עצומה: מחירי שיעורי הנהיגה בישראל

כמה מכם שילמו מחיר גבוה על שיעורי נהיגה? כמה מכם הוציאו כספים רבים שדרשו שעות רבות של עבודה? כמה חוסר הוגנות הרגשתם, שלוקחים לכם במרמה את הכסף!!

עצומה חדשה ברשת – הנוגעת לבני הנוער בישראל – מדברת על מחירי שיעורי הנהיגה ונוגעת לכלל ישראל.

לשון העצומה:

נוער מדינת ישראל, ברצוני לדבר אתכם על נושא שכולנו מכירים מקרוב. שיעורי הנהיגה.כמה מכם שילמו מחיר גבוה על שיעורי נהיגה? כמה מכם הוציאו כספים רבים שדרשו שעות רבות של עבודה? כמה חוסר הוגנות הרגשתם, שלוקחים לכם במרמה את הכסף!!לכן הגיע הזמן שלנו לצאת לשינוי!! כי אם אף אחד לא ידבר על הנושא הזה, הוא רק יחמיר.

בתור אנשים שעובדים שעות ארוכות בשביל לממן את עצמם אין זה הגיוני שנוציא בממוצע 7,000 ש”ח על רישיון שבעבר להוציא רישיון היה קטן בחצי!! היום עם עידן המכוניות החשמליות והמעבר של מרבית מורי הנהיגה לרכבים אלו היו אמורים להוריד את מחיר שיעורי הנהיגה באופן משמעותי!! אך המורים בוחרים לרכב לנו על הגב!!

הפתרון הוא לצאת למאבק לאומי, למחוא על מה שחשוב באמת, על יוקר מחייה שלא נפתר!! להראות כי זה מפריע לנו, לפנות לגורמים הרלוונטים לנושא וליצור פיקוח על מחירי שיעורי הנהיגה וכלל הכספים הנלווים לכך.אשמח אם תוכלו לחתום ולהוכיח כי הדבר הזה חשוב לנו, לנוער.

עד כה חתמו על העצומה 550 איש. לחתימה על העצומה לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן