עוזי הכוהן קולע בול: תחזית אסטרולוגית שבועית

להלן התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-20.9.24 ועד 26.9.24

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 20/09/24 ועד –  26/09/24

מזל טלה:

המוטיב המרכזי של שבוע זה מדבר על רגשות של חיבור ורגשות של אהבה. כמו למשל: חשק לאהוב ולהיות נאהבים, או צמא לרומנטיקה, או תקופת של חיזור ורצון למציאת שותף. כמו כן בשבוע זה יתכנו ב”ה בשורות טובות שקשורות לקנייה ומכירה של כלי תחבורה או נכס. באופן כללי: היכולת ליצור בכוחות עצמכם רגשות חיוביים, זהו המפתח לשבוע מוצלח. מי שרוצה ליצור אצל עצמו רגשות חיוביים, לשם כך עליו לשפר את צורת ההסתכלות שלו על המציאות. על האדם להביא את עצמו למצב, שבו צורת ההסתכלות שלו על המציאות תהיה כמה שיותר טובה. מצב שבו הוא רואה וחווה את המציאות כדבר טוב. וכאשר האדם רואה את המציאות כדבר טוב, על ידי זה הרגשות של האדם הופכים להיות יותר טובים וחיוביים. אווירה כללית: התחושה שהקרקע מתחת לרגליכם מתייצבת, מאפשרת לכם לפעול בצורה יעילה יותר ותחושת הביטחון העצמי שלכם משתפרת. המוטיב המרכזי השבוע, קשור בעיקר ליציאה לדרך חדשה שמובילה לשינוי חיובי, שקשור בעיקר לענייני הרגש והרוח. בעבודה: זהו שבוע טוב שיאפשר לכם לבצע מהלכים שונים שיקדמו את שמכם הטוב. עבודה חדשה או שינוי משרה נראים באופק ותהליך זה חיובי ביותר בעבורכם. לימודים עולים על הפרק. זוגיות: רומן או קשר זוגי הולך ומתהדק ומחשבות על מיסוד כזה או אחר עולות על הפרק. לרווקים שבניכם: אתם חשים בשלים ליצירת מערכת יחסים רגשית ואוהבת. ואכן, בזמן הקרוב צפויה הכרות מעניינת שעשויה להתפתח באופן חיובי ולנשואים שביניכם: יהיה שבוע טוב בו תוכלו ליצור מהלכים זוגיים משותפים שיחזקו את יסודות זוגיותכם. חופשה או טיול שיתרחשו בזמן הקרוב ירימו לכם את המורל. כמו כן בשורה משמחת בדרך אליכם. לאלו מכם שחוגגים אירוע כמו יום נישואין, שמחה משפחתית וכו’ צפויה חוויה נעימה ומרגשת. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: הדיבור הוא לבוש המחשבה שאדם מדבר – נגלת מחשבתו. זכרו   כשאתם מדברים – צריכה מחשבתכם להאיר את דיבורכם.

 

מזל שור:

המהות של השבוע הקרוב מלמדת על תחושת בדידות שרבים מכם חשים. גם אם סביבכם הדברים די בסדר, אתם מרגישים לבד. תחושת הבדידות אותה אתם חווים, מעידה שבתוך הלב פנימה, עדיין קיים כאב או חוסר סדר או חסך רגשי שמביא לתחושת הבדידות. נושאים הקשורים בכסף על היבטיו השונים יעסיקו אתכם השבוע. לעצמאים שבניכם זהו שבוע נהדר להתחיל ולהוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים שיביאו לשיפור בתזרים המזומנים. הצעה או רעיון לשותפות עסקית נראת קוסמת ומבטיחה אך הקלפים מייעצים לכם לדחות את ההצעה על הסף ולשקול לגלגל את הרעיון בכוחות עצמכם. בבית: אתם חשים צורך להכניס מעט שינויים אשר מטרתם היא לשפר במעט את האסטטיקה והיופי במקום המגורים. בעבודה: אתם לא ממש נמצאים. אין זה אומר שאינכם מבצעים את מלאכתכם אולם הראש שלכם מצוי במקומות אחרים ותהליך זה של חוסר ריכוז עשוי להוביל לעשיית טעויות שטותיות. הקפדה ושימת לב לפרטים הקטנים, תאפשר לכם לעבור את השבוע הקרוב ללא תקלות. למחפשי העבודה: זהו שבוע טוב לחזור למעגל העשייה. זוגיות: יש לכם הרגשה שבן הזוג שלכם אינו מבין אתכם וסימני המצוקה שאתם משדרים באים לידי ביטוי בחוסר סבלנות, עוקצנות והעדר פירגון. עליכם להבין שמהאופן בו אתם מתנהגים לא תצמח לכם הישועה ותחושת הריחוק רק תחמיר. הקלפים ממליצים לכם בחום, להיות נכונים להשקיע את הכסף, את הזמן ואת כול המשאבים שברשותכם, כדי לטפל בזוגיות שלכם. כמו כן נצלו את חופשת סוף השבוע כדי להעניק לזוגיות שלכם קצת יותר משמעות. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

בהכוונה רוחנית: התודעה היהודית אומרת: “טובים השניים מן האחד”. מדוע? משום שאנחנו יכולים להיות יותר אובייקטיביים לגבי טעויותיהם של האחרים מאשר לטעויות שלנו עצמנו. חברים נמצאים יחד כדי לקדם זה את זה ובכדי לתת זה לזה ביקורת בונה לתיקון טעויות.

מזל תאומים:

בשבוע זה מצב הרוח שלכם אפור והמון דברים שחשובים לכם אינם מסתדרים כפי שהייתם רוצים באמת. תהליך זה של חוסר שביעות רצון, יוצר מתח  ולחץ נפשי (Stress). צורך בקבלת עזרה בעיקר עזרה בעלת גוון חומרי כמו למשל: קבלת הלוואה או סיוע שווה ערך לכסף. אבל גם מקומה של עזרה נפשית או רגשית איננו נפקד ורבים מכם צריכים לשקול ברצינות קבלת עזרה רוחנית כזו או אחרת. באופן כללי: השגרה שנוצרה בחייכם, אינה מייצרת או מספקת לכם את האושר שיספק את רצונכם. כדי לדעת שדווקא במצבים בהם רוחו של האדם שפופה, עליו להשתדל להסתכל על המציאות בעין אמיתית. דהיינו: לא לנסות לייפות את המציאות, אך גם לא לנסות ליצור פרשנות שלילית אישית. אלא, לקחת את הכול בפרופורציה הנכונה ולנסות להבין ולקבל את הדברים כפי מה שהם. וכאשר האדם מסתכל למציאות בעיניים ומקבל אותה כפי מה שהיא, על ידי זה הוא חווה את המציאות כדבר טוב וחיובי ועל ידי זה, נוצרים אצלו רגשות טובים וחיוביים. כסף: עניינים הקשורים בכסף ובחוסן כלכלי יעמדו במרכזו של השבוע הקרוב. הקלפים מראים שבשלב זה אתם נמצאים בנקודה בה אתם חשים כי נטל ההוצאות היום יומיות שרובץ על כתפיכם מעיק וחוסר היכולת שלכם לתת דרור לרצונותיכם הכלכליים גורם למועקה ולחוסר נחת. סכום כסף קטן אשר יגיע במהלך השבועות הבאים יאפשר לכם להתאזן ולהתייצב במעט והדבר ישפר את הרגשתכם. בעבודה: אתם מחפשים שינוי אשר יכניס לכם קצת עניין בחיים וישפר את החשק שלכם לקום בבוקר. כדי ליצור את השינוי יהיה עליכם לפנות לממונים עליכם ולדבר איתם באופן גלוי על תחושותיכם. שיחה כזו שתתנהל ברוח טובה תביא לתוצאות חיוביות. זוגיות: אתם מרגישים כבויים וכהים ומושגים כמו אנטמיות,  תשוקה, להט, חשק ומוטיבציה שהיו בעבר מנת חלקכם אינם באים עוד לידי ביטוי הולם בזוגיות שלכם. תהליך זה של התקררות/התרחקות רגשית, גורם לריחוק ולמתחים. המסר שגלום בתהליך זה בא להעיר את עיניכם ולומר שיש דברים בזוגיות שלכם שזקוקים בדחיפות לטיפול, ועליכם לפעול בעניין בהקדם. הציטוט השבועי: “כשאנחנו מביעים תודה , לעולם אסור לנו לשכוח שההערכה הגבוהה ביותר היא לא להשמיע מילים, אלא לחיות על פיהן”- ג’ון קנדי. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לחץ נובע מחוסר ידיעה. כאשר האדם לא יודע מה יקרה הוא נלחץ. כאשר האדם לא יודע מה לעשות הוא נלחץ. כאשר האדם לא יודע ולא מבין, את הסיבות שבגללן המצב הוא כפי מה שהוא, הוא נלחץ. בקיצור, לחץ נובע מחוסר הבנת המצב. מחקרים שנעשו לאחרונה גילו שברגע שהאדם מבין (יודע) את הלמה, הוא מסוגל להתמודד עם כול איך, למה ומדוע.

 

מזל סרטן:

השבוע עליכם להתחבר אל האינטואיציה שלכם שאמורה לספק לכם הכוונה והגנה. התעלמות מהאינטואיציה שלכם יכולה להוביל אתכם למצבים ומקומות שבאמת אין לכם חשק להיות שם. הקלף השבועי שלכם מלמד, שהנשמה שלכם רוצה מאוד מעט שלווה ושקט פנימי. העולם החומרי שעוטף אתכם גורם לכם לשחיקה והמרוץ המטורף שאתם מנהלים עד עתה אחרי עבודה טובה, זוגיות נכספת או כסף לא ממש מביא לתחושת הסיפוק אותה אתם מחפשים. ניתן לומר שעד עתה יגעתם אך לא מצאתם. הקלפים מצביעים על כך שעליכם להכניס ולשלב מעט רוחניות בחייכם. הרשמה לסדנאות או ללימודים בעלי אופי רוחני כגון: מודעות עצמית, הילינג, טארוט, יוגה, רפואה משלימה או כל תחום רוחני אחר, יעצים ויחזק את הפן הרוחני הקיים בכם וייתן לכם את הכוח לשנות את חייכם לטובה. עליכם לזכור שהמפתח לחיים טובים ומלאי סיפוק, נמצא בידכם. כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בו בתבונה. בעבודה: רבים מכם חשים שהגיע הזמן לזוז הלאה ולקדם את עצמכם הן בתוך הארגון בו אתם עובדים והן מחוצה לו, ואכן, זהו זמן טוב לשינוי, מעבר, התחלה חדשה, גיוון והתמקצעות אשר יוסיפו עניין לחיי הקריירה שלכם. זוגיות: שחיקה וחוסר מוטיבציה זוגית מערערים את שיווי משקלכם הזוגי. טיול או חופשה קצרה יעשו לכם נפלאות ותחושת השחרור תשפר את הרגשתכם ותתרום רבות למילוי המצברים. לרווקים שביניכם זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת, שמתרחשת במקום לא צפוי כמו למשל: בבית כנסת, תור לרכבת או בסופר.  ושוב שימוש נבון באינטואיציה שלכם יסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות. חופשה או טיול נראים באופק. טיפ לשבוע טוב יותר: היהדות מעריכה את תכונת הזריזות ומזהירה מפני הדחיינות. חשוב לדעת, שדחיינות עלולה להיות הפרעה מתמשכת ומתישה ולגרום למוגבלות. דחיינות כרונית עלולה להיות תסמין להפרעה פסיכולוגית או פיזיולוגית. זה נכון שרמה מסוימת של דחיינות היא נורמלית, אך אם היא הופכת לבעיה אסור להתעלם מכך וכאשר היא מסכלת את התפקוד הנורמלי שלכם גשו לקבל עזרה…  שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לחיות משמעותו לצמוח. אם אינך מבצע החלטות, אתה לא מתקדם. לכן זכרו ! לקבל החלטות זה חשוב אך לבצע אותן זה חשוב יותר. ועל זה אמרו חז”ל אמור מעט ועשה הרבה.

 

מזל אריה:

חוסר ודאות והעדר אופק עתידי יוצרים בלבול ואי סדר מחשבתי. לחץ כלכלי מוביל לחששות מפני העתיד לבוא. בשבוע זה היכולת שלכם להתחבר אל חשיבה חיובית ואופטימית חשובה מאוד. כדי לעשות זאת על הצד הטוב ביותר ממליץ לכם הקלף השבועי לקבל באהבה את גורלכם וזאת על מנת שתוכלו לחוות את השיעורים שעליכם לעבור כדי להתפתח מבחינה רוחנית ולצמוח מבחינה אישית. באופן אישי: דילמות פנימיות שקשורות גם בעתידכם המקצועי וגם בעתידכם האישי והזוגי טורדות בשבוע זה את מנוחת הנפש שלכם. תהליך זה מעיד כי אתם נמצאים על פרשת דרכים שמצריכה מכם לקבל החלטות חשובות. כדי להסיר את הספקות ולהפיג את הבלבול, מומלץ לכם בחום לבוא לייעוץ והכוונה שיאפשרו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר בעבורכם. בבית: יש להרבות בסבלנות. חוסר סדר פיזי (בלגן ממשי בבית) עשוי להוביל לחוסר סדר רגשי מומלץ למצוא את הדרך לשלב בין בלגן בבית שניתן להכיל עקב צו השעה, לבין סתם חוסר סדר שניתן תוך זמן קצר לטפל בו ובכך להנעים את האווירה בבית.. התעוררות רוחנית: רבים מבני מזל אריה חווים התעוררות רוחנית שיש בכוחה להוביל לשינוי חיובי בחייהם. עכשיו זהו זמן טוב למצוא כיצד אתם מאתגרים את הנשמה שלכם בעזרת לימודים והעשרה רוחנית כזו או אחרת. לנמצאים בעבודה: לחץ בעבודה עשוי לגרום לבלבול לכן בשבוע זה הקפידו לא להיחפז ובדקו היטב כול פעולה שבחרתם להוציא אל הפועל. זוגיות: סבלנות, סבלנות, ועוד סבלנות. רק כך תוכלו להתמודד בהצלחה עם הלחץ שקיים בתוך התא הזוגי. חשוב לזכור שבעת הזו של חוסר ודאות כללית וכלכלית, יש ליצר עוגן זוגי שמושתת על שיתוף ולקיחת אחריות. דאגה לאנשים שנמצאים מעבר לים מעיבה על מצב הרוח. קריאת המזמור אנא בכוח לשלום יקירכם שנמצאים בחו”ל יש בכוחה לשלוח להם סיוע אנרגטי. טיפ לשבוע טוב יותר: הכינו רשימת מטרות לטווח קצר (חודש/שנה/שלוש שנים), מה הייתם רוצים להשיג, מה חשוב לכם (לא פנטזיות, מטרות הגיוניות), לאחר מכן כתבו לצד כל מטרה כיצד תוכלו לממש אותה, מה השלבים בדרך וצאו לדרך צעד אחד בכל פעם שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שנו את צורת ההסתכלות שלכם בדברים, והדברים שבהם אתם מסתכלים ישתנו.

 

מזל בתולה:

המהות של השבוע הקרוב מדברת על היכולת להכיל אכזבה או כאב מבלי שהם ישברו את רוחכם. ירידה בערך עצמי, שחיקה בדימוי העצמי, אכזבה. פצעים רגשיים מהעבר צפים ועולים וזה סימן בעבורכם שהדחקת בעיות והתעלמות מכוונת ממהלכים שעליכם לבצע, אינם הדרך הנכונה לפתרון בעיותיכם. הקלף מעיד כי במוחכם אתם יודעים היטב מה נכון וכדאי לעשות, אך בלבכם אתם חוששים מתהליכי היישום ומההתמודדות שכרוכה בכך. תהליך זה של חוסר התאמה בין הרגש לבין השכל, יוצר אצלכם את הספק שמונע מכם להניע את גלגלי השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. היהדות מלמדת, שכשהראש מבין והלב יודע- מתקבלת בחירה נכונה. אם אינכם מסוגלים לבצע את התהליך בכוחות עצמכם, פנו לעזרתו של איש מקצוע שיעזור לכם לגשר בין הפערים שמתחוללים בנשמתכם. בעבודה: תחושת הביטחון שמקום העבודה מעניק נחלשת. השבוע יהיה עליכם לפקוח ‘שבע עיניים’ ולהיזהר זהירות יתרה בכל אשר תלכו. חוסר תשומת לב עלול להוביל לפגיעה חלילה וכמו כן, אתם עלולים לאבד או לשכוח היכן הנחתם דבר זה או אחר, לכן היו מסודרים והיזהרו בדרככם. לאלו מכם שאיבדו את מקום העבודה כדי ומומלץ לא להסתגר אלה להיעזר במשהו שיכול להקשיב לכם ולסייע בעצה טובה. זוגיות: מתח ששורר גורם לאווירה לא נעימה- היזהרו בלשונכם!. תחושת הביטחון בקשר הזוגי פוחתת והעדר שיחות משמעותיות גורמות לשעמום. חשוב לפנות לעזרה… בריאות: חולשה כללית מאפיינת את השבוע הקרוב ויהיה עליכם להקפיד על מנוחה לנפש ותזונה נכונה לגוף. אזור רגיש: בית החזה, הלב והריאות. טיול או חופשה עשויים להשתבש ויש להיערך לכך. יום הולדת שמח לאחרוני החוגגים. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אף פעם אל תאמרו: “אני לא יכול!” אם זהו הדבר שנכון לעשות, אז אתם יכול לעשות אותו. הבינו, שבכל פעם שבה אנחנו אומרים: “אני לא יכול”, אנחנו נכנסים להקפאה עמוקה ומעכבים את הצמיחה האישית שלנו.

 

מזל מאזניים:

שבוע רווי מחשבות ניצב בפתח. באופן כללי: החלטה לא קלה/ לא פשוטה אך הכרחית צריכה להתקבל. למרות הקשיים שכרוכים בקבלת החלטה זו, עכשיו הזמו לחתוך ולהזיז מהלכים גם אם הם אינם נעימים או נוחים. פנייה לייעוץ והכוונה ברמה כזו או אחרת יעזור לכם להבין איך ב”ה תוכלו לעשות את אשר דרוש למרות הקשיים הכרוכים בכך. יחסים עם הסביבה: האופן שבו אתם מתקשרים עם הסובבים אתכם, עומד למבחן. שימוש נבון בקישורי התקשורת שבהם התברכתם, יאפשר לכם לשפר את מצבכם ולהניע תהליכים שחשוב לכם לקדם. השבוע הקרוב יביא עמו תחושה שעליכם להתחיל ולעשות משהו חדש עם עצמכם בעיקר בתחום העבודה והקריירה. כבר מזמן הרגשתם שמבחינה מקצועית הגיעה העת לשינוי ולהתחדשות ואתם לא טועים. עכשיו זהו זמן טוב לעשייה. כעת אתם בשלים, מאמינים בעצמכם ומסוגלים להתקדם – עשו ותצליחו! לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה זהו שבוע טוב להוציא את עבודתם לאור, הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם. הצורך שלכם בהעשרה חזק מתמיד ולימודים עולים על הפרק. תהליך הלמידה והזרעים שאתם זורעים היום, ב”ה יניבו בעבורכם בעתיד. בעבודה: רעיון חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וזו הזדמנות נהדרת בשבילכם להשתלב בעשייה או פרויקט חדש אשר ישברו את השגרה שעטפה אתכם עד כה. זוגיות: חוסר הסכמה עם בן הזוג עשוי להוביל לתחושת ריחוק. השתדלו להיעזר בסבלנות, להימנע ממתיחת ביקורת ונסו לאמץ מעט גמישות מחשבתית. הדבר יקל עליכם להבין את בן הזוג ויציג אתכם באור וחיובי. מומלץ לנצל את חופשת הסופ”ש ליצירת מצבים שיחזקו את הזוגיות. כמו למשל, יציאה טיול משותף, פיקניק בטבע וכול חוויה משותפת תהיה מבורכת. כספים: זהו שבוע בו תצטרכו להשקיע בחשיבה כלכלית. הימנעות מחיפזון ושיקול דעת יבטיחו את עשיית הדבר הנכון ביותר בעבורכם. יום הולדת שמח לראשוני החוגגים.  שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בזמן ההתמודדות עם משבר כלשהו הזכירו לעצמכם: הבור הזה, המכשול הזה, הקושי הזה ( תבחרו לכם אחד) נמצא כאן על מנת שאני אצא ממנו – חזק יותר בהחלטותיי וגבוה יותר בדרך לצמיחה!

 

מזל עקרב:

החלטה שיוצאת אל הפועל משחררת את “הפקק” שחסם את נשמתכם והשבוע התחושה האישית. לאחר תקופה בה הייתם מבולבלים וחסרי מיקוד, אפשר לומר שאתם חוזרים לעצמכם וכעת יש לכם תחושה טובה יותר לגבי תהליכים אותם אתם עוברים הן בבית והן בעבודה. הקלף השבועי שלכם מלמד, שמתקיימת בכם האמונה שהכול יהיה בסדר ותחושה זו מעניקה לכם את הכוח והיכולת להמשיך בדרככם. בעבודה: אתם חשים שהגיעה העת לזוז הלאה ולקדם את עצמכם הן בתוך הארגון בו אתם עובדים והן מחוצה לו – במקום חדש ואכן, זהו זמן טוב לשינוי והתמקצעות שיוסיפו עניין לחיי הקריירה שלכם. לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת. שימוש נבון באינטואיציה שלכם תסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות. כמו כן זהו זמן טוב להתחבר אל הצד הנשי שקיים בכם וזאת על מנת שתוכלו ליצור שינויים שקשורים באסתטיקה גופנית. זוגיות: התקיעות הזוגית שבה לקיתם הם תוצאה של שעמום מיני וקצרים בתקשורת הגופנית. השבוע יש לכם הזדמנות לרפא את הקשר הזוגי שלכם הקלף השבועי מלמד שמפלס החשק שלכם בעלייה והדחפים המיניים שבהם התברכתם מחודדים מתמיד. הפניית האנרגיות הללו לחיזוק הקשר הזוגי יאפשרו לכם להכיר את בן זוגכם בצורה שונה ומעניינת. כמו כן, עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים על הפרק ובשבועות הקרובים תדרשו לעניין באופן כזה או אחר. טיול או חופשה עשויים להשתבש ויש להיערך בהתאם.. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: אם אתם עסוקים בלטפוח לעצמכם על הכתף על מה שכבר השגתם, לא תעשו מאמץ להשיג יותר. אתם אומרים לעצמכם: “טוב לי איך שאני” ונשארים תקועים לנצח באותה רמה. עליכם לשאוף לשיפור תמידי.

 

מזל קשת:

שבוע אפרורי מבחינה רגשית. באופן כללי: אתם מקפידים לעטות על הפנים שלכם מסכה של “הכול בסדר” .אבל בתוך הלב פנימה יש חוסר במשהו. דאגה וחוסר שקט נפשי יוצרים מתח נפשי שבא לידי ביטוי כחולשה פיזית. השבוע יעמוד בסימן הבית והמשפחה. הקלפים מצביעים על כך שלמרות שהכול נראה בסדר, קיימת מתיחות סמויה בתוך הבית. אין זה משנה עם מי או מול מי המתיחות הזו מתקיימת. יש לטפל בה בדרך הראויה. התעלמות ממתיחות זו והטמנת הראש בחול רק תחריף את המצב. לכן, היו נבונים ואל תשמרו בליבכם את מה שמפריע לכם. בעבודה: המתח שהצטבר לאחרונה מפנה את מקומו לתחושת השלמה אשר מקלה עליכם לבצע את עבודתכם ביעילות. הקלפים ממליצים לכם להאיר פנים לסובבים אתכם, לגלות אוזן קשבת וסבלנות. יחסכם האדיב בסביבת עבודתכם יסייע בידכם לקדם את עצמכם. זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק. אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על חיי הזוגיות, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר הריכוז. לאלו מכם ששוקלים לסיים קשר זוגי, ממליצים הקלפים לגלות אחריות ובגרות ולא למהר ולהגיע למסקנות חפוזות לפני שבדקתם היטב האם עשיתם את כל מה שיש בידכם לעשות כדי להציל ולהחיות את הקשר כספים: השבוע יהיה עליכם להימנע מבזבוז מיותר. אלו מכם שיצליחו להתמודד מול הפיתוי לשלוף את הארנק, ימנעו מעצמם לחצים מיותרים. עיסוקים שקשורים בטיפול, שיפוץ ואחזקת הבית עולים על הפרק טיול או חופשה עשויים להשתבש וכדאי להתארגן בהתאם. שאלה למחשבה: מה הייתם עושים אחרת אם הייתם עכשיו חוזרים עשר שנים אחורה? שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מיהו אומלל? ומיהו מאושר? אומלל, הוא אדם המצטער את צער האתמול ודואג את דאגת המחר. מאושר, הוא אדם השמח על האתמול וסומך על הבורא יתברך ובטוח בו בכל הנוגע למחר.

 

מזל גדי:

שיפור ניכר בתחושה האישית, זמן טוב להתחיל ולהזיז דברים שחשוב לכם לקדם. דרך חדשה שנפתחת, יוצרת אווירה אופטימית יותר. נכונות מצידכם לקבל עזרה או סיוע ממקור חיצוני, עשויים לחולל בעבורם את המפנה והשינוי בין כישלון לניצחון או בין עיוורון לפיקחון. לכן היו נכונים לקבל עזרה ממקור חיצוני כמו למשל: נכונות לפנות לעזרת מומחה, או הסכמה לקבל עצה, עזרה או סיוע מיועצים חיצוניים שביכולתם לסייע לכם. שמירה על ראש פתוח וההבנה שאתם לא יודעים את הכול ושזה בסדר גמור להיעזר בחוכמתם של אחרים, תאפשר לכם להיפתח לקבלת סיוע ולמידה ממקום נקי וזך שממנו יתחיל השינוי. לאלו מכם שעוסקים ביצירה ובאמנות על גווניה השונים, זהו שבוע טוב ומבורך להוציא אל האור את עבודתכם. בעבודה: תקופה של שינויים לרוב לטובה. מפגשים עם אנשים ושיתופי פעולה, פותחים בפניכם נתיבים חדשים להצלחה חומרית. לימודים והכשרה עולים על הפרק. אל תתעצלו ואל תפחדו להירשם אתם מסוגלים להצליח!! זוגיות: זהו שבוע נהדר לטפח את התא המשפחתי והזוגי. שינוי בגישה או בקו המחשבה, יוצרים נתיב לחידוש וחיזוק התקשורת הקיימת. הכרות חדשה גורמת לרווקים שביניכם קצת התרגשות והמחשבות על רומן חדש שיכניס קצת עניין וריגוש לחייכם קוסם לכם. התחברות לאסרטיביות מגובה בחיוך רחב, תאפשר לכם לממש את הפוטנציאל הזוגי שנפתח בעבורכם בשבוע זה. עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים אצל חלקכם על הפרק. רכישה של כלי תחבורה או עיסוק/טיפול בכלי רכב ידרשו מעט מזמנכם. שבוע שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בלתי אפשרי להימנע לגמרי מטעויות. (אין צדיק שלא יחטא) במבחן האמיתי שעומד בפני כל בן-אנוש לא בודקים האם הוא לא עשה כלל טעויות אלא מה הוא למד מכל טעות וכיצד מתנהלים חייו לאחר מכן.

 

מזל דלי:

רבים מכם נשאבים בשבוע זה לאווירה פסימית שמשרה עליכם מצב רוח קודר. המון מחשבות ושאלות שעדיין לא נמצאו להם תשובות מעסיקות אתכם. חוסר השקט הנפשי נובע משתי סיבות עיקריות. האחת: דאגות כלכליות שגורמות לחוסר שקט . והשנייה: חוסר איזון בין גוף, לנפש והנשמה. חוסר איזון זה, משפיע בעיקר על היכולות שלכם להתפתח מבחינה רוחנית. הקלפים מצביעים על כך שעליכם להיפתח לעזרה ולסיוע מגורמים חיצוניים אשר יכולים להאיר את עינכם. עזרה זו שתוגש מבחוץ תאפשר לכם לראות את התמונה מנקודת מבט אחרת והדבר יוביל להבנה, הקלה ולשינוי חיובי. באופן כללי: השבוע אתם צרכים להתנהל בזהירות. הנטייה לבצע משגים, טעויות (חטאים) ובחירות לא נכונות, אורבים לכם מעבר לכל פינה. בעבודה: השבוע יש להתנהל בזהירות. מהלכים שמתרחשים במקום עבודתכם גורמים לחוסר שקט ועשויים להסב לכם נזק. מעורבות רגשית שמתנהלת במקום עבודה איננה נכונה והיא זו שיוצרת את הקושי היומיומי שאתו אתם מתמודדים בחייכם. זוגיות: חוסר בתקשורת גורם למתחים ולהצטברות של טינה. עליכם לדעת שלא רק מעשים משפיעים על איכות חיי הנישואין אלא גם למילים שיוצאות מפינו יש השפעה עצומה. אנחנו יכולים לבחור אם לחשוב לפני שאנחנו פותחים את הפה או להגיד כל מה שעולה על רוחנו. בריאות: נטייה להתמכרות או שימוש בחומרים ממכרים אינם עושים לכם טוב לטווח הארוך. חשוב שבעת הזו תגלו אחריות ואם יש צורך פנו לבקשת עזרה. טיול או חופשה עשויים להשתבש ויש להצטייד בהמון סבלנות. טיפ לשבוע טוב יותר: לכעוס או לא לכעוס, זו החלטה שלכם. הכעס לא קורה לנו. אנו מחליטים לכעוס ואנחנו יכולים להחליט גם שלא. הכל תלוי בנו. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אחת מהצעותיו של המלך שלמה בספר קהלת אומרת כך: “אל תבהל את פיך”  כלומר: אל תענה במהירות! המתן מעט לפני שתגיב. הזהר שלא להגיד משהו שאחר כך תצטער עליו.

 

מזל דגים:

שינוי באווירה מאפשר לכם לזמן לחייכם דברים חדשים וחיוביים. המבחן השבועי – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי אלוהים אוהב אתכם וזאת למרות קשיים ובלבול שאתם חווים מעת לעת. זהו שבוע טוב להוביל מהלכים ולתכנן תוכניות עסקיות שיש בכוחן להשפיע לחיוב על תזרים המזומנים העתידי שלכם. בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם ביישומם ישפיעו על גובה שכרכם בשנים הבאות. ההבנה ש”הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו” חשובה מאוד להצלחתכם. לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה או סיוע כספי כזה או אחר. זוגיות: אינכם נותנים לזוגיות שלכם את הכבוד הראוי ונשיאה בעול חובות היומיום צובעת את זוגיותכם באפור. חשוב שתדעו שבזוגיות חייבים לעיתים להתעלות מעל רגשות העייפות וחוסר החשק. במידה ותשכילו לעשות זאת, תוכלו תוך זמן קצר לצבוע את זוגיותכם בגוונים נוספים. הכרות שהחלה דרך צג המחשב מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להתייחס לעניין.  לעצמאים שביניכם: רעיון לעסקה או לשיתוף פעולה שיש בכוחם לשפר את מצבכם הכלכלי ואף להשביח את שמכם המקצועי עולים על הפרק. השקעה של סכום כסף סימלי בשבוע זה במשחקי מזל עשויה בעזרת השם להניב בעבורכם רווח נאה. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: התרבות המערבית הרגילה אותנו לחשוב שאושר וכאב הם הפכים. על פי התודעה היהודית – כאב ואושר קשורים זה בזה. נקודות האושר הגדולות ביותר בחיינו צומחות מתוך כאב.

ברוך אתה ה’… אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה”.

יְבָרֶכְם ה’ וְיִשְׁמֶרְכם.
יָאֵר ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ.
יִשָּׂא ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם.
וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!

בענווה, בשלווה ובעין טובה

עוזי הכוהן

 

◼️ לקבוצת תחזיות (מזג אוויר / אסטרולוגיה וכו’) לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: freepik

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן