פאפא ג'ונס פתחה את הסניף הרביעי – ברחובות

מותג הפיצה העולמי ממשיך להתרחב ויפתח בעיר המדע והתרבות את הסניף הרביעי בישראל – מאות חברים ובני משפחה השתתפו באירוע ההשקה של הסניף הרביעי לרשת פאפא ג'ונס העולמית בישראל. את הזכיינות לסניף רכשו אמיר ורון ולצר, אב ובן תושבי העיר. בלטו בנוכחותם: יועץ התקשורת גל בייסברג, אסף גרינברג מנכ"ל פאפא ג'ונס ישראל וזוגתו עורכת הדין שרית אטינגר-גרינברג ואישים חשובים נוספים.

הסניף החדש ממוקם ברחוב מוטי קינד 10, רחובות.

 ***

אחרי שלושה סניפים מוצלחים בארץ, רשת הפיצריות הבינלאומית papajohns, מדווחת על חתימת הסכם חדש והקמת סניף רביעי – בעיר רחובות. אומדן ההשקעה בסניף החדש הינו 800 אלף שקלים. רשת papajohns מחזיקה בלמעלה מ-5,100 סניפים ברחבי העולם והייחודיות המאפיינת אותה היא השמירה על סטנדרט גבוה, חומרי גלם האחידים וחוויית טעם זהה בכל מקום בעולם. רוטב העגבניות המפורסם של הרשת עשוי ​מעגבניות קליפורניה​ שנארזות​ עד 6 שעות מ​רגע ​קטיפתן, מה שמקנה לו טעם וריח ​ממכר. הרשת מציעה לקהל לקוחותיה מגוון מעניין וייחודי של תוספות כגון: כדורי בשר, נתחי עוף בגריל, נקניק איטלקי,​ ​פפרוני, ​תערובת 3 גבינות וכמובן התוספות הקלאסיות האהובות על ידי הקהל. papajohns שנוסדה בארה"ב בשנת 1984 מנוהלת על ידי אורן טרוסמן ונמצאת בבעלות אנשי העסקים אסף גרינברג ומושיקו טיילר, המחזיקים גם 'פרנג'ליקו' ו'הסושיה'.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן