עמותת שניר מחלקת לרגל ראש השנה וחגי תשרי 1,000 סלי מזון למשפחות מעוטות יכולת

מבצע אריזת וחלוקת סלי מזון של עמותת שניר, מתבצע בשיתוף פעולה עם דיזנגוף סנטר המתגייס למען הפעילות הארצית 

בפתח השנה החדשה, עמותת שניר, הפועלת לקידום שוויון הזדמנויות בישראל, יוצאת במבצע בפריסה ארצית, במסגרתו תחלק 1,000 סלי מזון למשפחות מעוטות יכולת, ברחבי הארץ. שווי כל סל כ-200 ₪.

חלוקת ואריזת סלי המזון מתבצעת בשיתוף דיזנגוף סנטר והודות ל-300  מתנדבים של עמותת שניר וחברות שהתגייסו לארוז ולחלק על מנת לוודא שאף משפחה לא תישאר רעבה בחג.

גם בכירי העמותה ובכירי דיזנגוף סנטר הגיעו לארוז ולחלק, בניהם: ניר שמול – יו”ר העמותה, האחים דן ואלון פילץ מבעלי דיזנגוף סנטר, עו”ד יואב פלטו שרון מבעלי הסנטר וחבר בעמותה,  שירלי קרני – מנכ״לית  עמותת שניר, יהודית רובינשטיין – סגן יו״ר  העמותה ועוד.

ניר שמול, יו”ר עמותת שניר מסר על המבצע: “אני מודה לבעלי דיזנגוף סנטר על שיתוף הפעולה, התרומה, וההתגייסות למבצע חשוב זה. לחברות שהתגייסו, ולמתנדבים הנפלאים של העמותה  “המלאכים של שניר”, שמתנדבים כל פעם מחדש כדי לעשות טוב למען האחר”. לדבריו: “אני מתרגש כלפעם מחדש  לראות את מאות מתנדבי העמותה  עוצרים לרגע את המרוץ לפני החגים ובוחרים להתנדב ולתרום למען החברה שלנו, ולמען המשפחות הנזקקות”.

דן פילץ, מנכ”ל ובעלים משותף של דיזנגוף סנטר: “אנו גאים לארח את מתנדבי עמותת שניר, ולסייע למפעל חשוב זה לקראת ראש השנה והחגים. פעילות זו מצטרפת לשלל פעילויות חברתיות שאנו מבצעים במהלך כל השנה”.

יואב פלאטו שרון, בעלים משותף של דיזנגוף סנטר וממקימי עמותת שניר: “אני שמח לאחד בין דיזנגוף סנטר שהקים אבי ז”ל, לבין עמותת שניר שהייתי שותף בהקמתה, בשיתוף פעולה למען הכלל”.

עמותת שניר הוקמה בשנת 2010  ע”י  איש העסקים ניר שמול, ומיום הקמתה, שמה לה למטרה לסייע לשכבות החלשות בישראל במגוון תחומים כמו הזדמנות שווה בחינוך, סיוע כספי למעוטי יכולת לצורך תשלום עבור נושאים אלמנטריים כמו דמי שכירות, ארנונה ותשלומי חשמל, העברת סלי מזון למשפחות נזקקות ועוד. כמו כן סיוע למשפחות במצוקה.

מנהלי העמותה הם אנשי עסקים צעירים שרואים את הפעילות בעמותה כאחד הדברים החשובים ביותר בחייהם, עבורם ועבור דור ההמשך והם סוחפים אחריהם מתנדבים רבים.

 

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ענבל ברדה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן