עצומה ברשת: "אייל גולן לא לגיטימי"

עצומה חדשה באתר "עצומה" תחת השם "אייל גולן לא לגיטימי!". כידוע, אייל גולן מאוד לגיטימי לאור הישגיו כזמר השנה והעשור, "כולנו תומכות בט' ונ' ובלגיטימיות של מאבקן!", נכתב בעצומה. "בשבועות הקרובים יפרסם כלי תקשורת מוביל בישראל כתבה בנוגע לשאלת הלגיטימיות הציבורית של אייל גולן 9 שנים לאחר שהתפוצצה פרשת משחקי חברה".

"לצורך בדיקת הלגיטימיות הציבורית של זמר ניתן להעזר גם בנתונים מספריים כגון: מספר ההשמעות של שיריו ו/או מספר צפיות בסרטונים ו/או מספר הלייקים בעמודי מעריצות ועוד.  להבדיל מאייל גולן, לנערות הצעירות שנפגעו מאייל גולן וחבריו בפרשת משחקי חברה, אין מספרים להציג לגבי הלגיטימיות של מאבקן.

"ט' ונ', שתיים מאותן נערות שנפגעו בפרשה, מנהלות מאבק ארוך וכואב בכדי למצות את הדין עם מי שרמסו אותן עד אפר. בינואר 2020 הן הגישו כנגד אייל גולן וחלק מחבריו תביעה אזרחית, ובנובמבר 2021 פתחו בהליך פלילי כנגד חברים נוספים של אייל גולן שפגעו בהן בחסות כוחו ומעמדו של אייל גולן הזמר המוערץ. ט' ונ', אז, נערות צעירות מבתים מורכבים, שאייל גולן וחבריו זיהו כמעריצות שניתן לנצל בקלות, הפכו לצעצוע שמועבר מיד ליד ונרמס שוב ושוב ושוב. מעגל הבושה, האשמה, והידיעה שאין להן אף אחד בעולם, איפשר לאנשים עם לגיטימיות ציבורית, כוח ומעמד, כמו זה שהיה לאייל גולן, להפוך אותן לחפץ שמספק את גחמותיהם. כאשר התפוצצה הפרשה גם המשטרה, אשר היתה אמורה להגן עליהן בהיותן נערות צעירות חסרות תמיכה, רמסה אותן בחקירותיה, השפילה אותן וביטלה את הלגיטימיות שלהן, בעוד שאייל גולן וחבריו זכו בחקירתו ל"הנחות סלב" בזכות הלגיטימיות הציבורית שהיתה אז לאייל גולן כזמר מפורסם. על החקירה הרשלנית והמקוממת הזו שניהלה המשטרה כבר דובר ועוד ידובר רבות.

"ט' ו-נ' אינן זמרות בעלות מעמד בכלי התקשורת, אין להן עמודי אוהדים, ערוצי תקשורת שמודדים השמעות, פרסומות עם מספר צפיות וגם אין להן גדודי יח"צנים. את מספר התומכות והתומכים בט' ונ', לא ניתן לספור. את מספר נפגעות העבירה הרבות שמאבקן האמיץ של ט' ונ' מעודד אותן לא לשתוק, לא ניתן לספור. את מספר הנערות והנשים שמחליפות ערוץ כשאחד משריו של אייל גולן מושמע, לא ניתן לספור. את מספר האמהות והאבות שלא היו רוצות ורוצים שתנתן לגיטימיות לזמר שניצל את מעמדו ואת ההערצה של נערות צעירות, לא ניתן לספור.

"כדי שהמספרים לא ישארו חד צדדיים אנו זקוקות לחתימתכםן על העצומה הזו, שמטרתה להביע את תמיכתנו בט' ו-נ', לחזק אותן במאבקן הצודק, החשוב והאמיץ ובכדי שלא ניתן יהיה לעשות למספרים מניפולציות שיטילו צל צילו של ספק בלגיטימיות של ט' ונ' או של בזו של מאבקן. כולנו תומכות ותומכים בט' ונ'!".

לשם איזון נציין כי בשנת 2013 החלה חקירה משטרתית נגד גולן, אביו דני ביטון ו(ז"ל) אחרים, בחשד לבעילה אסורה בהסכמה של קטינות. לגרסתו של גולן, הקטינה עמה היה במגע הציגה עצמה כבגירה, ומשנודע לו שהיא קטינה, פרש ממנה. לפי גולן, יתר הטענות הן עלילת שווא לאחר שארבע קטינות העידו עדות שקר בחקירתן. ואמנם, הנערות שהתייצבו במשטרה חזרו בהן מההאשמות כלפיו, ובפברואר 2014 הודיעה הפרקליטות על סגירת התיק נגד אייל גולן מחמת חוסר ראיות!!!

לעצומה (עליה חתמו עד כה 850 איש בלבד!) לחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
סיגל
סיגל
2 years ago

ט ונ
פתאום נהפכתן ליפות נפש??!! אתם ידעתן בדיוק אתן הולכות
אני לא מאמינה לכם בכלום
ומקווה מאוד מאוד שאלוהים יעניש אותכם מכה אחת אפיים על מה שאתן עושות

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
סיגל
סיגל
2 years ago

ט ונ
פתאום נהפכתן ליפות נפש??!! אתם ידעתן בדיוק אתן הולכות
אני לא מאמינה לכם בכלום
ומקווה מאוד מאוד שאלוהים יעניש אותכם מכה אחת אפיים על מה שאתן עושות

דילוג לתוכן