עוזר מנכ”ל לשעבר בעיריית לוד הלך לעולמו

יוסי שלום ז”ל הלך לעולמו הבוקר (שני) בגיל 70 בלבד, אחרי קריסת כל מערכות החיים שהחלה בגלל דלקת ריאות קשה. יוסי החל לעבוד בעיריית לוד כאשר מקסים לוי החל את כהונתו הראשונה כראש עיריית לוד. מקום עבודתו הקודם היה במפעל טל-רד, שם עבד שנים רבות. ברבות הימים זכה להגיע לעמדת עוזר מנכ”ל העירייה.

 

בכל תקופת עבודתו בעירייה, ולא משנה באיזה תפקיד, לא בחל בשום משימה ובאף מטלה שהוטלה עליו, בין אם זו הייתה הוראה של ראש העיר או של המנכ”ל. כמו כן, הוא אהב לעזור לעמיתיו העובדים, ותמיד היה פותר בעיות שהתגלעו בין חבריו עובדי העירייה. יוסי הותיר אחריו שנים ובת (ניר, איבון וניסים) ושמונה נכדים.

היום היה הלוויה בבית העלמין החדש בלוד, בהשתתפות בני המשפחה בלבד, בהתאם להוראות משרד הבריאות בימי קורונה אלה. בלוויה אמורים לשאת דברים שני נכדים, איתי וקים. נכד נוסף רוי הספיד את יוסי בפייסבוק. כותב שורות אלה,(ג’אק שיטרית) עבד עם יוסי בעיריית לוד במשך שנים רבות, וגם שמר על קשר עימו עד לפני כחודשיים. רוב הדברים נכתבו בידיי ג’ק שיטרית דובר העירייה לשעבר: “אני רוצה לומר לכם בפן האישי אני פגשתי את יוסי לפני 17 שנים בצ’ט פלטוק זה היה לפני הפייסבוק, היינו ערב ערב יושבים מהבית בכול העולם ומדברים שרים וגם נפגשים במשך השנים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן