עוזי הכוהן קולע בול! להלן התחזית האסטרולוגית השבועית

עוזי הכוהן קולע בול | תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה- 23/12/22 ועד ה-29/12/22.

מזל טלה

השבוע עליכם להתחבר אל האינטואיציה שלכם שאמורה לספק לכם הכוונה והגנה. התעלמות מהאינטואיציה שלכם יכולה להוביל אתכם למצבים ומקומות שבאמת אין לכם חשק להיות שם. הקלף השבועי שלכם מלמד, שהנשמה שלכם רוצה מאוד מעט שלווה ושקט פנימי. העולם החומרי שעוטף אתכם גורם לכם לשחיקה והמרוץ המטורף שאתם מנהלים עד עתה אחרי עבודה טובה, זוגיות נכספת או כסף לא ממש מביא לתחושת הסיפוק אותה אתם מחפשים. ניתן לומר שעד עתה יגעתם אך לא מצאתם. הקלפים מצביעים על כך שעליכם להכניס ולשלב מעט רוחניות בחייכם. הרשמה לסדנאות או ללימודים בעלי אופי רוחני כגון: מודעות עצמית, הילינג, טארוט, יוגה, רפואה משלימה או כל תחום רוחני אחר, יעצים ויחזק את הפן הרוחני הקיים בכם וייתן לכם את הכוח לשנות את חייכם לטובה. עליכם לזכור שהמפתח לחיים טובים ומלאי סיפוק, נמצא בידכם. כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בו בתבונה. בעבודה: רבים מכם חשים שהגיע הזמן לזוז הלאה ולקדם את עצמכם הן בתוך הארגון בו אתם עובדים והן מחוצה לו, ואכן, זהו זמן טוב לשינוי, מעבר, התחלה חדשה, גיוון והתמקצעות אשר יוסיפו עניין לחיי הקריירה שלכם. זוגיות: שחיקה וחוסר מוטיבציה זוגית מערערים את שיווי משקלכם הזוגי. טיול או חופשה יעשו לכם נפלאות ותחושת השחרור תשפר את הרגשתכם ותתרום רבות למילוי המצברים. לרווקים שביניכם זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת, שמתרחשת במקום לא צפוי כמו למשל: בבית כנסת, תור לרכבת או בסופר. ושוב שימוש נבון באינטואיציה שלכם יסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות. חופשה או טיול נראים באופק. טיפ לשבוע טוב יותר: היהדות מעריכה את תכונת הזריזות ומזהירה מפני הדחיינות. חשוב לדעת, שדחיינות עלולה להיות הפרעה מתמשכת ומתישה ולגרום למוגבלות. דחיינות כרונית עלולה להיות תסמין להפרעה פסיכולוגית או פיזיולוגית. זה נכון שרמה מסוימת של דחיינות היא נורמלית, אך אם היא הופכת לבעיה אסור להתעלם מכך וכאשר היא מסכלת את התפקוד הנורמלי שלכם גשו לקבל עזרה… שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לחיות משמעותו לצמוח. אם אינך מבצע החלטות, אתה לא מתקדם. לכן זכרו ! לקבל החלטות זה חשוב אך לבצע אותן זה חשוב יותר.ועל זה אמרו חז”ל אמור מעט ועשה הרבה.

מזל שור

השבוע הקרוב מוצא את רבים מכם דואגים ולחוצים. באופן כללי: קוצר רוח, חוסר סבלנות ופתיל קצר יכולים ליצור מתיחות עם הסובבים אתכם. פחד כזה או אחר, יוצר מצב נפיץ שיש להתנהל בו בזהירות. אצל חלקכם, יש פגיעה בערך העצמי ובדימוי העצמי. פגיעה זו, גורמת לאגו שלכם לצאת להגנתכם ועליכם לדעת איך להשתמש בצורה נכונה עם האגו – שימוש נכון באגו, יאפשר לכם לדלג מעל מכשולים ולהימנע מכעסים ועיכובים. התחייבויות שלקחתם על עצמכם לבצע בדעה צלולה, או ניסיון נוסף שגזרתם על עצמכם לנסות, גורמים לכם להרגשה לא נעימה. יתכן ולקחתם על עצמכם קצת יותר מדי וכעת ניתן לומר שמתקיים בכם חשש שמא לא תצליחו לעמוד במטרות שהצבתם בפניכם. תחושה זו היא הגורם לכך שאתם מהססים וחוששים מלבצע את משימתכם בצורה נחרצת. עליכם לדעת שפחד זה הוא סובייקטיבי ואין לו כל אחיזה במציאות. במידה ותבחרו למצב את חששותיכם במקום הראוי להם תוכלו להתמודד עם כל משימה או החלטה אותה בחרתם לבצע. בעבודה: ביקורת שנמתחת ונאמרת עליכם יוצרת מתיחות ותחושת הביטחון שמקום העבודה מספק מתערערת. אצל חלקכם יש להיערך לשינויים שיכולים לכלול פיטורין או שינוי מהותי העבודה . זוגיות: השבוע אתם חסרי סבלנות והדבר יכול להוביל אתכם לויכוחים מיותרים שלא יתרמו דבר ויחדדו לכם את ההרגשה שבן הזוג איתו אתם מצויים מגביל, כובל ומונע מכם להתקדם ולעשות את אשר אתם באמת רוצים לעשות. וותרו על אגו ועל הצורך להיות צודקים וגלו סבלנות כלפי בן הזוג. בריאות: העומס הרב שמוטל עליכם מערער את בריאותכם והופך אתכם לפגיעים יותר. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או צאו לטייל באוויר הצח הדבר יעשה לכם רק טוב ויסייע בידכם להטעין מחדש את המצברים. טיפ לשבוע טוב יותר: היהדות מעריכה את תכונת הזריזות ומזהירה מפני הדחיינות. חשוב לדעת, שדחיינות עלולה להיות הפרעה מתמשכת ומתישה ולגרום למוגבלות. דחיינות כרונית עלולה להיות תסמין להפרעה פסיכולוגית או פיזיולוגית. זה נכון שרמה מסוימת של דחיינות היא נורמלית, אך אם היא הופכת לבעיה אסור להתעלם מכך וכאשר היא מסכלת את התפקוד הנורמלי שלכם גשו לקבל עזרה… שבוע טוב, חודש מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: אם נוכל להביא שיפור איכותי לחיינו, בלי לחכות לדחיפה של אירוע מעורר, אולי לא נזדקק למשבר. בביצוע שינוי היום, אולי נמנע את התקף המחר.

מזל תאומים

הקלף השבועי שלכם חיובי דבר זה מלמד ששבוע חיובי בפתח. כעת זהו זמן טוב להוציא אל האור תוכניות או פעולות שאתם מתכננים מזה זמן רב. לאלו מכם שיתגברו על החששות הכרוכים בתהליך היישום, צפויה הצלחה וגמול על המאמץ שהושקע. ויכוחים בעקבות מידע שגוי, חוסר הבנה או רגשות מוטעים עלולים להוביל לסכסוך מיותר עם בני משפחה או חברים. אל תמהרו לחרוץ דין ולשפוט לפני שיהיו לכם את כל הנתונים הדרושים לקבלת ההחלטות הנכונות. בעבודה: למרות אפרוריות מסוימת בה אתם שרויים לאחרונה אתם מבצעים את מלאכתכם בצורה יעילה. יחד עם זאת, עליכם למצוא דרכים חדשות שיאפשרו לכם להתמודד עם תחושת השגרה שעוטפת אתכם במקום עבודתכם. כספים: עליכם לבצע בדק בית לגבי היכולות הפיננסיות שלכם. בדיקה אמיתית תצביע על כך שעליכם לנהוג במשנה זהירות בכל הקשור לתחום זה. זוגיות: יש לכם ביקורת כלפי בן הזוג אך זו לא נשמעת או לא מועברת באופן הנכון. יהיה עליכם למצוא את הדרך הנכונה להעברת המסר שלכם. שתיקתכם רק מחמירה את מצבכם. לרווקים: אם תנצלו בתבונה את הנרגיות החיוביות שנמצאות בשבוע, תוכלו בהחלט להכיר דמות חיובית שיש בכוחה לעניין אתכם מבחינה זוגית ומינית כאחד. צמיחה אישית: זהו זמן טוב להענק לעצמכם ולנשמתכם, העשרה רוחנית כזו או אחרת. דעו שיש בכוחה של למידה והתפתחות רוחנית לשפר במאוד את הדימוי העצמי שלכם. לכן אל תהססו לאהוב את עצמכם וצאו לרכוש חוכמה רוחנית בהקדם. בבית: השבוע יש להקפיד על נושאים שקשורים במים כמו למשל: הצפה, נזילה, סתימה וכדומה. טיפ לשבוע טוב יותר: היהדות מעריכה את תכונת הזריזות ומזהירה מפני הדחיינות. חשוב לדעת, שדחיינות עלולה להיות הפרעה מתמשכת ומתישה ולגרום למוגבלות. דחיינות כרונית עלולה להיות תסמין להפרעה פסיכולוגית או פיזיולוגית. זה נכון שרמה מסוימת של דחיינות היא נורמלית, אך אם היא הופכת לבעיה אסור להתעלם מכך וכאשר היא מסכלת את התפקוד הנורמלי שלכם גשו לקבל עזרה… שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בלתי אפשרי להימנע לגמרי מטעויות. במבחן האמיתי שעומד בפני כל בן-אנוש, לא בודקים האם הוא לא עשה כלל טעויות אלא מה הוא למד מכל טעות, וכיצד מתנהלים חייו לאחר מכן. חכמינו שואלים מהו ההבדל בין אדם טוב לאדם רשע? התשובה היא: “כי שבע ייפול צדיק וקם, ורשעים יכשלו ברעה” (משלי כד:טז). צדיק מהטעויות שלו ניבנה ומשתפר, רשע מהטעויות שלו ניבלע ומתקדר.

מזל סרטן

בשבוע זה מצב הרוח של בני סרטן לא בשמים. השבוע הקרוב יתאפיין בתחושת בדידות. אין זה אומר שאינכם מוקפים באנשים, בחברים או אפילו בני משפחה אשר ישמחו להיות לצדכם, אך בתוך לבכם, למרות הכל, אתם חשים לבד. באופן כללי: אתם נמצאים בתהליך של שינוי מהותי. תהליך זה מלווה בשאלות רבות, תהיות וחוסר נוחות שבאים לידי ביטוי הן מהבחינה הבריאותית כחולשה וכאבים פיזיים שונים והן מהבחינה הנפשית והרגשית כמו מועקה, חוסר סיפוק ותסכול. התחושות הללו מטרתם אחת והיא לגרום לכם לקום ולעשות למען עצמכם. מבחינה קבלית ניתן לומר שנשמתכם מאותתת לכם שהגיעה העת לצמוח ולהתפתח גם מבחינה רוחנית. הרשמה לסדנאות או ללימודים תתרום לכך שתוכלו להתמודד עם התהליך בהצלחה. כספים: נושאים כספיים מעוררים דאגה בלבכם. יתכן שלא חישבתם את צעדיכם הכלכליים בתבונה, דבר שהוביל אתכם למצב לא כל כך נוח מבחינה כספית. תהליך זה יכול להוביל למתחים וויכוחים בתוך הבית וגם מחוצה לו. סכום כסף שאתם מצפים לו מתעכב והדבר מוסיף על הלחץ שכבר קיים. התחום הבריאותי של בן משפחה או חבר קרוב מעסיק אתכם ומשפיע לרעה על מצב הרוח שלכם. זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על זוגיות תקינה, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר חשק. בכל מקרה, המצב שקיים מעיד כי הזוגיות שלכם זקוקה לחיזוק וכדאי ורצוי לא להזניח את הדבר. השבוע יש להיזהר ממעידות ומנפילות שימו לב איפה אתם דורכים ועל מה אתם עומדים ואל תמהרו לטפס על סולמות. טיפ לשבוע טוב יותר: היהדות מעריכה את תכונת הזריזות ומזהירה מפני הדחיינות. חשוב לדעת, שדחיינות עלולה להיות הפרעה מתמשכת ומתישה ולגרום למוגבלות. דחיינות כרונית עלולה להיות תסמין להפרעה פסיכולוגית או פיזיולוגית. זה נכון שרמה מסוימת של דחיינות היא נורמלית, אך אם היא הופכת לבעיה אסור להתעלם מכך וכאשר היא מסכלת את התפקוד הנורמלי שלכם גשו לקבל עזרה… שבוע מוצלח, חודש טוב והשם עמכם!!

הכוונה רוחנית: חז”ל מלמדים אותנו שמילים יכולות לבנות ומילים יכולות להרוס. אפילו בתורה, אלוקים נזהר לא להשתמש בשפה שלילית. בתיאור תחושת בדידותו של אדם לפני בריאתה של חוה, אלוקים היה יכול לומר: “רע לאדם להיות לבד.” אבל במקום זה הוא אומר, “לא טוב, היות האדם לבדו”.

מזל אריה:

שבוע טוב בפתח.. המהות של תקופה זו מלמד שלבני מזל אריה יש כעת חלון הזדמנויות חיובי בתחום העבודה או הקרירה וחשוב לנצל אותו בתבונה כדי לתכנן תוכניות חדשות לעתיד לבוא. בעיקר תוכניות שקשורות בחומר, כסף וביטחון כלכלי. תקופה טובה לעצמאים שבינכם זמן טוב לקדם רעיונות עסקיים או להוציא אל האור תוכניות שיש ביכולתם להשפיע לחיוב על הכיס שלכם. בעבודה: רעיון או פרויקט אותו אתם מנסים לקדם מצריך יותר התלהבות וחשק ובלבכם פנימה מתקיים חשש שמא הדברים לא יעלו יפה. ההבנה שיש לכם את כל הכלים הדרושים כדי לתת גז ולקדם את עצמכם היא הכרחית להצלחת התהליך. לדורשי העבודה שביניכם- מיד אחרי החגים יש התפתחות חיוביות נצלו את התקופה הקרובה להגשת קורות חיים ולראיונות עבודה. באופן כללי: קלף אביר המטבעות מלמד שרעיון שאמור להביא לשיפור בחייכם האישיים עולה על הפרק. כדי להוציא את הדברים אל הפועל יהיה עליכם הפסיק ולהתמקד בפרטים הקטנים שמונעים מכם לעשות את הדבר הנכון ביותר למען עצמכם. זוגיות: שיגרה וחוסר מוטיבציה צובעים את הזוגיות שלכם באפור. מהמקום הזה הדרך למשבר, ריחוק וקרירות קצרה ביותר. נקיטת יוזמה ולקיחת אחריות אישית על איכות הקשר בו אתם מצויים היא חובתכם! ולכן מומלץ וראוי לפנות לעזרה חיצונית של איש מקצוע שיעזור לכם להחזיר את הניצוץ שאבד. לרווקים: היכרות שהחלה מעל צג המחשב מעוררת בכם סקרנות ותקווה. יחד עם זאת, לא כדאי למהר ולהיסחף. מפגש עם דמות סמכותית מותיר בכם רשום טוב ופתח לכם את קו המחשבה לכיוונים חדשים. טיול או חופשה עולים על הפרק וגם חו”ל נלקח בחשבון. טיפ לשבוע טוב יותר: היהדות מעריכה את תכונת הזריזות ומזהירה מפני הדחיינות. חשוב לדעת, שדחיינות עלולה להיות הפרעה מתמשכת ומתישה ולגרום למוגבלות. דחיינות כרונית עלולה להיות תסמין להפרעה פסיכולוגית או פיזיולוגית. זה נכון שרמה מסוימת של דחיינות היא נורמלית, אך אם היא הופכת לבעיה אסור להתעלם מכך וכאשר היא מסכלת את התפקוד הנורמלי שלכם גשו לקבל עזרה… שאו ברכה, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: “לא תיקום ולא תיטור את בני עמך ואהבת לרעך כמוך אני ה'” (ויקרא, יט: יח) טינה היא סם רעיל שיש להימנע ממנו. טינה מונעת מאתנו לאהוב אנשים אחרים ואת עצמנו.

מזל בתולה

היכולת שלכם לעמוד אל מול פיתוי כזה או אחר תיבחן בשבוע זה. בספר בראשית (פרק ד’ פסוק 7) כתוב: “לַפֶּתַח חַטָּאת רֹבֵץ, וְאֵלֶיךָ תְּשׁוּקָתוֹ וְאַתָּה תִּמְשָׁול בּוֹ.” המשמעות בהקשר המקראי אומרת: האדם אחראי מעשיו. לאדם ניתן חופש בחירה גדול ועליו לממש אותו. האדם יכול וצריך להתגבר על יצריו הרעים. וגם אתם אם רק תרצו תוכלו להתגבר על יצרים ודחפים שגורמים לכם להשתעבד “ולמכור” את נשמתכם לשטן. הקלף השבועי מלמד שהיכולת שלכם להתמודד אל מול התמכרות שאתם לוקים בה בכוחות עצמכם אינה באה לידי ביטוי ולכן, כדי לכם לשקול בחיוב פנייה לעזרה של גורם חיצוני שיש בכוחו להחזיר לידכם את השליטה על חייכם. בעבודה: השבוע יש להתנהל בזהירות. מהלכים שמתרחשים במקום עבודתכם גורמים לחוסר שקט ועשויים להסב לכם נזק. מעורבות רגשית שמתנהלת במקום עבודה איננה נכונה והיא זו שיוצרת את הקושי היומיומי שאתו אתם מתמודדים בחייכם. זוגיות: חוסר בתקשורת גורם למתחים ולהצטברות של טינה. עליכם לדעת שלא רק מעשים משפיעים על איכות חיי הנישואין אלא גם למילים שיוצאות מפינו יש השפעה עצומה. אנחנו יכולים לבחור אם לחשוב לפני שאנחנו פותחים את הפה או להגיד כל מה שעולה על רוחנו. על כל פנים, השפעתה של הבחירה שלנו מצטברת לאורך ימים ושנים לכן שננו לעצמכם, מוות וחיים ביד הלשון. הקלפים ממליצים לכם לנקוט בגישה זהירה, להימנע מחיפזון אשר יכול להוביל לקבלת ההחלטות הלא נכונות. זכרו! החיפזון מהשטן. חתימה על חוזים ועל הסכמים רצוי לדחות לשבוע הבא. בריאות: בשבוע זה מערכת החיסון שלכם איננה במיטבה לכן הקפידו להישמר ואל תזלזלו בהנחיות הקורונה/שפעת. טיפול במגע כמו למשל הילינג קבלי משולב בקריסטלים או שטיפה אנרגטית מומלצים מאוד בעבורכם ויכולו בהחלט להשיב את רוחכם ולאזן את מצבכם הרגשי והפיזי. כמו כן קריאת מזמור צא’ בספר תהלים, יש בכוחו לספק בטחון והגנה מפני מזיקים שונים. טיפ לשבוע טוב יותר: היהדות מעריכה את תכונת הזריזות ומזהירה מפני הדחיינות. חשוב לדעת, שדחיינות עלולה להיות הפרעה מתמשכת ומתישה ולגרום למוגבלות. דחיינות כרונית עלולה להיות תסמין להפרעה פסיכולוגית או פיזיולוגית. זה נכון שרמה מסוימת של דחיינות היא נורמלית, אך אם היא הופכת לבעיה אסור להתעלם מכך וכאשר היא מסכלת את התפקוד הנורמלי שלכם גשו לקבל עזרה… שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אחת מהצעותיו של המלך שלמה בספר קהלת אומרת כך: “אל תבהל את פיך” כלומר: אל תענה במהירות! המתן מעט לפני שתגיב. הזהר שלא להגיד משהו שאחר כך תצטער עליו.

מזל מאזניים

חוסר יציבות שבא לידי ביטוי הן מבחינה הרגשית והן מבחינה חומרית. התלבטות ודילמה בין שתי אפשרויות יוצרת מצב שאינו יציב בעבורכם. הבחירה שלכם לפסוח על שני הסעיפים, מקשה עליכם להתקדם לעבר פתרון שיקל על מצבכם. השבוע הקלפים ממליצים לכם להפסיק להתלבט לקחת אחריות בנושא אשר מעסיק אתכם. נטילת האחריות היא ההבנה שעל מנת שתוכלו להגיע להישגים משמעותיים וליצור את השינוי, יהיה עליכם לוותר על הרווח שבאי נטילת אחריות. ההבנה שאי נטילת אחריות גובה מכם מחיר כבד ומיותר תאפשר לכם להתמודד ולהצליח. בעבודה: נושאים שקשורים בשכר עולים על הפרק. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעיסוק חדש או עבודה חדשה, מרים הקלפים שזו הזדמנות טובה לחזור למעגל של עשייה מתוך תחושת רצון כנה ואמתית ליצור שינוי שישפיע לטובה על מצבכם. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי אם אתם חפצים בשיפור, דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות, בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. אצל חלקכם ניתן לראות, שהתלבטות בין שתי מערכות יחסים משבשת לכם את קו המחשבה ואתם מתקשים לבחור מי מבין השניים טובה יותר בעבורכם. גם כאן יהיה עליכם לשאול את השאלות הנכונות כדי שתוכלו להגיע לתשובות האמתיות. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. טיפ לשבוע טוב יותר: 2023 נמצאת ממש מעבר לפינה וזה הזמן לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארט. בייעוץ רוחני זה, נבקש בענווה מהשם יתברך לדעת וגם לראות את כול אשר כתוב לנשמתכם בשנה הבאה וב”ה גם נזכה לקבל תשובה על השאלה: מה יש בכוחכם לעשות כדי להפוך את 2023 לשנה חיובית בעבורכם?. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היהדות מעריכה את תכונת הזריזות ומזהירה מפני הדחיינות. חשוב לדעת, שדחיינות עלולה להיות הפרעה מתמשכת ומתישה ולגרום למוגבלות. דחיינות כרונית עלולה להיות תסמין להפרעה פסיכולוגית או פיזיולוגית. זה נכון שרמה מסוימת של דחיינות היא נורמלית, אך אם היא הופכת לבעיה אסור להתעלם מכך וכאשר היא מסכלת את התפקוד הנורמלי שלכם גשו לקבל עזרה…

מזל עקרב

המהות של השבוע הקרוב מדברת על תום של תקופה, סיומו של פרק ואצל חלקכם, יצאה לדרך חדשה. אצל אלו מכם שנולדו בסוף החודש, ניתן לראות שלאחר תקופה כבדה וחסרת אנרגיות, שחר חדש מפציע והזדמנויות חדשות צצות ועולות. באופן כללי: תהליך שהסתיים, קשר שנגמר, תקופה שחלפה ונכונות לצאת לדרך חדשה כול אלו ילוו אתכם בשבוע זה. כמו כן, הבטחות או תוכניות אשר לא יצאו אל הפועל גורמות לרבים מכם, להרגיש מאוכזבים ופגועים. תחושות אלו ילוו אתכם זמן מה אך עליכם לדעת להתגבר ולהמשיך הלאה. מותר לכם לכאוב, מותר לכם גם לקטר אך הכי חשוב זה לדעת שיש ביכולתכם גם להתגבר, להפיק לקחים, לשנות מחשבות ודעות שיתרמו ויסייעו לכם להתחבר שוב לביטחונכם העצמי. בבית: אינכם נותנים את תשומת הלב הדרושה לסובבים אתכם ואתם בעיקר מתרכזים בעצמכם. הקלפים ממליצים לכם להיפתח ולראות את כל הטוב שקיים בעולמכם. התמקדות בדברים הטובים תגרום להם לגדול ולצמוח כך שתוכלו לשאוב מהם גם עידוד וגם כוח. בעבודה: חוסר יציבות. מהלכים שבוצעו לאחרונה גורמים לחוסר נוחות. אתם רגישים מתמיד ונוטים להיפגע ולקחת ללב גם דברים פעוטים אשר גורמים לכם לחולשה ולחוסר יציבות אנרגטית והדבר עשוי לפגוע ולהחליש את בריאותכם. כספים: בתקופה הקרובה כדאי מאוד להיזהר מבחינה כספית. הקלפים מצבעים על כך שאתם נכנסים לתקופה של הוצאות מרובות. חשיבה כלכלית נבונה תמנע מכם לחצים כספיים עתידיים. זוגיות: קשר שנראה מבטיח, מתחיל לעורר ספקות ותהיות לגבי נכונותו. לנשואים שביניכם מראים הקלפים כי השבוע יהיה עליכם לחבור לאומץ לב ולנהל עם בן הזוג שיחה מעמיקה שתבהיר דברים, תוכניות וכוונות. שיחה כזו שתתנהל בפתיחות ויושר תאפשר לכם להבין היכן אתם עומדים. לאלו מכם שנמצאים בתהליכי פרידה, סיום וניתוק של קשר, מומלץ לשחרר מתוך אמונה שמגיע לכם טוב יותר. טיפ לשבוע טוב יותר: היהדות מעריכה את תכונת הזריזות ומזהירה מפני הדחיינות. חשוב לדעת, שדחיינות עלולה להיות הפרעה מתמשכת ומתישה ולגרום למוגבלות. דחיינות כרונית עלולה להיות תסמין להפרעה פסיכולוגית או פיזיולוגית. זה נכון שרמה מסוימת של דחיינות היא נורמלית, אך אם היא הופכת לבעיה אסור להתעלם מכך וכאשר היא מסכלת את התפקוד הנורמלי שלכם גשו לקבל עזרה… שבוע מבורך, חודש טבת מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: רדיפת כבוד היא סימן לכך שאינך מעריך מספיק את עצמך. אנשים שמרוצים באמת מרמת ההישגים שלהם, אינם זקוקים להכרת החברה על מנת לשכנע את עצמם שהם בעלי ערך. אם אתה מאמין בעצמך, לא אכפת לך מה חושבים האחרים.

מזל קשת

בעת הזו עליכם להתחבר אל תחושת אחריות ולנהוג באופן בוגר וסמכותי. רק התנהגות אחראית וסמכותית, מגובה באמונה וידיעה שאתם הם אלו שמעצבים את עתידכם, תאפשר לכם לחזור לנתיב של צמיחה מתוך בגרות. מילות המפתח של שבוע זה הן: שיתוף פעולה, איזון והרמוניה. הקלפים מצביעים על כך שרבים מבני מזל טלה ניצבים כעת בפני תקופה בה הם נדרשים לקבל על עצמם מחויבויות שונות הן בכל הקשור לתחום האישי ובכל הקשור לתחום המקצועי או הזוגי. איש איש בתחומו. שימוש נבון בשלושת המילים שרשומות למעלה, יאפשר לכם להגיע אל ההחלטות הנכונות, אשר בעזרתם תוכלו להתקדם צעד אחד נוסף בדרך למימושכם העצמי. התעלמות וחוסר שימוש בשלושת המילים הנ”ל, יגרור עיכובים מיותרים. בעבודה: עליכם להקפיד שלא להיגרר לרכילות ולוויכוחים. כספים: לאחרונה הכסף חומק מבין אצבעותיכם. אין זה אומר שאתם מבזבזים סתם, אך גם כשכל שקל שלכם הולך למקום הנכון, תמיד יש עוד מקום לחיסכון. זוגיות: חוסר סיפוק והמון טענות יוצרים זוגיות שיש בה הרבה תסכול וחוסר נחת. כדי לפתור את הבעיות אתם חייבים לפתוח ערוץ תקשורת עם בן הזוג שבו תשימו את הכול על השולחן מתוך כוונה כנה ואמתית להגיע לעמק השווה. מומלץ לנצל את סוף השבוע כדי לעשות זאת. טיפ לשבוע טוב יותר: היהדות מעריכה את תכונת הזריזות ומזהירה מפני הדחיינות. חשוב לדעת, שדחיינות עלולה להיות הפרעה מתמשכת ומתישה ולגרום למוגבלות. דחיינות כרונית עלולה להיות תסמין להפרעה פסיכולוגית או פיזיולוגית. זה נכון שרמה מסוימת של דחיינות היא נורמלית, אך אם היא הופכת לבעיה אסור להתעלם מכך וכאשר היא מסכלת את התפקוד הנורמלי שלכם גשו לקבל עזרה… שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: חוסר ביטחון עצמי נובע מהעובדה שאנחנו חוששים להיות מי שאנחנו באמת. אנו מאמינים לאוסף של מחשבות, רגשות ותחושות לגבי מי שאנחנו ומה אנחנו מסוגלים לעשות ומקבעים את עצמנו לתוך מערכת שלמה של אמונות והתניות שאספנו בדרך. התרגלנו לחשוב על עצמנו שאנו לא יכולים לעמוד מול קהל, שאנחנו לא מסוגלים ליצור אינטימיות או שאנחנו לא טובים מספיק… מחשבות חוזרות ונשנות אלו הן הגורמות לחוסר ביטחון עצמי, וחוסמות אותנו מלהגשים את מלוא הפוטנציאל שלנו.

מזל גדי

שבוע חיובי בפתח. דבר זה מעיד על עלייה רוחנית שעשיתם (ישר כוח.) עזרה שמגיעה מסייעת בפתרון בעיה שמציקה, עסקה כלכלית משתלמת משרה עליכם תקווה לעתיד כלכלי טוב יותר, בשורה משמחת משנה לחיוב את מצבכם.. באופן כללי: היכולת ליצור בכוחות עצמכם רגשות חיוביים, זהו המפתח לשבוע מוצלח. מי שרוצה ליצור אצל עצמו רגשות חיוביים, לשם כך עליו לשפר את צורת ההסתכלות שלו על המציאות. על האדם להביא את עצמו למצב, שבו צורת ההסתכלות שלו על המציאות תהיה כמה שיותר טובה. מצב שבו הוא רואה וחווה את המציאות כדבר טוב. וכאשר האדם רואה את המציאות כדבר טוב, על ידי זה הרגשות של האדם הופכים להיות יותר טובים וחיוביים. אווירה כללית: התחושה שהקרקע מתחת לרגליכם מתייצבת, מאפשרת לכם לפעול בצורה יעילה יותר ותחושת הביטחון העצמי שלכם משתפרת. המוטיב המרכזי השבוע, קשור בעיקר ליציאה לדרך חדשה שמובילה לשינוי חיובי, שקשור בעיקר לענייני הרגש והרוח. בעבודה: זהו שבוע טוב שיאפשר לכם לבצע מהלכים שונים שיקדמו את שמכם הטוב. עבודה חדשה או שינוי משרה נראים באופק ותהליך זה חיובי ביותר בעבורכם. לימודים עולים על הפרק. זוגיות: השבוע יש הזדמנות נהדרת בעבורכם להפגין את הרומנטיות שבה ניחנתם. רומן או קשר זוגי הולך ומתהדק ומחשבות על מיסוד כזה או אחר עולות על הפרק. לרווקים שבניכם: אתם חשים בשלים ליצירת מערכת יחסים רגשית ואוהבת. ואכן, בזמן הקרוב צפויה הכרות מעניינת שעשויה להתפתח באופן חיובי. ולנשואים שביניכם: יהיה שבוע טוב בו תוכלו ליצור מהלכים זוגיים משותפים שיחזקו את יסודות זוגיותכם. חופשה או טיול שיתרחשו בזמן הקרוב ירימו לכם את המורל. כמו כן בשורה משמחת בדרך אליכם. טיפ לשבוע טוב יותר: היהדות מעריכה את תכונת הזריזות ומזהירה מפני הדחיינות. חשוב לדעת, שדחיינות עלולה להיות הפרעה מתמשכת ומתישה ולגרום למוגבלות. דחיינות כרונית עלולה להיות תסמין להפרעה פסיכולוגית או פיזיולוגית. זה נכון שרמה מסוימת של דחיינות היא נורמלית, אך אם היא הופכת לבעיה אסור להתעלם מכך וכאשר היא מסכלת את התפקוד הנורמלי שלכם גשו לקבל עזרה… יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: דברים שרואים מכאן לא רואים משם!! לעיתים אנו שקועים עמוק בצרותינו כך שאיננו מסוגלים לראות את התמונה הנכונה. היפתחות להכוונה ולסיוע מהסביבה יסיעו בידכם לראות את התמונה גם מזווית אחרת שעד עתה נעלמה מעינכם בעקבות מעורבות רגשית כזו או אחרת.

מזל דלי

זהו שבוע שכלתני. היכולת לשתף פעולה עם הסובבים אתכם חשובה מאוד בשבוע זה. צורך לחדש מתוך מחשבה על עתיד טוב יותר גורם לרבים מכם למחשבות רבות שקשורות גם לעתידכם המקצועי וגם על הדרך שבה עליכם לנהוג בתקופה שכזו. באופן כללי: זהו שבוע חיובי מלא במחשבות ובתוכניות לגבי העתיד הקרוב. בבית: חוסר יכולת לאזן בין הרגש לבין ההגיון עשוי להוביל למצבים של חיכוך וחוסר הסכמה. במקרים שכאלה, מומלץ בחום לנסות ולפעול דווקא במתינות ולא באגרסיביות. זכרו! שמקורו של האושר, הוא בהרמוניה הפנימית שבין הראש והרגש. עבודה: צופה הקלף השבועי על שבוע גדוש שיצריך מכם חשיבה בוגרת, נטילת אחריות והגדלת ראש. זוגיות: עליכם למצוא את הדרך לתת לזוגיות שלכם מענה שיעניק תחושת ביטחון הלחץ שקיים מסביב אינו תורם לכך לכן בשבוע זה יש לגלות אחריות זוגית ובגרות זוגית גם אם הדבר דורש מכם להיות הצד שמוותר. נטייה לעולם הרוח מזמנת לרבים מכם מפגשים עם תכנים ונושאים שקשורים באמונה, דת וכוחמת חיים. אצל חלקכם ניתן לראות שנושאים שקשורים במפגש עם מוסדות ממשל ומשפט כמו למשל: ביטוח לאומי, מס הכנסה או בתי משפט וכדומה עולים על הפרק. טיפ לשבוע טוב יותר: היהדות מעריכה את תכונת הזריזות ומזהירה מפני הדחיינות. חשוב לדעת, שדחיינות עלולה להיות הפרעה מתמשכת ומתישה ולגרום למוגבלות. דחיינות כרונית עלולה להיות תסמין להפרעה פסיכולוגית או פיזיולוגית. זה נכון שרמה מסוימת של דחיינות היא נורמלית, אך אם היא הופכת לבעיה אסור להתעלם מכך וכאשר היא מסכלת את התפקוד הנורמלי שלכם גשו לקבל עזרה… שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הידיעה שיש לכם את הכוח לעשות ולשנות, מעוררת את הכוח. וכשהכוח מתעורר, הוא מתחיל לפעום בתוככם ומבקש להיהפך לפעולה. הגורם האחראי להפיכת כוח לפעולה הוא החלטה. ברגע שאתם מחליטים באופן חד משמעי – הכח הפוטנציאלי שבכם אותו העניק לכם בורא עולם, הופך לממשי ומכאן הדברים מתחילים לזוז.

מזל דגים

השבוע מומלץ לא לקחת על עצמכם סיכונים מיותרים. פרויקט שקורס, תוכנית שמשתבשת או התמטתות של מערכת יחסים יוצרים בלבול ומפח נפש. באופן כללי: שינויים בחייכם שכרגע אתם לא מסוגלים לעשות ביוזמתכם האישית, נכפים עליכם מבחוץ והדבר יאלץ אתכם להשתנות ולהסתגל למצבים חדשים. מצבים אלו יכולים להראות בהתחלה כאסון וצרה צרורה אך לאחר זמן מה תוכלו להבין כי הדברים שקרו הסירו מעליכם גורמים שונים שהגבילו ועיכבו את צמיחתכם ולמעשה הדברים קרו לטובה. אין זה משנה באם מדובר בשינויים הקשורים לעבודה, מיצוי עצמי או שינויים הקשורים למצב הזוגי, יהיה עליכם להקפיד ולמצוא בשינויים אלו את התרומה החיובית לצמיחתכם האישית והרוחנית. בעבודה: תחושת הביטחון שמקום העבודה מעניק פוחתת. אינכם במיטבכם וניתן לומר שאתם חשים שחוקים ועייפים ושפת הגוף שלכם משדרת את תחושותיכם לכל עבר. הדבר גורם לכך שיש מי שמדבר עליכם מאחורי גבכם ומנצל את חולשתכם הזמנית כדי להמעיט מערככם. היו חכמים והבליגו, כך לא תיפלו למלכודות שמציבים לכם. זוגיות: אתם חשים שהזוגיות בה אתם מצויים אינה מספקת לכם את כל מה שאתם זקוקים לו ותהליך זה מעורר אצלכם ספקות והיסוסים לגבי אמיתות הקשר. שיחה אמיתית וכנה עם בן הזוג על כל אשר מעיק על ליבכם תאפשר לכם ליישר את ההדורים ובשם ה’ תעשו ותצליחו. בריאות: השבוע יש להיזהר מנפילות. עייפות וחולשה יאפיינו את השבוע הקרוב. השתדלו לנוח, ארגנו לעצמכם יום חופש, עשו הילינג והשתדלו להימנע מלחצים מיותרים. טיפ לשבוע טוב יותר: היהדות מעריכה את תכונת הזריזות ומזהירה מפני הדחיינות. חשוב לדעת, שדחיינות עלולה להיות הפרעה מתמשכת ומתישה ולגרום למוגבלות. דחיינות כרונית עלולה להיות תסמין להפרעה פסיכולוגית או פיזיולוגית. זה נכון שרמה מסוימת של דחיינות היא נורמלית, אך אם היא הופכת לבעיה אסור להתעלם מכך וכאשר היא מסכלת את התפקוד הנורמלי שלכם גשו לקבל עזרה… שבוע מבורך, חודש מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אם אתם באמת רוצים לרכוש חוכמה, לא תוכלו לחכות עד שתפגשו בה באופן מקרי. עליכם לצאת ולחפש אותה באופן מעשי. יותר חוכמה משמעותה יותר חיים, יותר הנאה ויותר משמעות. החוכמה היא הערך הנעלה ביותר, כפי שאמר שלמה המלך: “אם תחפשנה ככסף וכמטמונים תבקשנה, אז תבין”. . . .

ברוך אתה ה’… אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה”.

יְבָרֶכְם ה’ וְיִשְׁמֶרְכם.
יָאֵר ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ.
יִשָּׂא ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם.
וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.
שאו ברכה ואלוהים אתכם!!
בענווה, בשלווה וברוח טובה
עוזי הכוהן
052-3646914

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן