עוצמתה של קהילה: סח”י אור יהודה התגייסה לאריזת וחלוקת חבילות לחג

ארגון סח”י אור יהודה, בו לוקחים חלק כ-50 בני נוער, הוביל את פרויקט האריזה השנתי, בהשתתפות 10 סיירות ממרכז הארץ. החבילות מחולקות למשפחות שזקוקות לכך לפני החג. “רואים ערך גדול בלהוסיף אור בימים לא פשוטים אלו”, מציינים במחלקת הנוער העירונית

זה כבר הפך למסורת, ועדיין מצליח לרגש כל פעם מחדש: כ-10 סיירות של ארגון סח”י (סיירת חסד ייחודית) התכנסו רגע לפני תחילת השנה במגרש הכדורסל של חט”ב יובלים כדי לקיים את פרויקט חלוקת המזון עבור משפחות. לא פחות מ-1,000 חבילות נארזו על ידי בני הנוער ויצאו לחלוקה בשלל איזורי המרכז באירוע נתינה שאין כמותו.

השנה השתתפו כ-350 אנשים בפרויקט השנתי בו לקחו חלק סיירות שהגיעו בין השאר מראשון לציון, לוד, נתניה וערים נוספות. את סיירת החסד הייחודית של אור יהודה מנהלת מור בנימין וחברים בה כ-50 פעילים שבמהלך השנה דואגים לאתר משפחות שזקוקות לסיוע, ובנוסף עוברים פעילויות תוכן מעשירות של איתור צרכים בקהילה, מתן מענה לנוער בחירום ופיתוח יכולות מנהיגות. הסיירת פועלת באמצעות מחלקת הנוער ב”נפגשים” מרכזים קהילתיים.

הסיירת מאור יהודה, שתוגברה גם בבוגרים שפעלו בעבר במסגרת הזו, ארזה 120 ארגזים שנמסרים למשפחות מהעיר בתיאום מלא עם אגף שח”ק. בין מוצרי המזון שנאספו נארזו יין, דבש, שימורים, קטניות, ירקות, פירות ומוצרי מזון נוספים.

“אנו רואים ערך גדול בלהוסיף אור בימים לא פשוטים אלו על ידי עשיית הטוב, העלאת תחושת האחריות האישית והקולקטיבית ולהרבות בנתינה עבור האחר”, מציינים במחלקת הנוער העירונית. החלוקה הוקדשה הפעם לעילוי נשמתו של נתנאל בוכריס ז”ל, בוגר סח”י ארצי שגם התנדב בעיר ונפל בחודש מאי האחרון. יחד עמו התקיימה תפילה לעילוי נשמתם של הנרצחים מהמלחמה ובקריאה עצומה לשלומם והחזרתם של החטופים.

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, מברכת: “מדובר באחד הפרויקטים הקהילתיים החשובים ביותר שמתקיימים בעיר מדי שנה מכיוון שהוא נוגע בכל כך הרבה אנשים ומאפשר להם לפתוח את השנה באופן מכובד ולא פחות חשוב – עם תשומת לב של הקהילה. זו הזדמנות להודות ולשבח את בני הנוער שנותנים מעצמם, מזמנם וממרצם וזו גאווה לראות את ההתמסרות לפרויקט המדהים הזה.”

 

◼️ לחדשות אור יהודה  לחצו כאן

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: "נפגשים" מרכזים קהילתיים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן