עיריית רחובות תחלק לאלפי משפחות מארזי מזון לחגים, דרושים מתנדבים

דרושים מתנדבים ומתנדבות לחלוקת המארזים בימים א'-ג' בין השעות 15:00-20:30 – מוקד היציאה הוא במתנ"ס אושיות ברח' החבורה 20

פותחים שנה, עושים טוב: כמו בכל שנה, האגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות חבר לארגון "נחמה לישראל" למבצע מיוחד לחלוקת מזון למשפחות, קשישים ותושבים מעוטי יכולת.

השנה יחולקו למעלה מ-1,100 חבילות מזון לקראת חגי תשרי, הכוללים מוצרי יסוד חשובים בכל בית: שמן, מלח, אורז, פסטה, דבש, יין ועוד. מדי שנה מתגייסים למבצע כ-150 מתנדבות ומתנדבים בכל הגילאים ובניהם גם סטודנטיות וסטודנטים שלוקחים חלק במבצע כחלק מפרויקט מעורבות חברתית במוסד האקדמי בו הם לומדים. בנוסף לסטודנטים מצטרפים בכל שנה לחלוקת מארזי המזון גם עובדים בחברות הייטק שונות הפועלות בפארק המדע וגם עובדי סניף ביטוח לאומי בעיר.

כדי לחלק את כל המארזים בזמן ולפני החג, האגף לשירותים חברתיים קורא לתושבות ותושבי העיר להצטרף למבצע החלוקה שיתקיים בימים א'-ג' (10-12.9) בין השעות 15:00-20:30, נקודת המפגש והיציאה היא ממתנ"ס שכונת אושיות – ברח' החבורה 20. המתנדבים מתבקשים להגיע עם רכב כדי לשנע את חבילות המזון לבתים ברחבי העיר. מומלץ להגיע בזוגות.

לפרטים נוספים ותיאום הגעה ניתן לפנות אל: רויטל לוי, רכזת המתנדבים של האגף לשירותים חברתיים – 054-654-6623 או לעמית פיטל- 054-755-2058

מחזיק תיק השירותים החברתיים וחבר מועצת העיר, עו"ד שמואל בר דאנזאן:

״מעל ל- 1,000 סלי המזון יגיעו לאוכלוסיות המוחלשות בעיר לקראת חגי תשרי. זה המעט שאנו יכולים לעשות על מנת להקל עליהן את עול התקופה ולאפשר להם לעבור את ראש השנה בכבוד. ממלא את הלב לראות את התגייסות המתנדבים והערבות ההדדית שיש לנו בעיר״.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: דוברות עיריית רחובות | שמואל בר דאנזאן-ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן