סופית: הותמ”ל אישרה את תוכניות המגורים בקריית משה

מלול

 

ביוני השנה החליטה הועדה הארצית לתכנון ובנייה של מתחמים מועדפים לדיור, על הפקדת תכנית ההתחדשות העירונית קריית משה לאזור המגורים ולאזור התעשייה רכטמן. בשלהי החודש שעבר החליטה הותמ”ל לאשר את מרבית תכניות המגורים כפי שהופקדו, ללא תיקונים

עכשיו זה סופי: לאחר שמיעת ההתנגדויות וקבלת המלצת החוקר, התקבלה החלטת הותמ”ל לפיה חלק מהנושאים שנדונו במסגרת ועדת ההתנגדויות יעודכנו בהתאם להמלצת החוקר והחלטת הוועדה. התכנית תופקד ל-30 יום נוספים בהתאם לסעיף 106 ב’ לחוק התכנון והבנייה כאשר במסגרת ההחלטה, יוספו 400 יחידות דיור בקרקע המשלימה תוספת זכויות לתעסוקה ומסחר באזור התעשייה, לצד ביטול התנאי לשימוש חורג לשבע שנים על הבינוי הקיים. המשמעות של ההחלטה היא שמרבית התכניות למגורים יאושרו כפי שהוגשו בתכנית המופקדת וללא שינויים.

רחמים מלול, ראש עיריית רחובות אמר: “זהו נדבך נוסף בדרך להתחדשות עירונית בקרית משה. אני קורא לכל בעלי הדירות ליצור קשר עם מנהלת ההתחדשות העירונית שהקמנו במקום, על מנת לקדם את ההליכים ככל שניתן”. לדברי שגיא תמרי, מנהל אגף רישוי ותכנון בעיריית רחובות: “ההערכה של מוסדות התכנון היא כי בעוד 3-4 חודשים תאושר סופית התכנית המפורטת, על כל מרכיביה, וניתן יהיה להוציא היתר בנייה מכוחה”.

אור גולדפרב, האמונה על ניהול מנהלת ההתחדשות העירונית בקריית משה הוסיפה: “בעלי הדירות בכל המתחמים בקרית משה משקיעים היום מאמצים רבים בקידום מימוש התוכנית, כמו גם במתחמים שיש צורך בכך, בבחירת נציגויות ובחירת עורך דין שיבטיח את מיצוי הזכויות שלהם מול היזמים. ההחלטה לקבל את תכנית המגורים של קריית משה בדיוק כפי שהוגשה והוסברה לתושבים בחודשים האחרונים- מבטיחה וודאות לכל תושבי השכונה, ומבטיחה להם שההתחדשות העירונית מתקדמת במהירות ולפי התכנית שהוצגה בפניהם. המנהלת עומדת לרשות בעלי הדירות, וחשוב להדגיש כי טרם החתימה עם עורך דין מטעם הדיירים או עם יזם, מומלץ להתייעץ עם המנהלת”.

חשוב להדגיש כי מומלץ לכל בעלי הדירות להתייעץ לפני שהם חותמים מול יזמים ולעשות כך רק לאחר התארגנות הנציגות במתחם, ולאחר שיש למתחם הסכם שכ”ט חתום מול עורך הדין שנבחר. התהליכים המומלצים על ידי המנהלת מבטיחים את הוצאת הפרויקט לפועל, ופעילות מסודרת והתנהלות חלקה יותר בהמשך הפרויקט המורכב.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן