סמל מאור כהן איזנקוט הי”ד – יובא למנוחות בשעה 14:00 באילת

מטובי בניה של העיר אילת, אהוד ואהוב על כולם, בן למשפחה אילתית שורשית, ששורשיה נטועים עמוק בעיר אילת ובמדינת ישראל, גיבור ישראל שלחם לצד חיילינו הגיבורים למען הגנה על המולדת וחרף נפשו למען קיומנו בארצנו

הלווייתו של סמל מאור כהן איזנקוט הי”ד, תיערך היום (ראשון, כ״ז בכסלו, 10.12.23) בשעה 14:00 בחלקה הצבאית, בבית העלמין, אילת.

העיר אילת מרכינה ראש ומשתתפת בצערה הכבד של משפחת כהן איזנקוט על נפילתו של סמל מאור כהן איזנקוט ז״ל, בן העיר אילת, לוחם בגדוד 12, חטיבת גולני, שנפל בקרב בדרום רצועת עזה, ביום שישי, כ״ה בכסלו 8.12.23, וכואבת את האסון שפקד את משפחת איזנקוט עם נפילתם של שניים מבניה, סמל מאור כהן איזנקוט ז״ל וגל מאיר איזנקוט ז״ל, שנפלו שניהם בהגנה על העם והמולדת ברצועת עזה.

מאור ז״ל בן 19 בנופלו, בוגר בית ספר התיכון ע״ש ״גולדווטר״ באילת, היה שחקן מוערך בקבוצת הנוער של מועדון הכדורגל ״מכבי בני אילת״, בנה של שרון איזנקוט, תושבת העיר אילת, אח לעדן ואלמוג, ואחיינו של השר רא״ל במיל׳ גדי איזנקוט, שגדל והתחנך באילת, ושכל את בנו רס”ר (במיל’) גל מאיר איזנקוט ז”ל, לוחם בגדוד 699, שנפל ביום חמישי האחרון, בקרב בצפון רצועת עזה.

ראש העירייה – אלי לנקרי שביקר את המשפחה: ״מאור, מטובי בניה של העיר אילת, אהוד ואהוב על כולם, בן למשפחה אילתית שורשית, ששורשיה נטועים עמוק בעיר אילת ובמדינת ישראל, גיבור ישראל שלחם לצד חיילינו הגיבורים למען הגנה על המולדת וחרף נפשו למען קיומנו בארצנו. העיר אילת שביום רביעי האחרון ליוותה למנוחת עולמים את בן אילת רס״ר מתן דמארי ז״ל, שנפל גם כן בקרב ברצועת עזה, כואבת ביחד עם כל עם ישראל את האסון של משפחת איזנקוט בו נפל מאור כהן איזנקוט ז״ל ביום בו נטמן בן דודו, גל מאיר איזנקוט ז״ל ואנו נושאים תפילה שנהיה ראויים לנחישותם, אצילות נפשם וקורבנם של גיבורי הזמן הזה. יהי זכרם ברוך וחקוק בלב האומה״.

המשפחה תשב שבעה ברחוב אברהם אבינו 65/3, אילת.

◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דובר צהל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן