עיריית רחובות מזמינה את הציבור להשפיע על קידום רפורמת 'חלופת שקד'

משתפים את הציבור בקבלת ההחלטות: עיריית רחובות מזמינה את התושבות והתושבים להשפיע על קידום רפורמת 'חלופת שקד' בעיר

בתום תהליך חשיבה משותף של אנשי מינהל ההנדסה והוועדה המקומית לתכנון ובנייה בעיריית רחובות, הועלתה לאתר עיריית רחובות טיוטת מסמך מדיניות חדשה לפיה ניתן יהיה לקדם תכניות התחדשות עירונית על בניין בודד במסגרת 'חלופת שקד', תוך מתן עדיפות להתחדשות מתחמית שתכלול מספר מגרשים יחד.

טיוטת מסמך המדיניות מופיעה באתר ההנדסי של עיריית רחובות תחת לשונית 'התחדשות עירונית' והיא פתוחה להערות הציבור עד לסוף חודש אוקטובר. לעיון בטיוטת מסמך המדיניות לחצו כאן
הערות באשר לטיוטת המדיניות ניתן לשלוח למייל [email protected]

כזכור, גורמי התכנון בעיריית רחובות ראו בחיוב את יתרונותיה של 'חלופת שקד', אך סעיפי החוק הגבילו את החלתה על העיר עד כה, בשל העובדה כי בתחומה עדיין היו תוכניות עירוניות מאושרות מכוח תמ"א 38, דבר שיצר חסם בקידום ההתחדשות המתחמית והבניינית בעיר.

בפגישה שהתקיימה לבקשתו של ראש העיר מתן דיל, אשר מחזיק בתיק מינהל הנדסה, יחד עם מנכ"ל מינהל התכנון, רפי אלמליח, וצוותו, הוחלט לקדם מדיניות שתתמודד עם חסם זה ונותנת פתרון להחלת 'חלופת שקד' ברחובות.

ראש העיר, מתן דיל: "מדובר בבשורה של ממש שמספקת פתרון לתושבות, לתושבים וליזמים שעד כה לא הצליחו לבצע מהלכים של התחדשות עירונית ברמת המבנים הבודדים. באמצעות קידום 'חלופת שקד' ברחובות, נוכל לספק פתרון הוליסטי שיענה על כלל הצרכים בתחום ההתחדשות העירונית. אנחנו נמצאים בישורת האחרונה לקראת החלת המדיניות החדשה ברחובות, אני קורא לציבור לקחת חלק פעיל בתהליך החשוב של הסרת החסמים בתחום ההתחדשות העירונית ולהגיש הערות והארות לטיוטת המדיניות".

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן