ערב חשיפת חוגי ספורט לילדים ואנשים עם מוגבלות במודיעין

במסגרת “היום הבין-לאומי לזכויות לילדים ואנשים עם מוגבלות” נערך ערב חשיפה של חוגים פעילות לספורט  בסימן  חודש המודעות לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות.

במסגרת “היום הבין-לאומי לזכויות לילדים ואנשים עם מוגבלות” נערך ערב חשיפה של חוגים פעילות לספורט  בסימן  חודש המודעות לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, בשיתוף אגף הספורט והמרכז למשפחה באגף לשירותים חברתיים.

הערב נפתח בהזמנת הנוכחים להגיע, להתנסות ולמצוא את הפעילות המתאימה ביותר עבור כל אחד. כאשר במקביל הנעימו חברי הלהקה המשולבת העירונית “קולות שלובים”  את השהות בביצוע שירים מרגשים ובביצוע ייחודי.

במהלך הערב נחשפו באי האירוע לפעילויות הספורט המוצעות לאוכלוסיות מיוחדות: חוג רכיבת אופניים, הנערך  בשיתוף עמותת  סחלבים ועמותת פעול”ה, המתקיים בפארק ענבה, פעילות ריצה ואימון פונקציונלי עם “איתן כל אחד יכול”, חוג שחיה בשיתוף אגודת השחייה במנהלת אופק וחוג  ג’ודו שפועל בהדרכת רני הדר בסחלבים. חוג חדש ומעניין שהוצג בערב זה הוא “דיסק גולף” שמטרתו שליחת צלחות מגומי קשיח לסלים המוצבים לאורך מסלול מותאם משחק מספק  עניין ואתגר ספורטיבי.

בנוסף  להצגת החוגים והתנסות שהתאפשרה לכל אחד ואחת לאירוע הגיע אורח מיוחד, שמוליק דניאל, תושב העיר ומתחרה פאראלימפי, שבמהלך שירותו ביחידת אגוז, נפצע בגיל 20 בגבו במהלך פעולה מבצעית בהר דב ב-2005. דניאל לא נתן לפציעה שלו לעצור מבעדו מלעסוק בספורט הישגי ולפני כחודש הוא זכה, בפעם השנייה להשיג את הכרטיס למשחקים  הפאראלימפיים  בפריז 2024 ובשל כך הוא מהווה גאווה רבה לעיר.

שמוליק שיתף את הנוכחים בדרכו המיוחדת והרגישה  על הגשמת החלום  והשגת הקריטריון והדגיש את תפיסתו שמעבר להשקעה הרבה בהתקדמות בענפי הספורט שאנו בוחרים צריך גם לדעת ליהנות מהדרך ועד כמה הספורט מעניק לו כח בחזרה. בנוסף זכו המשתתפים באירוע לשמוע גם את הרצאתו של דותן מישר, שהיה שנים רבות שחקן נבחרת ישראל בכדורסל בכיסאות גלגלים שהדגים את “סודות המחשק הכדורסל בעגלות ” על מהירות כוח זריזות ועוד.

◼️ לקבוצת חדשות מודיעין-מכבים-רעות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית מודיעין מכבים רעות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן