עיריית רחובות וחברת עמידר בשיתוף פעולה נרחב

צמצום פערים, התחדשות עירונית ושיקום תשתיות: עיריית רחובות וחברת עמידר בשיתוף פעולה נרחב למען הסרת חסמים והנעת תהליכים

הנהלת עמידר קיימה דיון מקצועי בעיריית רחובות על שורת נושאים. בין היתר סוכם על שיתוף פעולה בהנעת הליכי התחדשות עירונית בנכסי עמידר, מתן מענה לכלל הסוגיות שהעלו הנציגים המתנדבים של דיירי עמידר בקריית משה בנושא ההתחדשות העירונית לרבות קיום כנסי הסברה, סיוע לדיירים בהסדרי תשלומים, טיפול משותף במקרים של מפגעים סביבתיים, מיקוד מאמץ בהאצת שיפוץ ותחזוקת דירות ועוד שורת מקרים פרטניים שהוצפו על ידי הצוות המקצועי בעירייה והנהלת הסניף.

מנכ"ל חברת עמידר אלי בן מאיר הגיע לביקור בעיריית רחובות שם נפגש עם ראש העיר מתן דיל וצוותו אשר כלל את רזי בארי, מ"מ מנכ"ל ה.ל.ר, ד"ר אור גולדפרב, ראש מינהלת התחדשות עירונית קריית משה, וגלית ללזרי רכזת תחום דיור ורווחה מטעם ראש העיר. לביקור הצטרפו גם סמנכ"ל התפעול של עמידר, שחר שוורץ וסמנכ"לית השירות, שושי זילברשטיין והנהלת הסניף המקומי.

הצדדים סיכמו כי יוקמו צוותי עבודה משותפים במטרה לקדם במהירות האפשרית את כלל הנושאים שסוכמו.

ראש העיר מתן דיל: "עיריית רחובות בראשותי רואה עצמה כשותפה של חברת עמידר ואנו מתכוונים לעשות כל שנדרש כדי להסיר חסמים, לקדם תהליכים ולפעול יחד כדי לצמצם את הפערים שנוצרו בשנים האחרונות."

מנכ"ל עמידר, אלי בן מאיר: "אני מודה לראש העיר מתן דיל על הדיון החשוב. שמחתי לגלות שותף אמיתי שרואה איתנו עין בעין את הרצון לשפר את איכות החיים של דיירי הדיור הציבורי. הצוותים המקצועיים שלנו עם הפרטנרים שלנו בעיריית רחובות יעבדו יחד על מנת להביא בשורות לדיירי עמידר בעיר וביחד נצמצם פערים לטובת ציבור הלקוחות שלנו".

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן