עוזי הכוהן קולע בול | התחזית האסטרולוגית השבועית

איך אתם מחכים לזה!!! תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 09/06/23 ועד – 15/06/23

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 09/06/23 ועד – 15/06/23.

טלה:

המהות של השבוע מדברת על ישיבה על הגדר רגל פה רגל שם. זהו שבוע של המתנה וציפייה. באופן כללי: נושא או עשייה בה אתם עסוקים מצריך מכם לקבל החלטות אשר אמורות לאפשר לכם לפתור דילמה כזו או אחרת. הקלפים מצביעים על כך שאתם מתקשים להחליט והלבטים בהם אתם נתונים אינם נותנים לכם מנוח. הרשו לעצמכם ליטול פסק זמן קצר על מנת לסדר את הראש ולחשוב מהו הדבר הנכון ביותר בעבורכם לעשות. עליכם לדעת ולהבין כי רק סיעור מוחות מוביל לקבלת החלטה.

החלטה כזו, תהה אשר תהה, היא המפתח לירידה מהגדר ולהתקדמות אשר יש בכוחה לסייע בידכם לגבש דעה, כיוון ודרך עשייה שתוביל להתבהרות המצב. בעבודה: רבים מכם מתלבטים לגבי נושא כזה או אחר שאמור להשפיע על האופן בו תראה הקריירה שלכם בשנים הבאות. פנייה לייעוץ והכוונה תאפשר לכם לקבל תשובות לשאלות שמציקות לכם. זוגיות: מוטיב ההתלבטות שמאפיין את השבוע לא פוסח גם על הפן הזוגי ורבים מבני מזל טלה מתקשים לקבל החלטות שאמורות לעצב את הזוגיות שלהם בשנים הבאות. חשוב שתדעו שהתעלמות מכוונת והטמנת הראש בחול לא יתנו מענה ואף יחמירו את המצב. מומלץ בחום להיעזר בחוכמתם של אחרים בריאות: תחושת עייפות גורמת לחולשה קלה. קחו לעצמכם יום חופש, בואו ועשו הילינג, נוחו מעט – אין מקום לדאגה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שנופלות עלינו צרות, נוכל לבחור האם להתמרמר ולהפוך את עצמינו לקרבן, או האם לראות את הטוב שבדבר, להאמין שגם זה לטובה, ללמוד את השיעור ולהמשיך הלאה. על פי היהדות, צורת הראיה שלנו, תעצב את התחושות שלנו, שישפיעו על החשיבה והמעשים שלנו ולבסוף יימשכו לחיינו את מה שאנו מאמינים בו.

שור:

בשבוע זה אתם מתקשים להתחבר לשמחת חיים אמיתית ולרבים מכם אין הרבה מוטיבציה וחשק. המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן של הגינות, אמינות ויושרה. התחושה שמישהו אינו נוהג כלפיכם ביושר והגינות אינה מרפה ומערערת את שיווי משקלכם רגשי. לצערי הקלפים מצביעים על כך שאינכם טועים ויש אנשים או גורמים כאלה ואחרים שאינם פועלים כלפיכם ביושר והדבר עשוי לפגוע בכם הן מבחינה רגשית והן מבחינה עסקית. בעבודה: הבטחות שהובטחו לכם עשויות להתמסמס לכן הקפידו להעלות על הכתב כל הבטחה או הסכם שניתנו לכם, הדבר יחסוך מכם עימותים מיותרים. אי לכך והתאם לזאת מומלץ השבוע:

1. להימנע מתמימות ונאיביות שעשויים לאכזב.

2. לא לקבל החלטות הרות גורל ולהימנע מלחתום על חוזים מבלי לבדוק טוב טוב על מה אתם חותמים ולאן הדברים מובילים. כמו כן, נושא או עשייה בה אתם עוסקים אינם באים ממקום של שלמות. רבים מכם אינם שלמים עם ההחלטות והמעשים אותם עשיתם וקיבלתם על עצמכם לאחרונה.

במילים אחרות, אתם פשוט מרמים את עצמכם וחוסר יושר זה עשוי להיות בעוכרכם בעתיד. זוגיות: חשוב לכם מאוד שכלפי חוץ כולם יחשבו שהכול בסדר אך למעשה בתוך תוככם אתם יודעים שהמצב הקיים כרגע אינו טוב ושעליכם לעשות דבר מה על מנת שדברים ישובו למסלולם התקין. שיחה פתוחה עם בן הזוג על כל מה שמעיק וטעון שיפור עשויה להיות הצעד הראשון לליבון בעיותיכם. טיול או חופשה עלולים להשתבש לכן גלו עירנות והימנעו מתמימות יתר. התיקון השבועי: להיזהר במילים שיוצאות מפיכם. מילים פוגעות יכולות להרוס חיים, מילים טובות יכולות לפייס, לחבר ולרפא. זכרו! מוות וחיים ביד לשון, לכן דברו יפה ובנועם. הציטוט השבועי: “לא נכשלתי, הצלחתי למצוא 10,000 דרכים איך זה לא עובד” – תומס אלווה אדיסון. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

בהכוונה רוחנית: הפוסל במומו פוסל. לכן בדקו האם מה שמפריע לכם מצוי גם בכם. זכרו! נאה דורש נאה מקיים.

תאומים:

בשבוע זה היכולת שלכם להתחבר אל חשיבה חיובית ואופטימית חשובה מאוד. כדי לעשות זאת על הצד הטוב ביותר ממליץ לכם הקלף השבועי לקבל באהבה את גורלכם וזאת על מנת שתוכלו לחוות את השיעורים שעליכם לעבור כדי להתפתח מבחינה רוחנית ולצמוח מבחינה אישית. באופן אישי: דילמות פנימיות שקשורות גם בעתידכם המקצועי וגם בעתידכם האישי והזוגי טורדות בשבוע זה את מנוחת הנפש שלכם. תהליך זה מעיד כי אתם נמצאים על פרשת דרכים שמצריכה מכם לקבל החלטות חשובות. כדי להסיר את הספקות ולהפיג את הבלבול, מומלץ לכם בחום לבוא לייעוץ והכוונה שיאפשרו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר בעבורכם. בבית: יש להרבות בסבלנות. חוסר סדר פיזי (בלגן ממשי בבית) עשוי להוביל לחוסר סדר רגשי מומלץ למצוא את הדרך לשלב בין בלגן בבית שניתן להכיל עקב צו השעה, לבין סתם חוסר סדר שניתן תוך זמן קצר לטפל בו ובכך להנעים את האווירה בבית.

התעוררות רוחנית: רבים מבני מזל תאומים חווים התעוררות רוחנית שיש בכוחה להוביל לשינוי חיובי בחייהם. עכשיו זהו זמן טוב למצוא כיצד אתם מאתגרים את הנשמה שלכם בעזרת לימודים והעשרה רוחנית כזו או אחרת. בעבודה: לחץ בעבודה עשוי לגרום לבלבול לכן בשבוע זה הקפידו לא להיחפז ובידקו היטב כול פעולה שבחרתם להוציא אל הפועל. זוגיות: סבלנות, סבלנות, ועוד סבלנות. רק כך תוכלו להתמודד בהצלחה עם הלחץ שקיים בתוך התא הזוגי. חשוב לזכור שבעת הזו של חוסר ודאות כללית וכלכלית, יש ליצר עוגן זוגי שמושתת על שיתוף ולקיחת אחריות. אצל חלקכם עולה דאגה לאנשים שנמצאים מעבר לים דאגה זו מעיבה על מצב הרוח. קריאת המזמור “אנא בכוח” לשלום יקירכם שנמצאים בחו”ל יש בכוחה לשלוח להם סיוע אנרגטי. טיפ לשבוע טוב יותר: הכינו רשימת מטרות לטווח קצר (חודש/שנה/שלוש שנים), מה הייתם רוצים להשיג, מה חשוב לכם (לא פנטזיות, מטרות הגיוניות), לאחר מכן כתבו לצד כל מטרה כיצד תוכלו לממש אותה, מה השלבים בדרך וצאו לדרך צעד אחד בכל פעם. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שנו את צורת ההסתכלות שלכם בדברים, והדברים שבהם אתם מסתכלים ישתנו.

סרטן:

השבוע של מזל סרטן מורכב ולא פשוט. קושי בניהול מחשבות עשוי לגרור אתכם למקומות נמוכים.

סרטנים של חודש יוני: משהו עובר עליכם ויש לכם נטייה להתקדר ולהחמיץ פרצוף. כמו כן אתם רגישים ופגיעים מתמיד ונוטים בשבוע זה להיעלב במהירות. ואכן, חברים ובני משפחה עלולים להרגיז ולגרום לאכזבה על כן מומלץ לא לפתח ציפיות גבוהות בכל הנוגע אליהם.סרטנים של חודש יולי: תקופה לא קלה מסתיימת ושחר חדש של אפשרויות הולך להפציע ולהכניס לחייכם קצת אור. זהו סופה של תקופה לא קלה ותחילתה של תקופה חדשה שב”ה תוביל לפיצוי בגין דחייה כישלון דשדוש שחווינו עד עתה. עבודה: תחושת הביטחון הכלכלי בירידה. חשש על רקע כספי, פחד עוני ודאגה מהעתיד לבוא. פיטורים או הפסקת עבודה יוצרים מתח ואכזבה מהמערכת ומחברים ומציפיות שלא מתממשות. זוגיות: בן הזוג גורם לאכזבה והדבר פוגם בחשק שלכם. לאחרונה אתם נוהגים בהססנות מה בכל הקשור לתחום הזוגי ואתם מוצאים קושי מסוים לזרום בחופשיות ובחשק שאפיינו אתכם מאז ומתמיד. אלו מכם שישכילו להתמודד עם התופעה יגלו ש”עם האוכל, בא התיאבון” ומהלכים שנראו מעיקים, גורמים לכם למעשה רק לדברים טובים… כמו כן רומן או קשר שמתנהל על בסיס יצרי בלבד, עשוי להסב אכזבה. זוגיות: חולשה, אכזבה וחוסר אמון, יוצרים משבר שמציב את הזוגיות שלכם בסכנה. טיפול לא נאות וחוסר אכפתיות, יכולים להביא לסיומם של קשרים ושותפויות. מומלץ וכדאי מאוד להיעזר בגורם חיצוני כגון: יועץ ואיש מקצוע שיאפשרו לכם לקדם דברים לעבר הפתרון הרצוי. בריאות: עייפות נפשית וחולשה בריאותית השתדלו לנוח מעט, האזינו למוזיקה מרגיעה, הדבר יתרום לשיפור הרגשתכם. כמו כן מומלץ לגשת ולעשות בדיקות כלליות בהתאם לגילכם. איזור רגיש בגוף: הגב ועמוד השדרה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הפוטנציאל שלכם להצלחה גדל ביחס ישר לכמות התשוקה שיש לכם להצליח. מחסור בתשוקה הינו הסיבה השכיחה ביותר לכניעה. אם מטרתכם אינה משהו שבוער עמוק בתוככם, אתם עשויים להישבר עם בוא המכשול הראשון

אריה:

שיפור בתחושה האישית ובביטחון האישי. שבוע טוב בפתח. התחברות לחשיבה חיובית היא המפתח לשינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. השבוע יש לאריות אפשרות נפלאה לעשות, לקדם, להגשים ולהשיג את כל אשר תרצו. הקלפים מצביעים על כך שכעת אתם מחוברים לאמונה בעצמכם וביכולות שלכם לעשות ולבחור בטוב ביותר למען עצמכם. כל שעליכם לעשות הוא להתחבר לכוח הרצון ולאמונה בצדקת דרככם, ובעזרת השם עשו והצליחו!. בעבודה: פרוייקט חדש או עשייה חדשה בה אתם עוסקים יכול לעלות יפה ולהצליח, כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בכלים שרכשתם עד כה כגון סבלנות, אמונה, נחישות ועוד.

ההבנה כי כלים אלו מצויים בהישג ידכם תאפשר לכם להתמודד בהצלחה מול תחושת החשש והפחד אשר עשויים למנוע או לעכב את התקדמותכם. לאלו מכם שמחפשים עבודה: אל תיפול רוחכם! גם כאן- התחברות לאמונה בעצמכם וביכולותיכם היא המפתח לחזרה מהירה למעגל העבודה. זוגיות: אתם נדרשים להעניק קצת יותר תשומת לב לבן הזוג אשר לאחרונה קצת הוזנח. אלו מכם שיבחרו למצב את המערכת הזוגית שלהם בראש סדר העדיפויות יגלו כי למרות חילוקי הדעות שקימים, עדיין ניתן למצוא מכנה משותף עם בן הזוג שנמצא לצידם. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק ואפילו חו”ל נלקח בחשבון. בריאות: צורך בשינוי של אורח החיים מטעמי בריאות הופך להכרח. שבוע טוב, ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הקבלה מדברת על כך שהאדם איננו טיפוס חד מימדי. כל אחד מאיתנו מורכב מתמהיל אחר של מידות בסיסיות עם מינונים שונים של תכונות אב ותכונות משנה.

בתולה:

שבוע חיובי בפתח. שיפור בערך העצמי ועליה בדימוי העצמי. תחושת ביטחון שחוזרת מאפשרת לכם לפעול ממקום שלם יותר. הישג שנזקף לזכותכם מחזק בלבכם את התחושה שחזרתם לעצמכם. זהו שבוע טוב לגשת למבחנים, ראיונות עבודה, מבחני הכשרה וכדומה.

בעבודה: אתם אסרטיביים ומשדרים אמינות ויש מי שסומך עליכם. יש לנצל את הרוח הגבית על מנת לבסס את מעמדכם המקצועי. הרשמה ללימודים או להעשרה כזו או אחרת חיובית מאוד בעבורכם. לכול מי מכם שהחלו בעסוק חדש צפויה הצלחה תוך זמן קצר. היזהרו שלא לקלקל איך? על ידי זה שתדבקו באמונתכם בכול עת. למחפשי העבודה: זהו שבוע טוב לראיונות עבודה להגשת קורות חיים, חזרה למעגל העבודה קרובה מתמיד. רומנטיקה וזוגיות: אנרגיות חיוביות מאפשרות לכם בשבוע זה לטפל בקשר שלכם. לרבים מבני מזל בתולה יש את התחושה שבן הזוג אינו עושה מספיק על מנת לשמר ולטפח את הזוגיות והוא למעשה סומך עליהם בכל הקשור לנקיטת יוזמה וליצירת אווירה אינטימית שתוביל לזוגיות בונה. בשבוע זה, מומלץ לכם בחום לשוחח עם בן הזוג וללבן סוגיה זו. שיחות שיעשו ברגישות ותבונה יובילו ב”ה לתוצאות חיוביות. לרווקים: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להציג את עצמכם באור הנכון. שימוש מושכל באסרטיביות ובביטחון עצמי, יקדם את מטרותיכם. שבוע מצוין לעסוק במכירה, בקנייה ובמסחר. רכישה של כלי תחבורה או טיפול בכלי תחבורה מעסקים אתכם. שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כדי להגשים את מטרתכם, עליכם לערוך בנפשכם חיפוש פנימי עמוק ויסודי ולברר מי אתם ולאן אתם הולכים. אם אין בידכם את התשובה לשאלות הללו לא תוכלו להגשים את מטרתכם.

מאזניים:

שינוי ומעבר – “משנה מקום משנה מזל” לאחרונה הגעתם למסקנות, תובנות, הארות ולהחלטות אשר אמורות להכניס שינויים חיוביים לחייכם. אך למרות זאת רבים מבני המזל מתקשים בתהליך היישום. עליכם לדעת ולהבין כי אין זה מספיק לדעת מה נכון לעשות, אלא צריך גם לדעת איך לעשות.

אם אינכם מצליחים לגבש דרכי פעולה בכוחות עצמכם, הרשו לעצמכם לפנות לעזרה ולסיוע ממקור חיצוני אשר יש ביכולתו להאיר את דרככם. באופן כללי תקופה לא קלה מסתיימת וזמנים קלים יותר בדרך אליכם. (זה כמו מעבר ממים סוערים למים שקטים יותר.) כל שעליכם לעשות הוא להתחבר שוב ומחדש לאמונה בעצמכם וביכולותיכם ובעזרת השם הכול יהיה בסדר. בעבודה: דרישה להתחייבות מצדכם לגבי תהליך או פרויקט כזה או אחר שמתרחש במקום עבודתכם, גורם לכם לחששות ולבטים שמא לא תצליחו במשימתכם. הקלפים מצביעים על כך שאין מקום לחשש ובמידה ותתחברו לאמונה בעצמכם ובבורא עולם, תוכלו לעמוד בהצלחה בכל משימה שאותה תתבקשו לבצע. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ממליצים הקלפים קודם כל להירגע! ולאחר מכן, להתמקד בחיפוש אחר עבודה בצורה מסודרת.

זוגיות: לאחרונה אתם מוצאים את עצמכם מתמקדים בדברים השליליים המצויים בזוגיות שלכם והדבר גורם לכך שאתם מאוכזבים מציפיות שלא התממשו. הקלפים מצביעים על כך ששיחה עניינית עם בן הזוג והתאמת ציפיות משותפת, תאפשר לכם להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם. חשוב לדבר בטון רגוע, להביע אי הסכמה בצורה מכובדת, לדבר בצורה שקולה ולוותר על הצורך בלהיות צודק. מעבר דירה, שיפוץ או עיצוב ושינוי של מקום המגורים נראים באופק. התהליך חיובי. ליוצאים לחופשה בשייט למרות אי עיכובים קטנים, צפויה חופשה נעימה שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בזמן ההתמודדות עם משבר כלשהו הזכירו לעצמכם: הבור הזה, המכשול הזה, הקושי הזה תבחרו לכם אחד נמצא כאן על מנת שאני אצא ממנו – חזק יותר בהחלטותיי וגבוה יותר בדרך לצמיחה!

עקרב:

הקלף השבועי ממליץ לכם להתחבר אל תודעת שפע ואל תודעה של ביטחון עצמי ואמונה. כדי ליצר תודעה שכזו, יהיה עליכם להיות בתהליך של עשייה ויצירה כמו למשל: עשו דברים שגורמים לכם להרגשה טובה בתוך המסגרת הקיימת. צרו תוכן חיוני לשגרת יומכם כגון: קריאה, בישול, למידה והתפתחות רוחנית. גם התנדבות כזו או אחרת למען האחר תיצוק ותיצר תוכן משמעותי בעבורכם.

נושאים שקשורים בבריאות הגוף, תזונה נכונה ואימוץ של סדר יום בריא מעסקים אתכם. גם נושא הטיפוח האישי והאסתטיקה הגופנית כמו למשל צביעת שער, תספורת מניקור וכדומה, אינו נפקד ממחשבותיכם. באופן כללי: זהו שבוע טוב. נושאים שקשורים בהריון, הפרייה, לידה דורשים את תשומת לבכם. אצל חלקכם יש להיזהר מהריון לא רצוי. עבודה: שבוע עמוס וגדוש שידרוש מכם הפגנת מקצועיות ויכולת מנהיגות. אצל חלקכם קיימת דאגה ולא מעט חשש עקב המצב הכלכלי אולם דווקא בעת הזו צצים הזדמניות ליצירת רווחים כספיים עתידיים במידה ותשכילו למנף את ההזדמנויות הללו לידי תכלית ועשייה תוכלו ב”ה להפיק רווחים נאים. זוגיות: זהו שבוע טוב לתת לזוגיות שלכם את היחס הדרוש ליצירת אווירה אינטימית שיש בכוחה לחבר ולאחד. מומלץ להתעלות מעל רגשות כעס ולמצוא את הדרך לקבל טעויות בקלות. טיפ לשבוע טוב יותר: הקדישו זמן כדי ללמוד “כיצד ניתן על פי היהדות לעורר את כוח הרצון?” (חפשו בגוגל כוח הרצון) שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היהדות מלמדת שהבסיס להכרה היהודית שלנו חייב להיות ידע ולא אמונה. הציווי הראשוני הוא “אנוכי ה’ אלוקיך…” (שמות כ, ב) ופרשו חז”ל: “תדעו ותאמינו שיש לעולם אלוהים.” הדיבר הראשון הוא לדעת ורק אחר כך גם להאמין.

קשת:

שבוע חיובי בפתח. הדגש השבוע יושם בעיקר בנושאים שקשורים בכסף על היבטיו השונים. בחינה מחודשת של היכולות הכספיות שלכם תאפשר לכם לתכנן את צעדיכם הכלכלים ביתר תבונה. בבית: בתוך ליבכם אתם מרגישים ויודעים שהמסגרת הביתית והמשפחתית שלכם סדוקה ורעועה, כך שהיא אינה נותנת מענה הולם לצרכים שלכם.

תהליך זה נובע מעיקרו מעצם העובדה שרבים מכם נוטים לקחת את התא המשפחתי שבניתם כמובן מאיילו ואינכם משקיעים את הזמן והמשאבים הדרושים כדי לבסס, לטפח ולחזק את יסודות הבית והמשפחה. כולנו צריכים להיות רגישים וקשובים לצרכים של בני ביתנו, ולזכור שהם אינם זהים לשלנו.

רק מתוך כבוד בוגר, דרך הבנה ומודעות להבדלים שבינינו, ודרך השאיפה לצמוח מתוכם, תוכלו לבנות בית הרמוני שירתום את הכוח האדיר של גבר, אישה וילדים, השונים זה מזה ופועלים בשיתוף יחד. בעבודה: זהו שבוע טוב שיאפשר לכם לבסס את מעמדכם המקצועי. חילוקי דעות עם עמיתים לעבודה חייבים להתברר באופן בוגר ואחראי. לאלו מכם שמחפשים עבודה מראים הקלפים על הזדמנות טובה לחזור למעגל העשייה. זוגיות: חילוקי דעות גורמים לריחוק פיזי ונפשי כאחד. על מנת שתוכלו לבנות מערכת יחסים מאוחדת באמת, אתם צריכים לנסות להכניס את עצמכם לנעליו של בן/בת הזוג. נסו להבין איך נראה העולם מנקודת המבט שלו/שלה? רק לאחר שתעשו זאת תוכלו להבין מה קורה ולגבש דעה ממקום הגון.

לרווקים: מחשבות על הקמת משפחה. טיפ לשבוע טוב יותר: היהדות מלמדת שאיכות חיינו נמדדת על פי הבחירות שלנו.. בחירות נכונות מעניקות לנו את היכולת לשנות את הגורל ולעצב את העתיד ואילו בחירות לא נכונות מובילות תמיד לתסכול, צער וחיסרון. הדרך לבחירה נכונה איננה סוד. כל שעליכם לעשות הוא לנצל את כוחו של המצפון. לפני שאתם מקבלים החלטה, פרגנו לעצמכם דקה למחשבה ושאלו את עצמכם: איך אני ארגיש לאחר המעשה? האם התוצאה של מעשי תהיה תחושה של הנאה או תחושת חוסר נוחות? בדיקה כזאת תסייע לכם להתמקד במושגים של “נכון” מול “לא נכון . ורק לאחר שהראש יודע והלב מבין קבלו את החלטותיכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כוחו של החיוך: אפילו חיוך אל הזולת מוביל לתחושת קשר רבה יותר. כפי שאמרו חז”ל בפרקי אבות “טוב המלבין שיניים [בחיוך] לחברו… מִמַשקהו חלב

גדי:

השגים רבים שצברתם בתחום העבודה יכולים לבוא לידי ביטוי כעת. חשדנות, מתח וחוסר שקט נפשי יוצרים שבוע מתוח ורבים מבני מזל גדי צרכים לגלות בשבוע זה ערנות ודריכות לכול הנעשה סביבם. הקלף השבועי מלמד שבשבוע זה אתם חשים מאויימים ושאתם צריכים לעמוד על המשמר לבל תאבדו הישג כזה או אחר שכבר נזקף לזכותכם.

כמו כן, השבוע מומלץ להיעזר בחוכמתם של אחרים כדי לפתור ולקדם תהליך תקוע. בעבודה: המון כאב ראש ומתיחות רבה מאפיינים את השבוע הקרוב. החלטות שצריכות להתקבל יוצרות מתיחות, כדאי מאוד לנצל את הזמן לקבלת החלטות ולשיפור עמדות. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ממליצים הקלפים להתגמש ברצונותיהם ממקום של הבנה ולא של טרוניה.

השינוי בגישה יאפשר לכם לחזור למעגל העשייה ממקום נקי וגאה. זוגיות: עניינים אחרים, בעיקר מעולם החומר, מוציאים לכם את החשק מהזוגיות ורבים מכם אינם מוצאים בליבם את החשק להשקיע בזוגיותם. אסור שזה יקרה! דווקא עכשיו, כשהזמנים לא ברורים וחוסר יציבות נישא באוויר, יש חשיבות לכוח ולתחושת הביחד שהתא המשפחתי יכול לספק ולכן אל תתעצלו לתת לזוגיות שלכם את מה שהיא צריכה לקבל. במידה ואינכם יכולים לעשות זאת לבד, פנו בבקשה לעזרתו של איש מקצוע שיעזור וידריך כיצד עליכם לעשות זאת. טיפ לשבוע טוב יותר: אל תזלזלו במה שהשגתם עד כה והביעו תודה, אל תשטו באהבה ואל תמעיטו מערך עצמכם!! שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היכולת לפתח את כוח האמונה, יאפשר לכם בשבוע זה להתחבר אל תחושת חוסר המוגבלות שאתם מחפשים. חפשו בגוגל “כוח האמונה” ובאו למלא את התודעה הרוחנית שקיימת בכם.

דלי:

השבוע עליכם להתחבר אל האינטואיציה שלכם שאמורה לספק לכם הכוונה והגנה. התעלמות מהאינטואיציה שלכם יכולה להוביל אתכם למצבים ומקומות שבאמת אין לכם חשק להיות שם. הקלף השבועי שלכם מלמד, שהנשמה שלכם רוצה מאוד מעט שלווה ושקט פנימי.

העולם החומרי שעוטף אתכם גורם לכם לשחיקה והמרוץ המטורף שאתם מנהלים עד עתה אחרי עבודה טובה, זוגיות נכספת או כסף לא ממש מביא לתחושת הסיפוק אותה אתם מחפשים. ניתן לומר שעד עתה יגעתם אך לא מצאתם. הקלפים מצביעים על כך שעליכם להכניס ולשלב מעט רוחניות בחייכם. הרשמה לסדנאות או ללימודים בעלי אופי רוחני כגון: מודעות עצמית, הילינג, טארוט, יוגה, רפואה משלימה או כל תחום רוחני אחר, יעצים ויחזק את הפן הרוחני הקיים בכם וייתן לכם את הכוח לשנות את חייכם לטובה. עליכם לזכור שהמפתח לחיים טובים ומלאי סיפוק, נמצא בידכם. כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בו בתבונה. בעבודה: רבים מכם חשים שהגיע הזמן לזוז הלאה ולקדם את עצמכם הן בתוך הארגון בו אתם עובדים והן מחוצה לו, ואכן, זהו זמן טוב לשינוי, מעבר, התחלה חדשה, גיוון והתמקצעות אשר יוסיפו עניין לחיי הקריירה שלכם.

זוגיות: שחיקה וחוסר מוטיבציה זוגית מערערים את שיווי משקלכם הזוגי. טיול או חופשה יעשו לכם נפלאות ותחושת השחרור תשפר את הרגשתכם ותתרום רבות למילוי המצברים. לרווקים שביניכם זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת, שמתרחשת במקום לא צפוי כמו למשל: בבית כנסת, בתור לרכבת או בסופר או בקופת חולים. גלו ונסו לזהות את השותף העתידי שלכם. ושוב שימוש נבון באינטואיציה שלכם יסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות. חופשה או טיול נראים באופק. הציטוט השבועי: “קחו רעיון אחד. הפכו את הרעיון הזה לחיים שלכם. חשבו עליו, חלמו עליו, תחיו על הרעיון הזה. תנו למוח, לשרירים, לעצבים, ולכל חלק מהגוף שלכם להיות מלא ברעיון הזה, ופשוט תניחו לכל שאר הרעיונות. זאת הדרך להצלחה”. סוואמי ויווקאנאנדה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לחיות משמעותו לצמוח. אם אינך מבצע החלטות, אתה לא מתקדם. לכן זכרו ! לקבל החלטות זה חשוב אך לבצע אותן זה חשוב יותר.ועל זה אמרו חז”ל אמור מעט ועשה הרבה.

דגים:

רבים מכם הגיעו לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייהם. וכעת אתם שוקלים את המשך דרככם וניצבים בפתחו של שלב חדש שמלווה בחששות מהעתיד לבוא ומה הלא ידוע. הקלף השבועי מלמד: שבמידה ותשתמשו ותיישמו את התובנות, המסקנות וההארות אותם רכשתם בעמל רב עם השנים שחלפו, אין לכם כול סיבה לדאגה. דילמה שמתקיימת בלבכם מציבה אתכם בפרשת דרכים בין מה שאתם רואים לבין מה שאתם מאמינים ויודעים. הקלפים מצביעים על כך שאתם נמצאים בשלב שבו עליכם לבחון את המשך דרככם. פרויקט או התחייבות שלקחתם על עצמכם לפני מספר חודשים ושבשעתו נראה לכם כדבר חיובי ונכון, נראה היום, ברוח הזמן שחלף כמיותר וסתמי ורבים מכם חשים כי בסופו של דבר היה כדי להם לבחור אחרת אך כעת מאוחר לסגת וכול שינוי צריך להיעשות בתבונה רבה!!

ולכן, זה הזמן לעצור לרגע כדי לבדוק את כל האפשרויות שלכם להמשך הדרך. זה הזמן לשאול את עצמכם לאן אתם באמת רוצים להגיע ולתכנן מחדש את העתיד בהתאם למקומכם כיום. בעבודה: יש ריח של שינויים באוויר וגם אם זה מלחיץ, כרגע הדברים נראים די חיוביים בעבורכם . אך כדי לדעת שיש לכם עוד עבודה רבה ויש מי שמצפה מכם לתוצאות. זוגיות: אפרוריות וחוסר חדוות עשייה מאפיינת השבוע את זוגיותכם. דבר זה נובע מעצם העובדה שאינכם נוקטים יוזמה כלשהי. התוצאה מאי נקיטת יוזמה היא דריכה במקום ותסכול. לכן קבלו החלטה להחליט! כל החלטה תהיה טובה יותר מאי קבלת החלטה כלל. מבחינה רוחנית ניתן לומר שנשמתכם נמצאת בתחנת מעבר בזוגיות, בין פרק אחד בחייה לפרק אחר וחדש, שאיכותו תלויה אך ורק באופן בו תבחרו ליישם את התובנות, המסקנות וההארות אותם רכשתם בעמל רב עם השנים שעברו עליכם בזוגיות שלכם. לרווקים: התלבטות האם ללכת או להישאר?

האם תקווה חדשה עולה באופק ויש לכם הזדמנות טובה לקדם מהלכים שיש בכוחם ליצור זוגיות ושיתוף. מעבר דירה, שיפוץ או עיסוקים שקשורים לבית ותחזוקתו עולים על הפרק. טיול או חופשה עם זיקה לחו”ל נראים באופק והדבר יתאפשר ב”ה בעתיד הקרוב. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: על פי היהדות, התורה היא “תוכנית הבריאה”. אם רק תשאלו את השאלות הנכונות, ותחזיקו בידיכם את מערכת הכלים המתאימה, תוכלו למצוא ה כ ל בתורה.

ברוך אתה ה’… אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה”.

יְבָרֶכְם ה’ וְיִשְׁמֶרְכם. יָאֵר ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ. יִשָּׂא ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם. וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן