סניף אקים לוד יוזם פעילויות רבות לשילוב אנשים עם צרכים מיוחדים ובני משפחותיהם בקהילה

 

אקים אנו ארגון ארצי של אנשים עם מובלות שכלית, התפתחותית ובני משפחותיהם, הפועל כארגון ממוקד אדם, שמשמעותו, קידום זכויותיהם של אנשים עם מוגבלות שכלית, לייצג עצמם, לשמוע את קולם ולהכליל אותם בקהילה תוך שמירה על כבוד האדם וחירותו. אחד מהיעדים המרכזיים של אקים לוד, הנו הטמעת התפיסה כי “השונה אינו שונה” וכי “כולנו נולדנו בצלם אלוקים, כי ביחד נגשים עוד הרבה חלומות.” מתנדבי אקים מסייעים ברכישת ציוד חיוני, ציוד פנאי, סיוע למשפחות נזקקות בחגים, ארגון אירועים לאנשים עם מובלות שכלית התפתחותית ומשפחותיהם והפעלה בקיץ בשיתוף גורמים עירונים, קייטנות לתלמידים ופעילות קיץ לבוגרים, ותמיד מנסים להעניק פתרון לכל בעיה המתעוררת. 

ארגון אקים, הוקם בשנת 1951 והוא מאגד ב-65 סניפים כ-35,000 בני אדם עם מוגבלות שכלית התפתחותית ובני משפחותיהם. סניף אקים בלוד, חודש לפני כחמש שנים, והוא נותן מענה לכ- 375 בני אדם, ילדים ,צעירים ובוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית החיים בעיר , מתנדבי אקים לוד פועלים ומסייעים למשפחות במגוון תחומים – מול הרשויות במימוש זכויות, ומסתייעים בשירותים של עורכי דין מטעם אקים למיצוי הזכויות ובתהליך קבלת אפוטרופסות.

באקים לוד ציינו כי ישמחו להרחיב במידע על פעילות הסניף וכי הם מוסרים את תודתם מראש לכל מי שיהיה מוכן להושיט יד ולסייע.

ניתן לפנות לעזרא אגרוקר 052-2646022, סחאר נאסרסה 050-9028827, בני שפר 054-6690190  ,  שרי זלצר  052-5665995.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן