עמידר החלה בביצוע פרוייקט שיקום שכונות חוזר בדימונה

משרד הבינוי והשיכון וחברת עמידר החדשה החלו בביצוע פרויקט "שיקום שכונות חוזר" במבנה בעיר דימונה

בהובלת משרד הבינוי והשיכון, חברת עמידר החדשה החלה לאחרונה בביצוע פרויקט שיקום שכונות חוזר במבנה בעיר דימונה, המצוי ברחוב 'באבא סאלי'. וזאת בעלות הנאמדת ב-800,000 ₪

במסגרת הפרויקט יבוצע שיפוץ ושדרוג פיזי למבנה, לרבות טיפול חיצוני בנראותו, טיפול במסתורי הכביסה, בחדר המדרגות ובכניסות וכן יוחלפו בהם חיפויים, ריצוף ועוד. לצד זאת, יבוצע טיפול והחלפה לתשתיות חיוניות כגון: מים, חשמל ואינסטלציה וכן עבודות לפיתוח סביבתי. כלל העבודות יבוצעו מתקציב הפרויקט ועלותן נאמדת ב-800,000 ₪.

בשנים האחרונות, חברת עמידר השלימה בהצלחה עבור משרד הבינוי והשיכון פרויקט 'שיקום שכונות חוזר' – ב-15 מבנים שונים בעיר דימונה, המצויים ברחובות 'באבא סאלי' ו-'כובשי אילת'.

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדנקופף: "אנו שמחים לבשר על ביצוע פרויקט נוסף בעיר דימונה שכל מטרתו הינה לשדרג את הקיים ולשפר את איכות החיים של תושבי דימונה. אנו במשרד הבינוי והשיכון פועלים בכל עת על מנת לקדם פרויקטים נוספים בכל רחבי הארץ שמטרתם לשפר את רווחתם ואיכות חייהם של התושבים".

מנהל מינהל מרקם ותיק במשרד הבינוי והשיכון, יוסי חדד: "מדובר בבשורה משמחת לתושבי האזור, שכן ביצוע הפרויקט יביא לשדרוג משמעותי בחיי תושבי האזור, וייצר עבורם סביבת מגורים חדשה, נעימה ואיכותית".

בני ביטון, ראש העיר דימונה: ״שיתוף הפעולה בין חברת עמידר לעיריית דימונה בראשותי ממשיך ואני שמח על כך. את התוצאות של שיתוף הפעולה הזה רואים מידי יום כל תושבי דימונה העוברים ב׳באבא סאלי׳, בעוד שתושבי הרחוב גם רואים וגם נהנים מהשיקום הפיסי המבורך. אני מברך את חברת עמידר על העבודות הברוכות שהיא עושה בשכונות הוותיקות בעיר, ומבחינתי אעשה הכול כדי ששיתוף הפעולה והעבודות תימשכנה לשביעות רצון כולנו".

סמנכ"ל תפעול בחברת עמידר, שחר שוורץ, ציין: "אנו שמחים להוציא לפועל פרויקט נוסף שכל כולו נועד לשפר ולשדרג את סביבת המגורים של הדיירים. בהובלת משרד הבינוי והשיכון ותודות למשאבים שהמשרד מקצה, אנו ממשיכים גם בימים אלו לבצע פרויקטים לאומיים חשובים במקומות נוספים ברחבי הארץ".

 

◼️ לחדשות דימונה, ערד, ירוחם, ים המלח לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עמידר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן