הקרובה לקידום הקהילה והחברה כולה.

לדבריו, “כחבר מועצה מוטלת עליי האחריות לייצג את תושבי עירי, לצד החשיבות בייצוג והעלאת הקול של הקהילה כולה. אני שמח על ההזדמנות לקחת חלק בפורום חשוב זה שהייתה לי הזכות להיות ממובילי הפורום ב-5 השנים האחרונות כחבר הנהלה וכראש מערך ההסברה של הפורום – לטובת הקהילה והחברה הישראלית כולה”.

הכנס התקיים במרכז המורשת ליהדות אתיופיה שביבנה. לדברי שטה, הכינוס התעכב בשל גיוסם לשירות מילואים של מספר חברי פורום בולטים, ושחרורם לאחרונה.

פורום תמרצ’ מאגד את חברי המועצות יוצאי אתיופיה מרחבי הארץ, ומוביל בשנים האחרונות מהלכי רוחב ארציים לקידום הקהילה. כחלק מפעילות הפורום ניתן למנות: שיתוף פעולה משפטי בחסות בית הנשיא למחיקת רישום פלילי לצעירי בני הקהילה מתקופת המחאה, הטעמת של פעילות הפורום במרכז לשלטון המקומי וקיום הכשרות ייעודיות לתפקיד וחיזוק הקשר בין חברי המועצה השונים יוצאי אתיופיה לצורך חיזוק קול הקהילה בסדר היום הציבורי.

חבר המועצה, שטה: “כחבר הנהלה שמחתי לפגוש חברי מועצה מכל מרחבי הארץ, מחויבים וחדורי תחושת שליחות להיות נבחר ציבור מקומי שבאו לעבוד למען הציבור נטו. אני שמח וגאה על האמון שקיבלתי מחברי הפורום כאשר בחרו בי פה אחד כראש מערך ההסברה של הפורום לקדנציה נוספת. אמשיך לפעול במקצועיות ובנחישות תוך איגום משאבים לקדם את האינטרסים של בני הקהילה והחברה כולה ולייצג את הפורום מעל כל במה ופלטפורמה אפשרית”.

 

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ חדש!! לקבוצת חדשות בווטסאפ – הקהילה האתיופית לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן