עצמאות ביבנה: אלפי משתתפים במסע האופניים

ראש העיר רועי גבאי: “שמח שחרף המגבלות הרבות הצלחנו לקיים את מסע האופניים המסורתי”

מסע האופניים העממי ביבנה ביום העצמאות ע”ש סרן עינת בסר יצא לדרך בהשתתפות אלפי רוכבים בכל הגילים. את אות הזינוק למסע נתן ראש העיר, רועי גבאי שברך את המשתתפים.

השנה, על רקע ההתראות הבטחוניות והנחיות משטרת ישראל לסגירת צירי תנועה מרכזיים רבים בעיר, קיומו של מסע האופניים עמד בסימן שאלה כאשר עד הרגע האחרון לא היה ברור האם המסע ייצא לדרך.

בעירייה ביקשו לאפשר לתושבים ולילדי העיר להינות מהארוע המסורתי המתקיים מזה 32 שנים וראש העיר, רועי גבאי אף יזם פנייה למרכז השלטון המקומי וראשי הערים בבקשה לפעול ולהתאים את דרישות המשטרה כך שיאפשרו קיום האירועים ללא הוצאות חריגות.

רועי גבאי, ראש העיר: “אני שמח שחרף המגבלות הרבות הצלחנו לקיים את מסע האופניים המסורתי, אני מודע לכך שהסדרי התנועה והחסימות גרמו לאי-נוחות בקרב חלק מהנהגים בזמן המסע ואני מודה לכולם על הסובלנות. בהזדמנות זו תודתי למארגנים, למחלקה לספורט ולאגף הבטחון. אנו פועלים לצמצום החסימות לקראת מרוץ יבנה שיתקיים ביום שישי הבא, 5.5 אשר רובו הגדול יתקיים באזור הזינוק פארק החבלים, נחל יבנה והרחובות הסמוכים. אני מבקש מהתושבים לעקוב אחר הודעות העירייה בנושא ולהערך בהתאם. זה הזמן להירשם למרוץ ולבוא להינות איתנו מחוויה ספורטיבית כמוה לא היה”.

◼️ לקבוצת החדשות ביבנה לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן