על אף המצב הביטחוני המורכב: עשרות פעילויות לחג הסוכות יתקיימו ברמת גן

מתוך ההבנה שפעילויות פנאי חשובות מאד להתפתחות ילדינו וליצירת שגרה עבורם גם במהלך החופשה, עיריית רמת-גן עשתה את מירב המאמצים על מנת לקיים היצע פעילויות מגוון לחג הסוכות בעיר כמובן שכל הפעילויות יתקיימו בכפוף לאישור פיקוד העורף ובהתאם להערכת המצב

בעיר יתקיימו עשרות פעילויות מהפנינג סוכות בו ייצרו הילדים קישוטים לסוכה דרך הקרנת סרטים באמפי הפארק הלאומי בחול המועד ועד המשך מסורת סוכות ראש העיר בהן יתקיימו מופעי תיפוף, מופע קרקס והצגות. כלל הפעילויות מפורטות באתר העירוני.

על אף הקושי והעצב המהולים בחגי תשרי השנה הפעילויות חשובות להתפתחות וליציבות בחיי ילדינו. מי ייתן ובשנה הבאה ואפילו הרבה לפניה כל החטופים והחטופות שלנו יחגגו איתנו כאן בבית את חג הסוכות.

בין התאריכים 16.10-24.10 משרדי העירייה יהיו סגורים בשל החג ולא תתאפשר קבלת קהל.

ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן: "החגים השנה נראים אחרת, העצב מורגש בחיי היום יום שלנו והזיכרון מונכח בכל מקום בעיר. על אף הקושי והעצב אני מאמין באמונה שלמה שפעילויות הפנאי לציון חג הסוכות חשובות עבור ילדינו- עלינו כמבוגרים בחייהם ליצור עבורם את היציבות הכה נדרשת במציאות הלא פשוטה בה אנו נמצאים. אני מאחל לכם חג סוכות שמח ומהנה ומזמין אתכם לקחת חלק במגוון הפעילויות הנפלא בעיר."

 

◼️ לחדשות רמת גן והסביבה  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית רמת גן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן