עיריית אילת נפרדה ממנהלת יוספטל, ד”ר רויטל בר אושר

ד”ר בר אושר: “אילת היא כוכב הדרום של מדינת ישראל ויש בה אנשים נפלאים. היתה לי הזכות להוביל ולקדם את שירותי הבריאות באילת ואני שמחה להשאיר זאת בידיים טובות”

הנהלת העיר אילת, בהם ראש העיר אלי לנקרי וחברי המועצה נפרדו הערב (רביעי) מד״ר רויטל בר אושר, שניהלה בארבע השנים האחרונות את בית חולים ״יוספטל״ ומחוז אילת מקבוצת כללית.

במעמד הישיבה העניק לנקרי, תעודת הוקרה והערכה לד”ר בר אושר על ניהול בית החולים במקצועיות ובמסירות מתוך תחושת שליחות וציונות, על הרחבת השירותים הרפואיים ועל שותפות משמעותית לגיבוש החזון, היעדים והמהלכים האסטרטגים שישנו את איכות שירותי הבריאות בשנים הבאות.

בשנים הללו ובמסגרת המאמצים העירוניים המשותפים, זכתה העיר אילת בתקציב חסר תקדים של 170 מיליון ₪ לטובת שיפור שירותי הבריאות כחלק מהחלטת הממשלה לקידום אילת, נבנו מחלקות חדשות בבית החולים, הוצב מסוק רפואי קבוע, הובאו רופאים ומכשירים מתקדמים, הוקם חדר אקוטי לנפגעות תקיפה מינית, נפתח מכון אונקולוגי, מכשיר CT חדש ומתקדם, ניידת MRI, התפתחות רפואה היפרברית (תא לחץ) ועוד שירותים רפואיים חדשים. בנוסף, בעת הזו נבנה מבנה ממוגן לבית החולים שיכלול חדרי ניתוח חדשים, חדר ניתוח היברידי, חדרי לידה חדשים כולל חדר מיון נשים ומכון דיאליזה עם 22 עמדות. עוד ייבנה בקרוב האנגר שישמש את המסוק הפועל קבוע בבית החולים ומאפשר פינוי מהיר לבית חולים מחוץ לעיר.

עוד ברכו את ד״ר בר אושר, סגנית ראש העיר ויו״ר ועדת הבריאות העירונית – עו״ד סימה נמיר, חברי מועצת העיר בהם בהם סגן ראש העיר סטס דינקין ואמנון שפר – יו״ר עמותת ידידי בית החולים יוספטל לשעבר. כולם שיבחו את ד״ר בר אושר על שדרוג בית החולים, על קידום השירותים הרפואיים, על הזמינות, הנגישות ובעיקר על הרצון העז להשביח עבור תושבי העיר את שירותי הבריאות ולצמצם פערים, ביניהם גם המאמצים שמוביל ראש העירייה להקמת מיון ילדים, מכון קרדיולוגי, בריאות הנפש ועוד.

ד״ר בר אושר הודתה להנהלת העיר, לחברי מועצת העיר ולכל הצוותים באילת. ״אילת היא כוכב הדרום של מדינת ישראל ויש בה אנשים נפלאים. היתה לי הזכות להוביל ולקדם את שירותי הבריאות באילת ואני שמחה להשאיר זאת בידיים טובות״.

את ד״ר בר אושר תחליף החל מחודש אוקטובר ד”ר יפה אשור, מומחית ברפואת משפחה ובמחלות כבד, בעלת תואר במנהל מערכות בריאות מאוניברסיטת בן גוריון, המכהנת משנת 2018 כסגנית מנהל המרכז הרפואי סורוקה.

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן