ערוכים לאירועי חירום: יחידת הסע"ר ברמלה ממשיכה באימונים 

עיריית רמלה מחויבת לשמור על ביטחון התושבים ולהתמודד עם מצבי חירום בצורה מיטבית

במסגרת ההכנות המתמשכות למתן מענה ראשוני באירועי חירום, יחידת הסע"ר (סיוע עצמי ראשוני) העירונית של רמלה ממשיכה באימונים שוטפים על מנת להיות מוכנה לכל תרחיש, בכל עת.

 

 

המתנדבים ביחידה עברו הכשרות מקיפות ומקצועיות הכוללות סיוע עצמי ראשוני, חילוץ והצלת חיים, מתן עזרה ראשונה ועוד. ההכשרות נועדו להבטיח שהם יהיו מוכנים ומיומנים לטפל במגוון של מצבי חירום.

השבוע, המתנדבים קיבלו ציוד אישי חדש והכירו את מחסני החירום בעיר, כך שהם יוכלו לפעול במהירות וביעילות בעת הצורך. חשוב להדגיש כי בתקופה הנוכחית, על רקע מלחמת "חרבות ברזל", החשיבות של הכנת היחידה והכשרותיה עולה שבעתיים.

 

ראש העיר, מיכאל וידל, ציין כי "המתנדבים ביחידת הסע"ר הם עמוד התווך של העיר בשעת חירום. בזכותם, תושבי העיר יכולים להרגיש בטוחים יותר, בידיעה שיש מתנדבים רבים אשר יהיו הראשונים לסייע בעת הצורך".

 

המשך האימונים וההכנות של יחידת הסע"ר הם חלק בלתי נפרד ממחויבות העירייה לשמירה על ביטחון התושבים ולהתמודדות עם מצבי חירום בצורה מיטבית. מתנדבים נוספים הרוצים לקחת חלק בפעילות היחידה מוזמנים ליצור קשר עם אגף הביטחון בעיר.

 

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה 2 בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן