עלייה באחוז המתגייסים לשירות צבאי בגני תקווה

על-פי נתוני משרד החינוך: גני תקווה הגדילה את הפער באחוזי המתגייסות והמתגייסים ב-8% מעל הממוצע הארצי עם שיעור גיוס של 90.2% בקרב הבנים ו-97.2% בקרב הבנות! סדנת הכנה ייחודית לתלמידי התיכון – הסדנה מכינה את בני הנוער לתהליכי המיון לתפקידים בצה”ל, כולל תחקירים ביטחוניים ומבחני מיון ייחודיים, ומעניקה להם כלים להצלחה בשירות משמעותי

עולים על מדים: בגני תקווה, העיר שבה בני הנוער מתגייסים בשיעורים מהגבוהים בארץ, מתקיימת בימים אלו סדנת הכנה ייחודית לתלמידי תיכון לקראת גיוס לצה”ל. שיעור הגיוס בקרב בני העיר עומד על 90.2% בקרב הבנים ו-97.2% בקרב הבנות – נתונים מרשימים במיוחד ביחס לממוצע הארצי העומד על 82% לבנים ו-88% לבנות. הסדנה, שיזמה מחלקת הנוער באגף החינוך בעירייה ומנוהלת על ידי מיט”ב (יחידת מיון והתאמה בצה”ל), מכינה את בני הנוער לתהליכי המיון המורכבים לצה”ל ומספקת להם כלים מעשיים ומנטליים להתמודדות מוצלחת עם שלבים אלה.

הסדנה כוללת טיפים להתמודדות עם שלבים נוספים של המיון, כמו צו ראשון, יום המא”ה, ושאלון ההעדפות. משתתפי הסדנה מקבלים כלים מעשיים לשיפור הסיכויים שלהם להצליח בתהליכים הללו: חשוב להופיע לצווים בזמן ולא לדחות, למלא את שאלון ההעדפות בצורה אמיתית ולדעת לדרג את כישוריהם באופן מדויק ולא נמוך מדי, כדי למקסם את האפשרויות לשיבוץ בתפקידים התואמים את כישוריהם.

בנוסף, המשתתפים בסדנה לומדים על תהליך הסיווג הביטחוני, אחד השלבים החשובים ביותר במיון לתפקידים בצה”ל. הם מקבלים הדרכה על התנהלות נכונה במהלך תחקיר ביטחוני, כולל מילוי שאלון מפורט וראיון מול אנשי מקצוע של שירות הביטחון הכללי. הסדנה מדגישה את החשיבות של הגינות, שקיפות ויכולת עמידה בלחץ, ומעניקה למשתתפים כלים לתרגול מצבים מורכבים שהם עשויים להיתקל בהם בתהליכי המיון.

בנות ובני הנוער שמגיעים לסדנה מקבלים הזדמנות לשאול שאלות, ללמוד על האפשרויות השונות בשירות הצבאי, ולהבין את חשיבות הבחירות שהם עושים במיון. כמו כן, הם לומדים להעריך את עצמם בצורה נכונה ולהיות פתוחים לתפקידים שלא חשבו עליהם קודם לכן, דבר שמאפשר להם להגיע לתפקידים מגוונים ומאתגרים.

רה”ע גני תקווה, ליזי דלריצ’ה סיכמה: “אנו גאים באחוזי הגיוס הגבוהים של בנות ובני הנוער שלנו לצה”ל ואנו שמחים לספק להם את כלל הכלים שיאפשרו להם להגיע ברמת מוכנות מקסימלית ליום הגיוס.  הסדנה מאפשרת להם להתמודד טוב יותר עם האתגרים שבמיון לתפקידים בצבא, ומעודדת אותם לשאוף לתפקידים משמעותיים שיסייעו להם להתפתח גם כאזרחים תורמים בעתיד. שיעור הגיוס הגבוה שלנו הוא תעודת כבוד למערכת החינוך בעיר וכמובן להורים. אנו נמשיך להשקיע בבנות ובני הנוער בעיר ונעניק להם את כל הכלים להצלחה.”

 

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית גני תקווה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן