סטס דינקין נערך לבחירות באילת: “ברשימה שלי לא ימצאו גנרלים ופרופסורים, גם לא עסקנים”

סגן ראש עיריית אילת, שם את משקעי העבר בצד (כולל את כל אלה ששמו לו רגליים פלוס התגייסו לגרום להדחתו מהתפקיד אליו חזר חזק יותר בעידן לנקרי) ופותח את הפה, לקראת הבחירות המוניציפליות הקרובות >>

קל מאוד לחבב את סטס דינקין, קל מאוד גם לשנוא אותו – אם הוא יריב פוליטי שלך. הוא לא רואה ממטר אף פוליטיקאי, לא סופר אף אחד עם טייטל ובוודאי שלא עושה חשבון לעסקנים, יזמים, קבלנים ואלה שלא רואים עין בעין את הציבור וטובתו.

כנראה שאין אחד שלא מכיר אותו. הוא נולד בכלל בקווקז, עלה ארצה לשדרות ואחרי הצבא הוצע לו כעולה חדש להגיע לאילת. הוא ארז תיק קטן שיספיק לו לשהות בת שבוע “להתרשמות”, אך הגיע לכאן – והתאהב. (מחייך) “תראי, הגעתי ב-95′ אחרי הצבא. הייתי עולה חדש, רק 4 שנים בארץ, ילד בן 23 עם תיק לשבוע. השאר זה היסטוריה”, הוא אומר.

מאז, במשך שנים היה שותף מלא להתפתחותה של העיר, הקים ביחד עם “הוט” את התשתיות, עד שהחליט להיכנס לזירה הפוליטית. וגם כאן לא היה לו שקט רב. הפוליטיקאים חיש מהר הבינו את הכוח של האיש הזה – ואף אחד לא באמת רצה לראות אותו בועט וצומח בזירה הפוליטית, עם המנדט שאחז בידו. בשבוע שעבר הודיע כי הוא פורש מסיעת “אילת ביתנו” ולא נותן לאף גורם פוליטי להכתיב לו משהו בדרך. “תרשמי לך” הוא לוגם ממשקה צונן ומבהיר: “ברשימה שלי לא ימצאו גנרלים ופרופסורים, גם לא עסקנים, רק אנשים נאמני דרך, אני רוצה לידי אנשים בנאמנות ולא בדרגות, לא עסקנים, זו הדרך שלי”.

רשמתי. מה כן?

“אני לא רוצה להיות תלוי בפוליטיקאים, בניתי את עצמי בעשר אצבעות, ואני ממשיך לבנות את עצמי ואת האנשם שיעטפו אותי ברשימה וייצאו איתי לדרך, נתכנס ביחד ונחליט מה לוקחים ומה מקדמים ואני אומר לך: אקח תיקים מאוד משמעותיים. אין לי בעייה לקחת כמה תיקים ולנהל אותם כראוי. אני אשמח מאוד לקחת את תיק ההנדסה – לעשות שם סדר, ספורט כמובן, יש הרבה מחשבות… אשמח מאוד להיכנס לדירקטוריון של החברה הכלכלית – לעשות הרבה סדר – ויש מה לעשות. תאמיני לי, גם אחרי 2000 שנה ממשיכים לפתח את ירושלים, נכון? גם כאן יש הרבה מה לעשות. עוד לא התחלנו אפילו”.

אומרים שיהיו לך 3 מנדטים בבחירות האלה..

“אין לי צפי כרגע, ברוך השם יש תגובות טובות בחוץ, לא ישבתי חמש שנים אלא הייתי בשטח, עבדתי. התחלתי משדה דב, מספר 2 ברח – אחרי 8 חודשים, אח”כ סערה, אח”כ קורונה, אח”כ מדיחים אותי חברי המועצה שהובילו מהלך נגדי – ומצאתי את הדרך להחזיר את עצמי, עברתי ראש עיר ראשון, ראש עיר שני. טירונות סיירת מטכ”ל עברתי בחמש שנים – ובסה”כ ממנדט אחד אני סגן ראש העיר ועם יד על הלב, אני נהנה מכל העשייה שלי. יש כאלה שהם פוליטיקאים, עושים פוליטיקה. אני לא פוליטיקאי, אני מתעסק בעשייה בשטח והוכחתי שאפשר אחרת, בסופו של דבר כשמתעסקים בפוליטיקה – מי שנפגע זה הציבור”.

אז בסה”כ אתה מרוצה ממה שעשית בחמש שנים האלה.

“כן. מאוד מרוצה”.

במי תתמוך לראשות העיר?

“אני מתעסק אך ורק בסיעה שלי, ברשימה שלי – וכרגע אני ממוקד ברשימה שתכיל אנשים טובים, איכותיים, אנשי עשייה למען תושבי אילת”.

מה התכניות שלך להמשך?

“להישאר אותו הדבר בשטח, להמשיך בעשייה – וזו התכנית היחידה שלי”.

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-הבמה הפוליטית >> לחצו כאן

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן