עיר תאומה בעתות מלחמה: רחובות והילדברג בשותפות וידידות ארוכת שנים

רחובות והידלברג ציינו 40 שנות שותפות וידידות בטקס מרגש

ראש העיר מתן דיל יצא בשבוע שעבר בראש משלחת מטעם עיריית רחובות לביקור רשמי בהידלברג, העיר התאומה של רחובות, להשתתפות בטקס מרגש לציון 40 שנים לשותפות, בהזמנתו האישית של ראש עיריית הידלברג אקרט וירצנר. במהלך הביקור נערכו מפגשים עם הקהילה היהודית, נבחנו שיתופי פעולה עתידיים ובעיצומה התקבלה תרומה נדיבה על סך 20 אלף יורו עבור מועדון ניצולי השואה “עמך” ברחובות.

“החברים שלנו חזרו לעיר”, כך פתח אקרט ויצנר, ראש עיריית הידלברג, העיר התאומה של רחובות, את נאומו המרגש בטקס הרשמי לציון 40 שנה לשותפות בין הערים, שבו אירח את ראש העיר רחובות מתן דיל ומשלחת מטעם עיריית רחובות שכללה את סגן ראש העיר זהר בלום וחברת המועצה ומחזיקת תיק קשרי חוץ קארין ברגינסקי. בנאומו התייחס וירצנר למלחמה המתמשכת במזרח התיכון, והדגיש את תמיכת עירו בישראל כשאמר “האות מהידלברג: אנחנו נשארים ביחד!”

במהלך הביקור התקיימו מפגשים עם נציגי הקהילה היהודית בעיר, נערך סיור באתר מיחזור הפסולת בויבלינגן, נבנתה תכנית עבודה שנתית לצעירים ומבוגרים ונבחנו שיתופי פעולה נוספים במגוון תחומים. בעיצומו של הביקור התקבלה תרומה נדיבה ומרגשת מעיריית הידלברג, על סך 20 אלף יורו, עבור מועדון ניצולי השואה “עמך” ברחובות. חברי המשלחת מהעיר רחובות העניקו למארחים פסל ברונזה כהוקרה על שיתוף הפעולה והאירוח.

ראש העיר מתן דיל, אשר במהלך הטקס זכה להיכנס לספר הזהב של העיר הידלברג, הודה למארחים האדיבים על הביקור וסיכם: “אני מודה לראש העיר אקרט ויצנר על האירוח הלבבי ותרומתו הנדיבה לעמותת ‘עמך’, על השותפות האמיצה, והעמידה לצדנו ברגעים קשים ובימים של אנטישמיות גואה. רחובות היא הבית שלכם ואתם מוזמנים תמיד.”

 

◼️ לחדשות רחובות והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

בתמונה: ראש העיר הידלברג אקרט וירצנר וראש העיר רחובות מתן דיל, יחד עם חברי המשלחת הישראלית – זהר בלום, סגן ראש העיר וח”מ קארין ברגינסקי, מחזיקת תיק קשרי חוץ, לצד חברי מועצת העיר הידלברג

צילום: עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן