עיריית ירושלים פועלת למיגור כלי רכב רועשים בלילות 

ריבוי תלונות תושבים על רעשים המדמים ירי, בלילות, ברחבי העיר הביאה לפעילות גלויה וסמויה והחרמת 21 כלי רכב: 9 טרקטורנים, 8 אופנועים ו4 כלי רכב שעל כולם הותקנו תוספות המדמות רעשי ירי, במטרה לזרוע בהלה בקרב התושבים.

21 כלי רכב הוחרמו ע”י עיריית ירושלים בפעילות למיגור רעשי הדמוי ירי בלילות.

בחודשים האחרונים מתמודדים באגף האכיפה והשיטור עם תלונות תושבים על רעשים המדמים ירי, בלילות, ברחבי העיר.

בפעילות, גלויה וסמויה, שביצעו אגף האכיפה והשיטור בעיריית ירושלים, בתאום עם ימ”ר את”ן, הוחרמו סה”כ 21 כלי רכב: 9 טרקטורנים, 8 אופנועים ו4 כלי רכב שעל כולם הותקנו תוספות המדמות רעשי ירי, במטרה לזרוע בהלה בקרב התושבים.

כלי הרכב נתפסו תוך נסיעה פראית המסכנת את משתמשי הדרך כשהם מפרים את תנאי רשיון הרכב. כל הרכבים נבדקו על ידי בוחן רכב והוחרמו.

באגף האכיפה והשיטור מציינים, כי בעקבות תלונות רבות שהתקבלו במוקד החל האגף במבצע אכיפה כנגד התופעה שכלל שימוש באמצעים שונים. באגף קוראים להימנע מהתקנת תוספים לרכבים ומדגשים כי ימשיכו לאכוף את החוק ולשמור על הסדר הציבורי.

ראש אגף האכיפה והשיטור אילן ששון מסביר, כי החל מה- 7 באוקטובר האגף עובד מסביב לשעון במשימות לשמירה על הסדר הציבורי, תחזוקת מקלטים, סיורי ביטחון בשכונות ובמוסדות החינוך ועוד.
בעקבות התלונות על רעשים מדמי ירי יצאנו במבצע אכיפה משמעותי שהניב תוצאות מרשימות. הצוותים בשטח עושים עבודה מצויינת ומעניקים ביטחון לתושבי ירושלים כולה. אני גאה בהם.

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/פלילי לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות בווטסאפ – תחבורה ותעופה לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן