עודד עמרם: “אחרי שנתיים של מגפה, אני שמח על המעבר מעוצר תרבותי לעושר תרבותי – באמצעות פסטיבל הפסלים”

פסטיבל הפסלים היוקרתי של העיר רחובות יתקיים במהלך השבוע – בימים שלישי, רביעי וחמישי, בין השעות 22:00-18:00, ברח’ יעקב (הכניסה חופשית) – וההתרגשות גדולה עד מאוד נוכח העובדה כי בשנתיים האחרונות לא התאפשר הפסטיבל בשל מגפת הקורונה.”אחרי שנתיים של מגפה, אני שמח על המעבר מעוצר תרבותי לעושר תרבותי, באמצעות פסטיבל הפסלים, אשר שם את רחובות, כבר לפני עשור, על מפת התרבות הבינלאומית, עם עשרות מיצגים, אמנים ומופעים מרהיבים לכל המשפחה”, אומר עודד עמרם מחזיק תיק התרבות בעירית רחובות.

עיריית רחובות באמצעות החברה העירונית, מקיימת את פסטיבל רחובות הבינלאומי לפסלים חיים. הפסטיבל מושך אליו עשרות אלפי מבקרים, מכל רחבי הארץ מדי שנה. התושבות והתושבים מוזמנים ליהנות מאמנות משובחת, אינטראקטיבית ומרהיבה המתאימה לכל גיל. כל זאת, אחרי הפסקה של שנתיים בשל הקורונה. השנה צפויה חוויה מרהיבה וצבעונית אף יותר!

עשרות מייצגים מרהיבים של פסלים חיים מקוריים, אותם יבצעו מאות אמנים מהארץ ומהעולם, יתפרסו לאורך רחוב יעקב שברחובות, בין התאריכים 7-5 ביולי. כמו כן, יתקיימו מידי ערב מיצגים אומנותיים מיוחדים ופרויקט אחד מיוחד – “ארטיסתא”. לבאי הפסטיבל מצופה חוויה ססגונית, בינלאומית ובלתי נשכחת! לראשונה השנה יתקיים פרויקט אמנותי מיוחד במינו ברחבת בית דונדיקוב – ארטיסתא -תערוכת מיצגים אמנותית, מתנפחת, המייצרת סביבה יוצאת דופן, בה מוזמן הקהל להצטלם והתרשם מחווייה אמנותית אחרת.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן